Itseänne hoikkana pitävät ihmiset? MITTANNE?
mä ajattelen et oon suht hoikka, mutta ehkä enemmän normaali
pituus 161, paino 51
Kommentit (62)
tää jo vahvisti sen, että en oo hoikka. t ap..
mullakin on vähän mahaa.
167/56, olen normaalivartaloinen/hoikka
Vatsan kohdalla on muutama makkara.
mä ajattelen et oon suht hoikka, mutta ehkä enemmän normaali
pituus 161, paino 51
tai melkein, pituus 159, paino tuo 51 - ja ollaan hoikkia, piste.
ainakin mahtuu pienet vaatteet.
ap
Muuten hoikka mutta mahalöllölle ja alleille pitäis jotain tehdä. Mahaan ei taida auttaa muu kuin kirurgin veitsi, on meinaan JÄRKYTTÄVÄ!:(
Mitat ovat 88-69-94. Enpäs ole varmaan muutamaan vuoteen edes mittanauhaa kaivanut esille, nyt oli jännä tarkistaa.
(Ennen, vielä 4-5v sitten taisi olla 87-65-89.)
Ja joo, ei nyt mikään tiimalasivartalo, mutta vyötärö löytyy.
Olen kuitenkin ehkä enemmän normaali kuin "hoikka"...
Hyvä jumala, mitoilla 157/65 mahtuu kokoon 36 eikä ole irtonaista missään kun pitää huolta lihaskunnosta!
...eli ei mua tähän ketjuun sitten, lähden etsimään jotakin niistä läskiketjuista sillä sinne kuulun näillä teidän kriteereillä... Ja ei tule makkarat yli vaatteista, sitähän tähän joku kohta tulee huutamaan että liian pieniin vaatteisiin itseni ängen...
Eikö mitat (ainakin tässä tapauksessa) ois ennemminki pituus ja rinnan/vyötärön/lantionympärys? Eihän pelkkä paino ja pituus kerro niin tarkasti ihmisen kokoa että siitä vois päätellä onko hoikka vai ei?
Eikö mitat (ainakin tässä tapauksessa) ois ennemminki pituus ja rinnan/vyötärön/lantionympärys? Eihän pelkkä paino ja pituus kerro niin tarkasti ihmisen kokoa että siitä vois päätellä onko hoikka vai ei?
Todella on vyötärö eikä mitään pömppiksiä, mutta suurin osa tässä ketjussa rääkyy vain painoa ja pituutta!
T. tuo 157/65
vyötärönympärys 64cm, housujen tuumakoko 28
Haluaisin kyllä painaa alle 55kg mutta en pidä itseäni nytkään mitenkään lihavana vaan kokovartalopeilistä katsottuna näen kyllä olevani suhteellisen hoikka (vaikkakaan en laiha)
90-67-92
pidän itsenäni normaalivartaloisena, vaikka muut sanovat minun olevan hoikka
Ei hoikilla ihmisillä mitään makkaroita ole!
kylläkin nimen omaan hoikka. Olen erittäin hentorakenteinen. Vyötärö löytyy ja kunnon tissitkin oli ennen imetystä:/ Lihaskunto myös hyvä. Kaverinikin ovat sanoneet, että en ole liian laiha vaan just hyväkroppainen. Olenkin sitten melkoruma nassusta, joten ei tarvitse kadehtia:)
kylläkin nimen omaan hoikka. Olen erittäin hentorakenteinen. Vyötärö löytyy ja kunnon tissitkin oli ennen imetystä:/ Lihaskunto myös hyvä. Kaverinikin ovat sanoneet, että en ole liian laiha vaan just hyväkroppainen. Olenkin sitten melkoruma nassusta, joten ei tarvitse kadehtia:)
et selkeestikkään niin ruma ettet ois miestä saanu. :)
Mutta kävin taannoin uimahallissa, jonka jälkeen olen tuntenut itseni hoikaksi.
176/64
Xs ja s kokoisia vaatteita käytän. :)
Vähän on ylimääräistä vatsan ympärillä, mutta muuten pientä kokoa.