Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ootte matkustanu lentokoneessa sairaan lapsen/vauvan kanssa

Vierailija
20.02.2012 |

Miten on mennyt? Meillä olis tarkostus lähteä hiihtolomalla etelään ja vauva 6 kk on nuhainen ja räkänen. Kuumetta ei ole mutta yskii limaa ja rohisee. Mietin miten mahtaa lento onnistua flunssaisen kanssa. En oikein usko, että näillä oireilla sais vakuutuksesta matkarahoja takaisin. Toisaalta ei kiva jos vauva kärsii lennosta tai huutaa kanssamatkustajilta (ja iteltä) hermot riekaleiksi.

Onko kellään siis kokemusta sairaan lapsen kanssa lentämisestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antihistamiini auttaa, mutta noin pieni kyllä tarvitsee reseptin. Mä kävisin lääkärissä niin lähellä lähtöä kuin mahdollista. Jos on korvatulehdus, niin silloin en lähtisi.

Vierailija
2/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni mulla, oli vauva 5kk ja kuumetta + korvatulehdus päällä (todettiin samana päivänä kun lähtö oli) Ei ollut siinä mielessä lomamatka, eli ei voinut lentoa perua. Matka kesti pari tuntia.

Särkylääkettä kehiin ennen lentoa, ja juuri ennen koneen nousua, siis kun oltiin jo koneessa sisällä, niin tiputin tipat Nasolinia pojalle sieraimiin. Sen vaikutusaika on suht lyhyt eikä suositella pitempiaikaiseen käyttöön, mutta auttaa juurikin lentokoneessa kun nenä on tukossa jne. Imetin nousun ajan vielä varmuuden vuoksi, se auttaa korvien kanssa.

Tällä mentiin, ei mitään itkuja (siis lainkaan, kun oli toki väsynyt ja nukkui koko matkan melkein) eikä ongelmia muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antihistamiini auttaa, mutta noin pieni kyllä tarvitsee reseptin. Mä kävisin lääkärissä niin lähellä lähtöä kuin mahdollista. Jos on korvatulehdus, niin silloin en lähtisi.

Vierailija
4/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni mutta mitä se antihistamiini on? :-)

Vierailija
5/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistaa limakalvoja. Käy ihmeessä lääkärissä ja selitä tilanne. Saat kunnon tropit vaikka varoille, ettei lomapaikassa tarvitse mennä ekaksi lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi