Vietän nykyään koko valveillaoloaikani AV:lla. Pitäiskö lopettaa?
En edes malta mennä nukkumaan ettei jää hyvät jutut lukematta. Päivitän koko ajan ja luen melkein kaikki jutut ja kommentoin melkein kaikkiin mitkä luen.
Kommentit (14)
eikä sitä kaipaa, niin ei tietenkään.
Vaikkei täällä mun mielestä öisin paljon ketään ole.
Aina välillä on sit pieni tauko, etten käy ollenkaan, mut noin normaalioloissa aina.
käytkö suihkussa? syötkö? harrastatko liikuntaa? Ovatko läheisesi huolissaan sinusta?
Kokeile vähän vähentää edes. Lupaa itsellesi vaikka 2+2h päivässä ja sekin vasta sitten, kun olet tehnyt jotakin järkevää. Siivonnut kodin, ulkoillut, soittanut ystäville käynyt kaupassa jne.
Muita läheisiä ei ole, eikä töitä, eikä harrastuksia, en harrasta liikuntaa. ap
Pitää vähentää!!! Miten voit hoitaa lapsesi hyvin jos olet kokoa ajan netissä? Lasta käy surku.
Tee vaikka lakko, eli et käy pariin päivään ollenkaan foorumeilla, maksimissaa sähköpostilla vaan. Huomaat, että ihan hyvin pärjää ilmankin.
Ihan oikeesti? Kyllä mä pidän kodin kunnossa ja laitan ruoat yms, mutta ei mulla ole mitään muuta. Kaiken muun ajan olen täällä, ja aika vähän noihin normaalihommiin lopulta menee aikaa. Muksulla on omat harrastukset ja kaverit, ei sitä tarvi koko ajan olla enää hoitamassa. Mulla ei ole yhtään kaveria. ap
kuin av:ta.
Miksi muuten juuri av?
En edes uskalla kokeilla mitään muuta, muuten en saa enää ikinä mitään tehtyä jos palstailen monessa paikkaa. ap
Muista ostaa seuraavalla kauppareissulla vähintään viikon safgat - valmisruokaa totta kai, jottei mee aikaa ihan turhaan puuhasteluun keittiössä ja jotta kersa voi itse lämmittää mikrossa - sitten vuoraat mukavan pesän itselles ja sinne tyynyjä, potta, tietsika, karkkii, juomaa yms., niin ei tarvii montaa kertaa päivän aikana sieltä poistua.
Kiitti, sitä minäkin. :D
ap