Särjin miehen sydämen ja nyt kaipaan häntä.
Tapailtuamme jonkin aikaa sanoin miehelle, että suhteesta ei tule mitään. Silti on nyt ikävä. On tämä kauheaa. Mutta ei siitä mitään tulisi, vaikka nyt ikävissäni ottaisin taksin miehen luo.
Mies kuulemma ikävöi minua kauheasti. Olisi ihan roistomaista mennä ja sitten taas lähteä pois.
Miksei se voinut toimia?
Kommentit (6)
Minä niin tiedän mitä tarkoitat.
Joskus, sata vuotta sitten, petin (juu, olin tosi iso kusipää!) ja jätin avomieheni.
No, olen saanut ansioni mukaan, vaikka avioliittoa on takana yli 10 vuotta miehen kanssa, jonka takia jätin tämän entisen, niin silti en voi koskaan unohtaa tätä exää. Ikävä on kova, ja tiedän, että olisi parempi mies minulle. Toivottavasti et ole yhtä paska tilanteessa sentään.
Elämää, ei sen enempää.
Tapailtiin vain ja mies olisi ollut niin tosissaan. Hyvä tyyppikin kaikin puolin, mutta ei riittänyt uskoni tulevaisuuteen hänen kanssaan. AP
Minä niin tiedän mitä tarkoitat.
Joskus, sata vuotta sitten, petin (juu, olin tosi iso kusipää!) ja jätin avomieheni.
No, olen saanut ansioni mukaan, vaikka avioliittoa on takana yli 10 vuotta miehen kanssa, jonka takia jätin tämän entisen, niin silti en voi koskaan unohtaa tätä exää. Ikävä on kova, ja tiedän, että olisi parempi mies minulle. Toivottavasti et ole yhtä paska tilanteessa sentään.
Elämää, ei sen enempää.
Rankka tarina sinulla.
paremmassa asemassa.
Ymmärrän, että on ikävä, mutta varmasti teit oikean ratkaisun, jos noin lyhyen ajan jälkeen osasit jo sanoa, ettei ollut oikea sinulle.
Minä elin muutaman vuoden sen miehen kanssa jonka jätin..
No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Parempaa onnea sinulle tulevaan!
Mies varmaan ajattelee mua niin intensiivisesti, että en saa rauhaa. AP
paremmassa asemassa.
Ymmärrän, että on ikävä, mutta varmasti teit oikean ratkaisun, jos noin lyhyen ajan jälkeen osasit jo sanoa, ettei ollut oikea sinulle.Minä elin muutaman vuoden sen miehen kanssa jonka jätin..
No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Parempaa onnea sinulle tulevaan!
Samoin, parempaa jatkoa!
Mulle kävi samoin mutta kun aloin kaipaamaan takaisin päätin mennä ja tapahtuikin se kuuluisa ''klik" ja nyt yhdessä jo 14 vuotta. Mutta jo olet totaalisen turn-off ei varmaan kannata.
Muutama päivä sitten mies itki ikäväänsä, kun ei kuulemma koskaan tapaisi yhtä ihanaa naista kuin minä. Ja nyt onkin jo uudessa suhteessa. Voi hyvänen aika. AP
En taida palata hänen luokseen...