Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käsitti hotelliyön tahallaan väärin

Vierailija
18.02.2012 |

Vauva on valvottanut 8 kk ajan. On nukuttu pätkissä ja joskus oltu nukkumatta. Lopulta en jaksanut ja varasin nukkumiseen hotellihuoneen ja ilmoitin miehelle, että nukun koko vuorokauden.

Mies hommasi äitinsä (ihana ihminen!) meille vauvaa hoitamaan ja änkesi mukaan. Selitin erittäin selvästi, että minä_nukun_koko_ajan, mutta eihän mies sitä uskonut. Oli varannut päivällisen ja iltamenoja, minä olin pakannut mukaan vain yöpuvun.

Menin nukkumaan klo 15.00, vaikka mies miten vonkasi. Heräsin äsken, miestä ei näy. Kamala ajatella, että olen vain helpottunut, että saan jatkaa nukkumista. Anopilta tullut tekstari, että kaikki hyvin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin monmta sukupolvea sua ennen on kasvattanu lapsia. Ja sä, sinä juuri, nyt sä olet väsynyt. Vittu kun väsyttää tää kaikkien sukupolvien taakka.

Pitäskö sun hankkiutua eroon siitä lapsesta kun niin väsyttää? Anna adoptoitavaksi ja mee nukkumaan.

onneks sä et kuulsota yhtään väsyneeltä...hohhoijaa *haukottelee*...eiku siis aivastin. sori.

Vierailija
22/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO! Eikö voitas olla apn puolesta iloisia. Ja tosiaan, nyt on vuosi 2012. Välillä kun näitä juttuja lukee tuntuu siltä, että oltas keskiajalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kiukkuava pikkupoika on ihan mun suosikki :D Pitäs vaan kaikkien naisten palvella miestään ja hoitaa lapsiaan, muuta elämää ei saa olla. Eritoten kohta "idariiiiiii!!!!" sai nauramaan maha kippurassa. Voi sinua. Eikö äiti anna tarpeeksi huomiota? Ap:lle kauniita unia :)

Vierailija
24/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unenpuute voi muuten aiheuttaa psykoosin tai sydänkohtauksen, se tiedoksi kaikille ihmettelijöille.

Vierailija
25/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että jokainen ihminen on yksilö jolla on oikeus tehdä aivan kuten haluaa kuten sinullakin on oikeus huutaa, läyhyttää leukaasi internetissä ja yrittää komennella muita siinä kuitenkaan onnistumatta. Kunnioitusta ei saada pakottamalla, pelottelemalla tai huutamalla, luot vain itsestäsi pelkästään varjon tuolla tavalla toimimalla koska kunnioitus pitää ansaita. silmäilehän kirjotustasi ja mieti keneltä se netti pitäisi ottaa pois.

Vierailija
26/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin monmta sukupolvea sua ennen on kasvattanu lapsia. Ja sä, sinä juuri, nyt sä olet väsynyt. Vittu kun väsyttää tää kaikkien sukupolvien taakka.

Pitäskö sun hankkiutua eroon siitä lapsesta kun niin väsyttää? Anna adoptoitavaksi ja mee nukkumaan.

Pitäisiköhän sun mennä jollekin psykologille avautuun ja kertomaan tämä. Saisit oikean diagnoosin ja hoidon, niin se auttaisi myös sinun ympärilläsi olevia ihmisiä! Tsemppiä jatkoon! Yritä itsesi kanssa! Kasvaminen kannattaa!

Vierailija
27/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kiukkuava pikkupoika on ihan mun suosikki :D Pitäs vaan kaikkien naisten palvella miestään ja hoitaa lapsiaan, muuta elämää ei saa olla. Eritoten kohta "idariiiiiii!!!!" sai nauramaan maha kippurassa. Voi sinua. Eikö äiti anna tarpeeksi huomiota? Ap:lle kauniita unia :)

se oli vitsi ja suunnattu sille, joka paheksui aptä jos et tajunnut...aargh

Vierailija
28/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten seuraavalla kerralla se ymmärtää että nukkuminen ei tarkoita panemista ja biletystä. Et olis kertonut mihin hotelliin menet.

Vierailija
29/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nukuttu, syöty, luettu aamun lehdet kaikessa rauhassa, nautittu piiiiitkästä vaahtokylvystä ja herätty eloon. Anoppi soitteli vartti sitten ja kertoi, että yö on ollut yhtä huutoa, mutta senhän hän tiesikin, koska on ollut meillä sen verran usein päiväsaikaan samaa kuuntelemassa. Miehestä ei puhuttu sanaakaan.

Kiitos monista kommenteista. Sille miehelle kerroin hyvin selkeästi jo aikaa sitten, että tarvitsen kokonaisen yön pitkät unet jaksaakseni ja että menen hotelliin nukkumaan ja vain nukkumaan. Mies on tämän 8 kk aikana ollut pois kotoa yli 10 yötä, minulle tämä oli ensimmäinen. Olen yrittänyt järjestää kotona yöunia, mutta koska mies ei "herää" vauvan itkuihin, en ole kyennyt siltä huudolta lopulta nukkumaan alakerran sohvalla. On ollut pakko mennä lapsen luo kuulemaan mieheltä, että "kyllä olisin mennyt, mutta odotin, jos se lopettaa". Ajattelin, että kun olen poissa kotoa, on miehen pakko reagoida ja hoitaa lasta. No, mies soitti paikalle anopin.

Lähden kohti kotia katsomaan, keitä sieltä löytyy. Anoppi lupasi lähteä vaunulenkille, vaikka lunta sataakin.

Vierailija
30/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla tuntuu olevan tosi ihana anoppi. Muista kovasti kiittää noinkin hyvästä huolenpidosta, surullista että hänen pojastaan ei näköjään mitenkään ole samaan :(

Onko mies ilmoitellut itsestään? Todella tökeröä käytöstä.

Vierailija
31/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että sait nukuttua.

Ja se on pelkästään hienoa, että osaat ajatella omaa jaksamistasi ennenkuin palat loppuun. Kyllä se mieskin vielä puuhamaansa löytää, mutta tässä vaiheessa oli ehdottomasti tärkeintä suoda äidille hetki lepoa.

Toivottavasti yönne helpottavat.

Vierailija
32/32 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tähän ketjuun vastanneista on aivan imbesilli-tasoa. Unenpuutteen vaikutuksen tajuaa vasta kun sen kokee. Aikoinaan keskosvauvani sai "kasvupyrähdyksen" ja aloitti tissittelyn kahden tunnin välein läpi vuorokauden ja sitä kesti liki kaksi kuukautta. Silloin tajusin miksi "unen kieltäminen" on niin tehokas kidutusmuoto. Muistan vieläkin sen tunteen kun sain ekan kerran nukkua kolme tuntia putkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän