Laadukas välikausihaalari pojalle koossa 140?
Missä mallistossa olisi?
Meillä kuumakalle ekaluokkalainen joka ei tykkää yhtään hitaista housu-takki -yhdistelmistä. Haalari olisi kiva. Vaan keltäpä löytyy kokoja :/
Kommentit (10)
tai sitten oli 134. Useimmista koot loppuu siihen 128.
Mikä kummastuttaa kyllä. Reimatec oli edellinen haalari ja oli loistava.
voi kun olisikin kyse siitä että en vaan osannut etsiä.
Onhan se viileämpikin kuin haalari. Tarvittaessa takin voi avata tai jopa riisua. En ymmärrä ap:n pointtia.
Itse näin kovasti vaivaa ja löysin 140 cm talvihaalarin ticket to heavenilta, mut mä en tiedä niiden välikausihaalareiden nimityksiä, niin en osaa etsiä.
Didriksson tms. voisi olla? Talvihaalareita heilläkin isoja kokoja myynnissä, mutta ne oli vissiin ostettu jo viime juhannuksena tätä talvea varten joka maailman kolkasta...
Jos muksu kerta tykkää haalarista niin miksi en sellaista hankkisi? Jos siis löydän... Vaikka koulussa ei ehkä olekaan viisain valinta, niin kotona tuo möyrästää pikkusisarusten kanssa pitkin ja poikin kuraisia pihoja - haalari ON kätevä.
Remulla oli toppahaalareita isohin kokoihin asti. Mutta en löytänyt ainakaan vielä välikausihaalaria.
ap.
selasin Didriksonsin kevätkataloogin läpi, niillä ei oo välikausihaalareita edes pienille lapsille.
kyllähän ekaluokkaiselle sellainen olisi hyvä myös.
haalari on ihan yhtä tyhjän kanssa. Vaan täällä maalla haalari on oikein kätevä aikuisellekin :D
Oiskohan vaikka Valtralla tai ponssella...
rasavillilta, olen törmännyt ainakin kokoon 134 ja kuulostaa oudolta lopetuskoolta.
Entäs Jonathan..? Lassie?