Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Laura Lepistö voi mennä Pohjois-Koreaan???

Vierailija
19.02.2012 |

luistelemaan.. Meni maku koko tyypistä.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia motiiveja. Mistä te voitte tietää kenenkään perimmäisistä motiiveista.

Mistä sitä tietää, vaikka jonkun suomalaisen vierailu siellä auttaisi päättäjiä siellä avaamaan silmänsä ja näkemään että poliittiseen järjestelmään kannattaa tehdä muutos...

Mielestäni sekin on hyvä, että ihmiset käyvät Pohjois-Koreassa ja kertovat muille, mitä ovat nähneet. Edes siitä pienestä osaasta, mitä heille näytetään. Ehkä tuo tieto voi pitkällä tähtäimellä koitua mutkan kautta sikäläisten ihmisten hyväksi. Mene ja tiedä.

Vierailija
2/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia motiiveja. Mistä te voitte tietää kenenkään perimmäisistä motiiveista.

Mistä sitä tietää, vaikka jonkun suomalaisen vierailu siellä auttaisi päättäjiä siellä avaamaan silmänsä ja näkemään että poliittiseen järjestelmään kannattaa tehdä muutos...

Mielestäni sekin on hyvä, että ihmiset käyvät Pohjois-Koreassa ja kertovat muille, mitä ovat nähneet. Edes siitä pienestä osaasta, mitä heille näytetään. Ehkä tuo tieto voi pitkällä tähtäimellä koitua mutkan kautta sikäläisten ihmisten hyväksi. Mene ja tiedä.

Luuletko ettei paikallinen eliitti tiedä miltä maailma Pohjois-Korean ulkopuolella näyttää? Ei se järjestelmä rakennu valtaapitävien hyväuskoisuudelle ja 'sokeudelle' vaan ihan puhtaasti sille, että kansaa riistämällä eliitti takaa itselleen parhaat oltavat.

Kyllä olet naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo luistelu avaa jonkun sikäläisen silmät. Päinvastoin antaa kuvan siitä, että voivat porskuttaa entiseen malliin.

Vierailija
4/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta P-Koreaan lähtö kertoo kyllä jotain muuta. Olen pettynyt.

Vierailija
5/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Lauraa fiksuna. Mutta P-Koreaan lähtö kertoo kyllä jotain muuta. Olen pettynyt.

Kysykää lajiliitosta, miksi hänet sinne lähetetään.

Hän ei voi itse valita, jos vaan on terve.

Vierailija
6/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokraattiset maat ja niiden kansalaiset tuomitsisivat täysin diktatuurin ja eivät suostuisi osallistumaan juhlallisuuksiin..Järkyttävää missä oloissa ihmisiä voi vielä elää.

Vierailija
7/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Lauraa fiksuna.

Minä olen pitänyt neitiä suht tamppina eikä tarvitse mielipidettä tämänkään perusteella muuttaa.

Vierailija
8/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että monellakin on ollut intressit tiputtaa Lepistö kilpailusta... En usko, että hän on itse ymmärtänyt, ettei kannata mennä.

Vierailija
9/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia mennä lomalle johonkin, kuin mennä esiintymään entisen diktaattorin kunniaksi järjestettävään juhlaan.

Todellakin meni maku kys. urheilijasta.

On JUST sama asia, meni sinne tavis tai urheilija tai muu julkero. Siinä tuetaan paikallista hallitusta ja sen toimia ja diktatuuria ja hirmuvaltaa. Miettikääpä tätä seuraavan kerran kun matkustatte perheinenne sinne Pattayalle älkääkä sulkeko silmiänne tosiasioilta.

Todella tekopyhää arvostella Lepistöä mutta tukea vaikkapa thaikkujen hallituksen tyttöpolitiikkaa matkustamalla sinne. Olkaa suoraselkäisiä, maailmassa on muitakin lämpimiä matkakohteita!

Vierailija
10/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa suoraselkäisiä, maailmassa on muitakin lämpimiä matkakohteita!

taida olla yhtäkään jonka "suoraselkäinen" voisi kelpuuttaa jos noin tarkalle linjalle lähdetään.

Vierailija
11/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia motiiveja. Mistä te voitte tietää kenenkään perimmäisistä motiiveista. Mistä sitä tietää, vaikka jonkun suomalaisen vierailu siellä auttaisi päättäjiä siellä avaamaan silmänsä ja näkemään että poliittiseen järjestelmään kannattaa tehdä muutos... Mielestäni sekin on hyvä, että ihmiset käyvät Pohjois-Koreassa ja kertovat muille, mitä ovat nähneet. Edes siitä pienestä osaasta, mitä heille näytetään. Ehkä tuo tieto voi pitkällä tähtäimellä koitua mutkan kautta sikäläisten ihmisten hyväksi. Mene ja tiedä.

Luuletko ettei paikallinen eliitti tiedä miltä maailma Pohjois-Korean ulkopuolella näyttää? Ei se järjestelmä rakennu valtaapitävien hyväuskoisuudelle ja 'sokeudelle' vaan ihan puhtaasti sille, että kansaa riistämällä eliitti takaa itselleen parhaat oltavat. Kyllä olet naiivi.

Olen seurannut Pohjois-Korean tilannetta niin paljon kuin siellä asumaton netistä ja muista medioista voi seurata. Tiedän varsin hyvin, mikä meininki maassa on.

Tiedän kuitenkin, että esim Neuvostoliitossa, silloin kun siellä kristinuskon levittäminen oli ankarasti kiellettyä, sitä kuitenkin tapahtui. Ajattelen myös niin, että Pohjois-Korean diktatuuri voi murtua myös tavoilla, joita emme ole vielä tulleet ajatelleeksi. En mene suoralta kädeltä tuomitsemaan kenenkään vierailua siellä. Kiinnostuneena seuraan, mitä maassa tulee tapahtumaan.

Vierailija
12/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt neitiä suht tamppina eikä tarvitse mielipidettä tämänkään perusteella muuttaa.

Edustustason urheilijat eivät itse päätä mihin menevät urheilemaan.

Vierailija
13/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo ei ole edes kilpailu.

Se joka kuvittelee, että hirmuhallitsijat tulisivat toisiin ajatuksiin, on naiivi. Kaikki he ovat kuolleet vakuuttuneina omasta asiastaan. Kuka bunkkerissaan, kuka hirressä. Ei kukaan heistä ole sanonut, että muutetaanpa meidän järjestelmää, kun tuo demokratia edustajineen on niin hieno systeemi!!

Vierailija
14/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voi mennä näytökseen. Kilpailuohjelmien harjoitteluun hänen kuntonsa ei vielä riitä.

Vierailija
15/85 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lajiliitolta, kuka sitten sen lähdön päättikään.. Siis kenellä järjenvälkyllä oikeasti on välähtänyt, että jee, mennään kunnioittamaan Suurta rakastettua johtajaa ja suljetaan silmät kaikelta muulta?! Joutuukohan Laura muuten luistelemaan ruskea Kim-jong Il-puku päällä?

Vierailija
16/85 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla yksinkertaisia

Juttu on niin, ettei kenenkään tarvitse vasten tahtoaan mennä ihmisoikeuksia polkeviin maihin.

Vierailija
17/85 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreassa elintaso kuitenkin paljon korkeampi kuin jossain Romaniassa tai Moroccossa tms. Voisiko Laura Lepästö mennä kuitenkin Moroccoon luistelee ilman paskaryöppyä niskaansa?

Vierailija
18/85 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät saa tavata ainakaan valvomatta. Sukulaiset joutuvat vain sanomaan, mitä on käsketty.

Vierailija
19/85 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreassa elintaso kuitenkin paljon korkeampi kuin jossain Romaniassa tai Moroccossa tms. Voisiko Laura Lepästö mennä kuitenkin Moroccoon luistelee ilman paskaryöppyä niskaansa?

Huh sentään!

Vierailija
20/85 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh sentään!

Sinun mukaan Laura voi luistella missä tahansa muualla paitsi P-Koreassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme