Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi

Vierailija
19.02.2012 |

http://www.mtv3.fi/selviytyjatsuomi/

Jokos olette palstailijat pistäneet oman hakemuksenne vetämään?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selviytyjat vie katsojat mennessaan". Pitelen tuolinreunoista kiinni.

Vierailija
2/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin amerikkalaisten tekemänä. En ole yhtä varma suomi-versiosta...

Aina katsoessani mietin että miten pärjäisin, mutten ikinä osallistuisi. Varsinkaan kun rahapalkinto ei ole miljoonaa vaan vaivaiset 50000 euroa. Jenkkiversiossa juuri miljoonan voitto houkuttelee paikalle laadukkaita hakijoita.

En kyllä hakisi vaikka olisi miljoonavoittokin, en kuitenkaan pärjäisi, vaan vain nolaisin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita on sitten vielä, kun on täysi-ikäinen (sen ikäinen kai pitää olla?).

On kuusivuotiaasta asti halunnut tuollaiseen, siis jo kahdeksan vuotta:) saas nähdä onko vielä neljän vuoden kuluttua yhtä innokas.

Vierailija
4/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olenkin jo kyllästynyt katsomaan jenkkejä, tuntuu saman toistolta.

Mutta suomalisia jaksaa katsoa.

Kukan juontaa? Ja minne ne vedään.

Myötähäpeä tulee olemaan varmaan yksi päällimmäisistä tunteista sarjaa katsoessa....

Vierailija
5/29 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi haluisin niin päästä selviytyjiin, mutta siellä ilmotus listalla ei lukenu mitään että onko siinä minkälainen ikäraja...

Oon kohta 17v, mutta musta tuntuu et se ei oo tarkotettu alle 18v :(

Vierailija
6/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa talon ja muksut jos tuonne pääsen ;)

Vierailija
7/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kovasti tuonne, mutta se on just ikävään aikaan, vastaanotin määräaikaisen työn joka kestää heinäkuun loppuun eli en millään voi olla pois :( YHYYYYYYYYYYYYYYYY!!

Vierailija
8/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ymmärtäisin jos palkintona olisi miljoona niinkuin jenkkiversiossa mutta jonkun kämäsen 50000 takia en todellakaan lähtisi itseäni rääkkäämään!!!

Vierailija
9/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ymmärtäisin jos palkintona olisi miljoona niinkuin jenkkiversiossa mutta jonkun kämäsen 50000 takia en todellakaan lähtisi itseäni rääkkäämään!!!

kovinkaan, enemmänkin ohjelma itse. Olen tuijotellut kaikki jenkkiversion kaudet, tykkään!

Vierailija
10/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut synnytin juuri ja kuvaukset alkaa jo toukokuussa, joten ei käy mulle kun imetän.

Oon lapsesta asti ollut selviytyjät fani!

t. 3 lapsen äiti 31v

Vierailija
11/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en hakisi rahan takia enkä todellakaan julkisuuden (se tv osa eniten arveluttaisi) mutta todella haluaisin laittaa itseni likoon viidakkoon. Voi kun näitä tehtäis ilman tosi tv:tä :)

Vierailija
12/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi haluisin niin päästä selviytyjiin, mutta siellä ilmotus listalla ei lukenu mitään että onko siinä minkälainen ikäraja...

Oon kohta 17v, mutta musta tuntuu et se ei oo tarkotettu alle 18v :(

sivuilla lukee selkeesti: "Huom! Selviytyjät Suomi -osallistujien tulee olla täysi-ikäisiä."

Vierailija
13/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen versio täynnä silkiniblondeja ja muita julkkikseksi haluavia bimboja..... ihan kuten muissakin suomiversioissa. Esim siinä Poikamiehelle mosian ( vai mikä sen nimi on) niin suomessa järkyttäviä teini-ikäisiä idiootteja muijia, joilla ei mielessä muuta muin julkisuus, jenkkiversio täynnä tyylikkäitä, älykkäitä, aikuisia naisia

Vierailija
14/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä, että Suomessa ei osata tehdä hyvää tosi-tv:tä, ei mitään omaperäistä vaan pelkkiä kopiota.

Johan tuotakin yritettiin osittain kopioida, oli jotain Robinsonia ja sit oli joku muukin, jonka nimeä en muista. Ei onnistunut, joten miksi nyt onnistuisi.

Mut mitä merkitystä.. Onneks mun ei tarvii hakea kisaan eikä todellakaan tarvitse katsoa!!

Vierailija
15/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen versio täynnä silkiniblondeja ja muita julkkikseksi haluavia bimboja..... ihan kuten muissakin suomiversioissa. Esim siinä Poikamiehelle mosian ( vai mikä sen nimi on) niin suomessa järkyttäviä teini-ikäisiä idiootteja muijia, joilla ei mielessä muuta muin julkisuus, jenkkiversio täynnä tyylikkäitä, älykkäitä, aikuisia naisia

9 jos pääsee mukaan, niin ei taatusti löydy silareita ;) Pitäkää peukkuja pesunkestävälle av-mammalle :D

Vierailija
16/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkiversiossa se poikamieskin oli komea, mukava, älykäs, uyleensä pankkiiri tai lakimies tai vastaava.

Suomenversiossa se poikamies oli joku 3.divisioonan jalkapalloilija. Peruskoulun käynyt juntti.

Vierailija
17/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomi-versio tehdään nyt, kun koko buumi alkaa maailmalla mennä ohi.

Vierailija
18/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinsonista.....

että kuka matkii ketäkin. Toivottavasti Suomen Selviytyjät on hyvä, Survivor on niin mun suosikki.

Vierailija
19/29 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinsonista.....

että kuka matkii ketäkin. Toivottavasti Suomen Selviytyjät on hyvä, Survivor on niin mun suosikki.

joku 10 vuotta sitten. Tuliko peräti yksi kausi, joten eikö siitä jo huomattu, ettei Suomessa vaan osattu tehdä sellaista. Miksi nyt pitää taas tehdä joku huono ohjelma, kun ne rahat voisi käyttää johonkin parempaan ja toimivampaan.

Vierailija
20/29 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin hakemuksen sisään viime viikolla kovan pohdinnan jälkeen. En pidä rahapalkinnon määrää merkittävimpänä motiivina, vaan omien kykyjen ja rajojen testaamista. Minulle 50 000e olisi iso raha, mutta pelkästään jo elämyksenä kyseinen haaste olisi mahtava kokemus. Pidän toki lähes mahdottomana valituksi tulemista, mutta hakijoistahan osallistujat valitaan, joten aina on kai mahdollisuus.

En vietä juurikaan aikaa koneella enkä lue keskustelupalstoja. Nyt muutamana päivänä olen kuitenkin seuraillut eri keskustelupalstoja ja eri aihealueita. Yhdistävänä tekijänä kaikissa on se epämiellyttävä piirre, että vihaa ja inhoa kylvetään lähes kaikkeen mihin voidaan jotain kommentoida. Eikä sananvapaudessa mitään vikaa ole, ihmisten negatiivisuus, kapeakatseisuus ja katkeruus vaan on niin suurta.

Monesti vielä aihekaan ei ole sellainen, johon tarvitsisi uskomattomalla raivolla antipatioita purkaa. Kielenkäyttö ihan mitä sattuu, haukutaan minkä ehditään, etsimällä etsitää toisesta vikoja, yleistetään ja tiedetään asiat varmasti paremmin kuin kukaan muu.

Nyt minulle on tullut semmoinen olo, etten ole todellakaan varma haluaisinko tulla vihatuksi, haukutuksi ja inhotuksi sen takia, että mahdollisuuden olisin osallistumiseen saanut. Julkisuutta tuskin kilpailun jälkeen tulisi olemaan, kuka tavallisesta tallaajasta olisi niin kiinnostunut. Siitä en vaan enää ole ihan 100% varma lähtisinkö tietoisesti hankkimaan niskaani kaikkea sitä p**kaa mitä kuitenkin ihmiset haluais kaataa.

Harmi vaan kun joutuu sellaisia asioita miettimään ja mahtavasta jutusta menee maku. Taitaa toki olla yleismaailmallinen ilmiö, eikä vaan suomalaisten ongelma. Me suomalaiset osaamme vaan niin hyvin sen taidon, miten toinen saadaan tuntemaan olonsa huonoksi. Varsinaisia mestareita siinä asiassa.

Jos mahdollisuus tulisi, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä peruisin koko homman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi