G: Päiväkotimokasi!
Tuolla joku on mokannu itsensä töissä. Pinotaan hyviä päikkärimokia...
Itsellä noloimpia on pari kappaletta:
1. Menin eiliset meikit naamassa viemään lasta päikkäriin aamulla. Siis sellaset hirveet pandasilmät mistä näkee heti että jaha, on nukuttu meikit päällä. Johtui siitä etten yleensä meikkaa, paitsi just sinä edellisenä iltana tietysti, ja vessa oli rempassa, joten en tullut katsoneeksi ollenkaan peiliin aamulla. En yleensä meikkaa ollenkaan. Huomasin sentään duuniin mennessä hississä ja siivosin naamani ennen töihin menoa. Kyllä hävetti! Ihme etteivät tehneet ls-ilmoa tai jotain. :D
2. Puhun joskus itekseni, joo tyhmää. Nyt olin siis viemässä lasta hoitoon. Muksu oli jo riisumassa kenkiä kun menin ovesta sisään ja olin siinä haukkunut itseäni tyhmäksi jostain arkisesta asiasta ja vastasin itelleni kipakasti että "ole nyt hiljaa!". Eikös siinä seiso päiväkodin johtaja katsomassa mua hölmistyneenä. Luuli varmaan että olen joku skitso... :/
Nyt jo naurattaa, näistä on monta vuotta.
Kommentit (7)
ne siniset muovisuojat kun menee lapsen mukana eteiseen riisumaan. Kerran mä unohdin ne ja kävelin autolle asti sinitossut jalassa, ennen kuin vastaan tullut ryhmäkaverin isä huomautta asiasta.
ne siniset muovisuojat kun menee lapsen mukana eteiseen riisumaan. Kerran mä unohdin ne ja kävelin autolle asti sinitossut jalassa, ennen kuin vastaan tullut ryhmäkaverin isä huomautta asiasta.
ja pyysin päiväkodissa työntekijän Fiatin avaimia, koska tiesin että avaimen pitää olla vain tietyn mallinen niin se aukeaa, se oli vanha paska auto.
Täti oli aikas epäluuloisen näköinen, luuli varmaan mun pöllivän sen oman auton, mutta toin minuutin päästä avaimet takaisinkiitin kauniisti ja huristeli pikku 500:lla töihin :)
ja jätti vaihdokiksi koot 26.
Ihmetteli illalla, että miksi kengät on niin isot kun oltiin lähdössä kauppaan.
Otti päähän!
Lapsella oli käynyt pissavahinko ja laitoin aamulla pyykkiä koneeseen äkäisenä kiireestä ja käskin lapsen pukea sillä aikaa vauhdilla päälle ennen päiväkotiin lähtöä. Illalla ihmettelin, kun lapsella oli väärät pikkarit jalassa. Seuraavana päivänä kysyin, oliko myös päiväkodissa sattunut pissa-vahinko, kun jalassa oli ilmeisesti päiväkodin housut? Hoitaja katseli vähän hitaasti ja sanoi, että ei sattunut, mutta teidän tytöllä ei ollut lainkaan pikkuhousuja edellisenä päivänä hoitoon tullessa. Jep, jep. Ei ollut ei. Noloa!
Mä luulin että tässä olis jotain sellaista, että jätin vahingossa toisen lapsen päiväkotiin...
Mun miehelle kävi kerran niin, että esikoinen meni vahingossa hellemekossa joskus huhtikuussa päiväkotiin. Kolme vee oli vaihtanut lennossa vaatteet ja vetänyt itse haalarin päälle. Huomasi at sitten vasta kväkodissa että vähänlaisesti oli kamaa päällä. Onneksi oli sitten varavaatteet.
Mä varastin vahingossa jonkun tumput kerran. Kävi niin, että jonain perjantaina kotiin tullessa kävi ilmi, että oli väärät tumput kädessä. Laitoin ne rattaiden alakoriin, että maanantaina muistaa palauttaa. Unohdin ne tykkänään ja palautin ne vasta kun puolta vuotta myöhemmin pesin rattaita.