Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko iljettävä juttu? ostan halvalla ja myyn huutonetissä

Vierailija
20.02.2012 |

kiertelen siis kirppareita ja myyn käytettyjä vaatteita huutonetissä (myyn myös halvalla). Joskus kierrätän ne toki lasten päällä ja sitten myyn ja ostan taas uutta.. Tykkään siis siitä kun on kokoajan eri vaatteita, en siis tee tätä saadakseni tuloja ja tietysti tavallisia lastenvaatteita myymällä niin ei kyllä tienaa edes. Olen vaan lukenut täältä että tämmöinen ois törkeetä. Itse en näe tässä mitään vikaa. Kyseessä siis ihan tavalliset vaatteet eikä mitään "merkki bisnestä" mitä mieltä olette?

Kommentit (9)

1/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä saa vaatteista mitä haluaa, ja sinäkin saat niistä vielä voittoa.

Ainahan kirppismyyjä voisi itse myydä niintä huutiksessa jos haluaisi

Vierailija
2/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elantonsa repii... Ei olis mulla aikaa moiseen puljaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä saa vaatteista mitä haluaa, ja sinäkin saat niistä vielä voittoa.

Ainahan kirppismyyjä voisi itse myydä niintä huutiksessa jos haluaisi

harvoin laitan edes saman hinnan kun olen itse maksanut niin sittenhän jää ihan huutajille että paljon haluaa siitä maksaa. Kyllähän siitä mullekin tulee kaikenlaisia kuluja mutta täältä saa aina sen kuvan että on iso saatana jos myy kirppari tavaraa eteenpäin:/

Vierailija
4/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksen käytön, ja kun rahalle on tarvetta niin kokeilin aluksi isommilla lähtöhinnoilla mitä olen itse kaupasta ostaessa maksanut(omilla lapsilla siis käytössä olleita vaatteita).

Ja lähes kaikki on mennyt kaupaksi.

Tekis kans mieli käydä kiertelees kirppiksiä ja laittaa huutonettiin myyntiin, mutta en oikein uskalla jos ei menekään kaupaksi..ja rahat tiukilla muutenkin.

Vierailija
5/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elantonsa repii... Ei olis mulla aikaa moiseen puljaamiseen.

ja mieskin on oikein avulias lasten kanssa. Mutta ei kyllä elantoa hirveesti irtoa, enemmänkin harrastuksen puolesta käy. Kyllähän siinä valokuvauksesta jo ilon repii=)

Vierailija
6/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen luopuu tavarasta haluamallaan hinnalla ja jos joku haluaa sitä hyödyntää niin siitä vaan.

Tosin en ymmärrä, miten tuo on edes järkevää - jos ajattelee sen ajan ja vaivan niin eipä siinä ansioille pääse. Mutta jos se tekee jonkun onnelliseksi niin ok

Vierailija
7/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen luopuu tavarasta haluamallaan hinnalla ja jos joku haluaa sitä hyödyntää niin siitä vaan.

Tosin en ymmärrä, miten tuo on edes järkevää - jos ajattelee sen ajan ja vaivan niin eipä siinä ansioille pääse. Mutta jos se tekee jonkun onnelliseksi niin ok

jos joku päättää haluta jonkun tietyn vaatteen. Ikinä ei kuitenkaan mene miinukselle. Mut aina tuo kivasti jännitystä köyhälle miehelle.t Ap

Vierailija
8/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan sama. Luulen että tuollainen on kotiäitien huvia. Itse en viitsisi. Ostan kaiken uutena ja annan ilmaisena tutuille eteenpäin.

Vierailija
9/9 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan sama. Luulen että tuollainen on kotiäitien huvia. Itse en viitsisi. Ostan kaiken uutena ja annan ilmaisena tutuille eteenpäin.

mähän sanoin tämän olevan harrastus. Kyllä minäkin ostan tavaroita uusina ja hui annan myös JOPA ilmaiseksi kavereille jos joku jotain tarvii. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä