Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko poistaa/poistattaa alapääkarvojaan

Vierailija
19.02.2012 |

ja miksi? Miehen takia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaksi ilokseni. En siis tykkää karvoista muualla kun päässä :D Persekarvat ja kainalokarvat on naisilla jotain todella kammottavaa! Mies ei välitä mut minusta kivempi kun hän tekee suutyötä alhaalla ettei hänen tarvi mun karvojani nuoleskella :D Että molempia minä ajattelen siinä vaikka mies on sanonutkin että anna olla vaan jos haluat.

Vierailija
2/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä karvoitus+runsaat kuukautiset, ei oo kiva kiskoa hyytymiä irti pitkistä karvoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poistaa karvat että mies pääsee nuolemaan? Minä olen miehelle tehnyt selväksi että alapääni on mikä on.

Vierailija
4/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä alapäästä, jaloista että kainaloista. Näin on ollut siitä asti kun karvat alkoivat kasvaa, eikä mulla ollut silloin mitään miestä. Eikä ole nytkään. Ihan itteni takia ne ajan, en vaan tykkää rehottavista karvoista muualla kuin päässä.

Vierailija
5/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omaksi ilokseni. Olen poistanut jo varmaan 10 vuotta.

En tykkää karvoista, mies ei ole koskaan minulla karvoja nähnyt ja on joskus ehdottanut että antaisin karvojen kasvaa,että näkis nekin :D

Tosin mies on kyllä ihan tyytyväinen karvattomuuteen, ja suuseksi tuntuu itsellenikin paremmalta ilman karvoja.

Vierailija
6/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en hänen takiaan. JA hänelle aivan sama onko karvoja vai ei :D Itseäni inhottaa rehottava karvoitus. ja kutiseekin ja haisee pahemmalle. Ihan kun kainalotkin alkaa dödöstä huolimatta haiseen jos on pitkää karvaa.. mieskin ajaa välillä kainalonsa ja siistii alapäänsä vuorostaan ajatellakseen minua. En minäkään karvoja halua imeä :D

Vierailija
7/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin kauhea puska kun olen raskaana ja en nää itse poistaa ja vahausaika vasta ensiviikolla. Kyllä voin sanoa että omaseksuaalisuus vähentynyt kun on ajatellut tuota viidakkoa tuolla alhaalla. Ja hävettää mennä synnyttäänkin jos kauhee tuhero!

Vierailija
8/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun karvoitus kasvaa pitkälle reisiin, ei ole kivaa. Yleensä mulla on kiitorata tai siisti komio, mutta kun alkaa tosissaan rehottamaan niin jana kaiken pois. Siitä viikon päivät, niin on kivoin karvoitus, sellainen pehmeä sänki. Sitä sitten taas siistimään aika ajoin, se on sellanen kiertokulku mulla, olen huomannut.

Ja itse siis vaan sheivaan, en uskalla mennä vahaukseen tms. Paitsi ehkä bikinirajat uskallaudun kokeilemaan ensi kesäksi.

Vierailija
9/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei hän sitä mitenkään vaadi, olen vain ajatellut että esin suuseksi on mukavampaa niin. Itseäni ei karvat häiritse.

Vierailija
10/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvojani ihanaksi silitellä :D

Mutta itse pyrin eroon karvoista!

Vierailija
11/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesystävät vaihtuvat aika usein. oon jättänyt siistin kolmion tuohon päälle, häpyhuulista karvat pois. on kiva.

Vierailija
12/12 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistan ajoittain,toisinaan kasvatan karvat takaisin.En omista viidakkoa,vaan oikeestaan siistin karvoituksen, jten se ei häiritse ketään.Vahaan / sheivaan itse, omaksi iloksi.MIEHESTÄ ON IHAN SAMA MITÄ SIELLÄ ON =)!