Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi

Vierailija
19.02.2012 |

http://www.mtv3.fi/selviytyjatsuomi/

Jokos olette palstailijat pistäneet oman hakemuksenne vetämään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sulta kysyä, että onko sulle tullu mitään vahvistusta, että ovat vastaanottaneet hakemuksen?

Eivät varmaan ainakaan suurelle hakijamäärälle niitä lähetä käsin näpyteltynä, mutta luulis et sähköpostiin kilahtais ees joku automaattinen vahvistusviesti?

Ihan vaan sillä, että itekki hain, mut vahvistusta en oo ainakaan saanu. Ja siinä hakemusta laittaessani nettikin pätki.

t. kanssahakija :)

Vierailija
22/29 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka kokemus muuten varmasti olisikin hieno. Tositeeveessä esiintyminen on kuitenkin niin iso juttu, että palkintosumman suuruus käytännössä määrittää osallistujien tason. Fiksuja ja hyvämaineisia osallistujia (joilla siis hyvin paljon menetettävää julkisuuden vuoksi) ei tuollaisilla summilla houkutella, joten osallistujat tulevat tässäkin olemaan bb-tasoa. Sellaisiin en halua mitenkään identifioitua, enkä myöskään joutua heidän kanssaan pitkäksi ajaksi haasteellisiin oloihin.

Myös oman ammattialani tosi tv -kisaa järjestetään nykyään Suomen televisiossa, ja vaikka periaatteessa voisin sellaiseen mielelläni lähteäkin, palkinnon mitättömyys on toistaiseksi vienyt kaiken kiinnostuksen. Osallistujat ovat olleet sellaisia, joille jo julkisuus itsessään on ilmeisesti jonkinlainen palkinto - minun tapauksessani se taas olisi rasite. Siksi odotan, että palkinnot kohoavat jenkkiluokkaan, ja osallistun vasta sitten. Ts. en varmaan osallistu koskaan, ainakaan Suomi-versioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haetaan? Itsekin eilen ilmoittauduin ja haluaisin todella mukaan. Olen jo lapsesta asti halunnut vastaavaan seikkailuun. Nyt vain askarruttaa milläköhän perustein osallistujat valitaan?

Vierailija
24/29 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sulta kysyä, että onko sulle tullu mitään vahvistusta, että ovat vastaanottaneet hakemuksen? Eivät varmaan ainakaan suurelle hakijamäärälle niitä lähetä käsin näpyteltynä, mutta luulis et sähköpostiin kilahtais ees joku automaattinen vahvistusviesti? Ihan vaan sillä, että itekki hain, mut vahvistusta en oo ainakaan saanu. Ja siinä hakemusta laittaessani nettikin pätki. t. kanssahakija :)

vahvistusta tms.

Vierailija
25/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen jo laittanut hakemuksen tuonne. Oon 18-vuotias tyttö ja haluan todella kovasti päästä kilpailemaan!

Vierailija
26/29 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suomalaisen ihmistyypin muutenkin tuntien, niin siinä tullaan aika rankalla kädellä nolaamaan ja kiusaamaan ihmisiä. Kuvaamaan heikoimmat hetket, myös ne piereskelyt, limaräät poskella, kuorsaamiset ja naimiset.

En uskaltaisi osallistua.

Tulee nimittäin olemaan sellaista koulu/työpaikkakiusaamista ja jallittamista mitä ei muun maalaiset edes osaa.

Vierailija
27/29 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mahdollisuus on, että netin pätkimisestä huolimatta ilmottautuminen meni perille. :)

Kiitos vastauksesta!

t. Kanssahakija :)

Vierailija
28/29 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kukaan Lorenz Backman tai Jaakko Saariluoma...Jeff Probstin voittanutta ei ole. " I`ll go tally the votes!"

Vierailija
29/29 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once again the immunity is back up for grabs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi