Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, toi mies ei "nää" mitään :O

Vierailija
19.02.2012 |

Mä olin tekemässä töitä toisessa huoneessa, silti havahduin epämääräiseen ääneen joka tuli olkkarista, ja menin sitten katsomaan mitä siellä tapahtuu.

No, pieni lapsemme siellä on hakenut sakset ja nitojan (!) omin lupineen ja istui leikkelemässä ja nitomassa jotain papereita yhteen.

Ja mies siinä istui sohvalla parin metrin päässä (näköyhteys lapseen) ja oli niin keskittynyt johonkin telkkariohjelmaansa, ettei tajunnut mitään! En jaksa käsittää... :O

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan ne putkiaivot...

T: Kohtalotoveri

Vierailija
2/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotiaan sontsi ei ole välttämättä edes pienestä päästä.

Kun tulin kotiin istui mies tyytyväisenä lattialla katsomassa telkkaria ja syömässä jotain.

Lapsi miehen toisella ja paska toisella puolella..

Ei ollut mies huomannut ei haistanut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotiaan sontsi ei ole välttämättä edes pienestä päästä.

Kun tulin kotiin istui mies tyytyväisenä lattialla katsomassa telkkaria ja syömässä jotain.

Lapsi miehen toisella ja paska toisella puolella..

Ei ollut mies huomannut ei haistanut..

ap

Vierailija
4/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on tyhmiä! Niin tyhmiä!

Taas se vaan nähdään, että kyllä me naiset olemme se ylivoimaisempi sukupuoli. On älyä ja taitoa moninkertaisesti enemmän kuin tyhmillä miehillä.

Vierailija
5/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tähän saakka luullut, että mies valehtelee ettei ole huomannut 2-vuotiaan vaipassa löyhkäävää paskaa. Ilmeisesti kyse ei välttämättä kuitenkaan ole vain laiskuudesta, vaan hän ei kenties todellakaan ole huomannut hajua, joka minun näkemykseni mukaan on pakko huomata naapurissa asti??

Vierailija
6/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on se joka siivoaa paskat lattialta?

Vierailija
7/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on tyhmiä! Niin tyhmiä! Taas se vaan nähdään, että kyllä me naiset olemme se ylivoimaisempi sukupuoli. On älyä ja taitoa moninkertaisesti enemmän kuin tyhmillä miehillä.

Oma ukko on äärettömän hyvä ukko ja hyvä isä lapsille..

Ne prioriteetit eivät kai vaan meillä naisilla ja miehillä, äideillä ja isillä ole niin samat ja yhteneväiset. =))

t. 3

Vierailija
8/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla, kun vieressä koira availi joulukuusen alle laitetut joululahjat ja jäi lopulta syömään yhdestä paketista löytyneitä marmeladeja. kun tulin lasten kanssa saunasta oli lähes kaikki paketit auki, koira viuhtoo onnessaan häntäänsä ja mies vilkaisee eka kertaa ympärilleen... =/

Vierailija
9/9 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on se joka siivoaa paskat lattialta?

Ja me mennään mukana... Siis kuka onkaan se tyhmempi, hmmm.