Muistatteko jo tupakkanumerot
Mahtaakohan kassaneitejä ärsyttää katsoa noita aina. Mä en ainakaan muista, ja käyn useassa kaupassa, joten tuskin ihan heti opinkaan.
Kommentit (16)
K-Supermarketissa taisi olla sama kuin Cittarissa?
Valintatalossa 60, S-ryhmän kaupoissa 37.
muita en muista..
cittarissa nro 5 ja toisessa paikkaa saa, kun sanoo mitä haluaa, huoltis.
t. ulkosuomalainen
Tupakkalain muutoksen mukainen tupakkatuotteiden esilläpitokielto astui voimaan vuoden alusta.
Tupakkakoneista on poistettu askien kuvat ja tilalle tuli vain numero joka kysytään sitten myyältä joka hidastaa kassalla asioimista.
käyn ostamassa nykyään tupakit siwasta, siellä saa mitä haluaa kun vaan kertoo merkin :)
laittoi tupakat piiloon.
Asiakkaan pitää kysyä myyjältä haluamansa tupakan numero. Myyjä etsii plärästä sen numeron ja kertoo sen asiakkaalle joka painaa sitten automaatin numeroa ja saa askin. Listaa numeroista ei saa asiakkaalle näyttää.
T; kaupan täti
Olen ulkosuomalainen, mutta seuraan kyllä sen verran tapahtumia, että tiedän tämän idioottimaisen uutuussäännön. Olen tulossa keväällä käymään, saa nähdä myydäänkö mulle enää mitään siellä kun en osaa oikein kysyä :-)
Kaverini oli ollut kaupassa kun joku turisti oli yrittänyt ostaa tupakkaa puolisolleen. Ei ollut varma nimestä mutta tunnistaisi paketin jos näkisi. Ei antanut kassaneiti hänen katsoa kaappiin. Lopulta kaverini oli ostanut ensin ja käskenyt turistia vilkaisemaan sinne kaappiin kun myyjä avasi sen. Voi jeesus sentään.
kaksi kuukautta sitten :)
Eipä tarvii arpoa ei numeroita eikä sitäkään, että vituttaako tupakkalaki vai ei..=)
kaksi kuukautta sitten :)
Ja minä viime heinäkuussa =) Eipä tarvii arpoa ei numeroita eikä sitäkään, että vituttaako tupakkalaki vai ei..=)
kun määkäsee kassalla, että "maxi sininen smartti" :D
Noissa numerosysteemeissä mättää sekin, että pitäs sit vissiin tietää sekin onko se joku Full Flavor vai mitä hittoa ja ikänsä sitä punasta norttia kiskoneen isäntämiehet onkin sit ihmeissään...
Ja toisaalta kassamyynnissä on ne myyjätkin välillä ihan ulapalla, jos joku tahtoo jotain muuta kuin punasta mallua. "No ottasin sen vaaleanvihreen mikälien, ei ei toi, kun se missä on se vihree raita tai semmonen..." Kaivaa askin taskusta: "no tämmönen" Ja jono seisooooooooooo, kun toinen vaan haluu ostaa tupakkia...
siis kassalla.
teen keikkaa ni onneks voin valikoida vuorot, teen enää vaan hyllytystä...
johtuu täysin siitä et mulle oli jo ennen tota hirveen painostavaa ku piti kysyy vähä väliä papereita :D Pelkään kamalasti et myisin alaikäselle niin hyh... ja toi tupakkalaki kuulosti omii korvii sen verta vaikeuttavalle että kassalla oloo muutenki inhoavana en mokomii vuoroi enää ota x)
t. semisti paineita tollasista jutuista ottava kassaneiti... sain jo enne uutta lakia joskus noottia asiakkailta ku en tupakkamerkkei tunne lainkaa (niil kassoil millä ne jo oli siel ylhääl "piilossa"...)
siis kassalla. teen keikkaa ni onneks voin valikoida vuorot, teen enää vaan hyllytystä... johtuu täysin siitä et mulle oli jo ennen tota hirveen painostavaa ku piti kysyy vähä väliä papereita :D Pelkään kamalasti et myisin alaikäselle niin hyh... ja toi tupakkalaki kuulosti omii korvii sen verta vaikeuttavalle että kassalla oloo muutenki inhoavana en mokomii vuoroi enää ota x) t. semisti paineita tollasista jutuista ottava kassaneiti... sain jo enne uutta lakia joskus noottia asiakkailta ku en tupakkamerkkei tunne lainkaa (niil kassoil millä ne jo oli siel ylhääl "piilossa"...)
Valintatalossa 60, S-ryhmän kaupoissa 37.