Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin teini-ikäisten ja pienten lasten vanhemmat pystyvät harrastamaan seksiä?

Vierailija
19.02.2012 |

Seksielämä on kuihtunut nollaan lasten kasvettua teini-ikäisiksi. Teini-ikäiset valvovat myöhään, joten olemme itse jo untenmailla vapaa-ajalla kun "se hetki" koittaisi välillämme. Arkisin toki nukkumaan käydään aikaisemmin, niin myös me vanhemmat. Meillä teinit kotiutuvat viimeistään 21 viikonloppuisin, mutta nuoremmat sisaret "pitävät huolen" ettei kahdenkeskeisiin hetkiin ole aikaa.

Miten ja koska aika yhteisiin hetkiin ilman kiinnijäämisen pelkoa tai sitä, että seinistä kasvaa korvia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään klo 21-22 lapset nukkuu yläkerrassa, me alakerrassa, makkarissa ovi on kiinni ja ilman koputtamatta ei saa tulla kenenkään huoneeseen.

Lapset tietää että äiti haluaa mennä aikaisin nukkumaan joten kyllähän tuo onnistuu klo 22 aikaan ihan helposti, yleensä lapset kyllä jo melkein nukkuvat tuohon aikaan kun tykkäävät herätä aamulla aikaisin.

Vierailija
22/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikani nukkuu viereissesä huoneessa ja valvoo myöhään. Mieheni on niin herkkis, ettei kestä ajastusta teini hereillä - me pannaan. Tästä käydään kärhämää.

Meillä on myös leikki-ikäinen, joka on helmpompi kuin teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, muistan kun itse olin lapsi/teini, niin ahdisti ihan sikana kun vanhemmat harrasti seksiä. Menivät muka "päiväunille", hah. Se hiljainen, mutta silti erottuva voihkinta ja ähkiminen oli ihan hirveetä kuultavaa. Piti aina keksiä jotain äänekästä tekemistä siksi aikaa itselle, ettei tarvinnut sitä ääntä kuunnella.

Ymmärrän että vanhemmat tarvitsee myös kahdenkeskistä aikaa, ja että on ihan peestä jos joutuu koko ajan olemaan varuillaan, mutta ihan yhtä kamalaa on lapsien kuulla niitä ääniä. Tai ehkä kaikki ei siitä välitä mutta minä ainakin inhosin noita hetkiä...

Fakta on että kukaan ihminen ei halua ajatella eikä varsinkaan kuulla kun omat vanhemmat panee.

Vierailija
24/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lapsena/teininä kuulin joinain öinä kun äiti ja isä sekstailivat. Olihan se outoa, mutta ei se minulle traumaattista ollut.

Nykyään meillä puhutaan aika avoimesti seksistä, myös omien teinieni kanssa, joten seksi ei ole meillä mikään tabu.

Jotenkin olen pahoillani jos sinulle tilanteet ovat olleet ahdistavia. T. illantorkku, aamuntorkku

Vierailija
25/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinneet asuntomme ja huoneet sen mukaan, että voimme harrastaa seksiä mieheni kanssa. Kun taloa etsittiin, niin minulle oli tärkeää saada sellainen talo missä makkarit ovat kaukana toisistaan ja aikuisten makuuhuone ei missään nimessä ole naapurin seinää vasten.

Minua häiritsee todella jos lapset tai kuka muu tahansa voi kuulla kun sekstailemme. Se on noloa. Joten jo pelkästään tämä huoneiden sijainti talossa auttaa paljon. Lisäksi harrastamme seksiä kun lapset katsoo piirrettyjä tai pelaa. Muutoin siis silloin kun ovat nukkumassa. Meillä pieniä lapsia.

Vierailija
26/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhemmat ei koskaan harrastaneet seksiä niin, että olisin kuullut. Kiitos siitä! olisi ällöttävää jos kuulisi omie vanhempies sekstailua. Minä en itseasiassa tykkäisi kuulla kenenkään toisen sekstailua, siinä tulee niin ulkopuolinen olo itselle, että en vaan tykkää kuunnella. Toivottavasti itse saan hoidettua panemiset mieheni kanssa niin, että lapset eivät sitä koskaan joudu kuulemaan.

Vierailija
27/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että on äärimmäisen inhottava ajatuskin, että vanhemmat tekee SITÄ. Saati, että joutuis kuuntelemaan ääniä. Eli olkaa hyvät ihmiset hienotunteisia.

Vierailija
28/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei seksiä vanhemmilla kun talossa teinejä?

Syynä on haluttomuus, ei teinit.

Vierailija
29/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kenekään tarvitse huutaa kuin hyeena kun nai?

voi sitä ihan hiljaakin olla, korkeintaan hiljaa huokailla.. vai oonko minä ainoa joka tuon taidon osaa?

t.nimimerkki "Tuli opittua silloin kun omat vanhemmat nukkuivat viereisessä huoneessa ja oma poikakaveri oli yökylässä. Ja tuli kyllä tehtyä kaikenlaisia temppuja"