Nyt lämpöä 37,5. Huomenna töihin?
Kommentit (11)
Kuume on mun kaveri ollut jo pidempään. Tiedetään mistä johtuu ja hoituisi pois pienellä leikkauksella mutta lääkäri ei näe sitä tarpeelliseksi, koska ei ole kipuja.... Tekis mieli ottaa kohta oma veitsi käyttöön.
Itselläni toimistorottana tekisin kotoa etänä särkylääkkeen kanssa
Vaan tekisin vointini mukaan etänä kotoa käsin.
Ajattelin mennä. Työpäiväni on enimmäkseen istumista, joten fyysisesti ei ole raskasta. Paljon hankalampaa olisi järjestää, kuka tekee työni, jos jään kotiin.
niin en kyllä laskis sairaaksi itseäni, enkä myöskään lapsia. Iltaisin joskus on lämpö vähän korkeampi. Aamulla tarkistus.
ja työni olisi toimistotyötä enkä siten tartuttaisi helposti muita..
Itselläni on nyt flunssa, ilman kuumetta. Olen sairaanhoitaja ja olin töissä tänään ja aion mennä huomennakin vaikka olenkin räkäinen. Meillä ei saa helposti sairaslomaa, sijaisista puhumattakaan, joten kaipa se on mentävä. Lisäksi jokaikisestä sairaslomasta pitää olla todistus. Sitä varten pitää käydä työterveyshuollossa ja viedä lappu jokatapauksessa sitten töihin 7 päivän sisällä saikun alkamisesta. Joskus on niin nurinkurista koko juttu... Toki tiedän, että mahdollisesti voin muita tartuttaa, mutta minkäs teet kun työterveyshuollossakin lähinnä melkeen naureskellaan jos menet ilman kuumetta sairaslomaa hakemaan.. Tai sitten sulle kirjoitetaan 1-3 sairaslomapäivää. Eipä se paljon hyödytä, kun tuskin flunssa päivässä paranee kuitenkaan.
nyt buranaa tms naamaan ja sänkyyn niin on aamulla freesinä menossa töihin.
Minä vielä katson vähän aikaa telkkaria ja teen sitten saman, menen vasta 12 töihin, kurkku kipeä ja taitaa olla kuumettakin mutta ei ole mittaria, suutarin lapsilla kun ei ole kenkiä...
Kuume on mun kaveri ollut jo pidempään. Tiedetään mistä johtuu ja hoituisi pois pienellä leikkauksella mutta lääkäri ei näe sitä tarpeelliseksi, koska ei ole kipuja....
Tekis mieli ottaa kohta oma veitsi käyttöön.