Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko veljeni vaimon käytös ihan normaalia?

Vierailija
18.02.2012 |

Siis eilen oli vanhojen tanssit ja illanvietto tietysti kavereiden kanssa. Tyttö ei ole juuri bilettämässä käynyt vaan on hyvin kunnollinen ns hevostyttö. Lähti 9 aikaan illalla juhlimaan ja laittoi 11 maissa viestin, että jää kaverinsa x:n luo yöksi, käyhän. No veljen vaimo suuttui ihan silmittömästi ja vastasi että tuut kotiin kun minä niin sanon. Eipä tullut vaan tuli vasta aamulla klo 10 ja aivan ok kunnossa. Vaimo oli sitten koko yön huutanut veljelleni, että miten olet kasvattanut tytön kun ei edes tottele uhkaillut avioerolla, sillä ett soittaa poliisilel ja tekee ilmoituksen tytöstä että tuovat kotiin ym. Veljeni vaan totesi, että olenkin kyllä odottanut tytön itsenäistymistä, eikä vaan äidin kanssa tallilla roikkumista kun koulu eikä mikään muu kiinnosta ja täyttäähän tuo ihan kohta 18 että onhanse kumma jos ei muualla käy kuin koulussa, tallilla ja kotona. Koko yön oli meuhkannut ja pitänyt perhettä hereillä (siis veljeni ja tytön 20v isoveli).

Olisitko toiminut noin, ja onko tuo ihan normaali järkisen 50v naisen toimintaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin kun halusi katsomaan siskonsa vanhojenpäivätasseja....jos tämä nyt mitenkään asiaan liittyy.

ap

Vierailija
22/24 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen alkuvuodesta syntynyt ja asuin 20v vielä kotona (muutin kun olin 20v 6kk).

Syy: täytin 20v abivuoden alussa, koska olin lukion ekaluokan jälkeen ollut vuoden vaihdossa ja näin ollen kirjoitin vuotta myöhemmin. Ylioppilaaksi tulon jälkeen muutin heti kesäkuussa omaan kämppään. Niin teki muutkin luokkakaverini, suurin osa oli 20v tai viittä vaille 20v, koska olivat myös olleet vaihdossa. Kukaan ei muuttanut pois kotoan ennen ylppäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on kerran riippuvainen tyttärestään niin tietenkin se on iso sokki ja kirpaisee syvältä, kun tytär ensimmäistä kertaa ei tottele. Se on sinänsä täysin normaalia. Riippuu persoonallisuudesta, miten syväksi riippuvuus omasta lapsesta voi kehittyä ja miten dramaattisesti sen päättymisestä johtuvaa järkytystä ja surua ilmaistaan.

Voin kertoa, että meillä isän suosikkityttären muutto kotoa johti isän kahden vuoden masennuskauteen, jonka aikana hän lähes ajoi avioliittomme karille. Tuona aikana hän ei esimerkiksi sanonut kertaakaan rakastavansa vaimoaan eli minua. Hän käyttäytyi aivan kuin olisi menettänyt ensirakkautensa jollakin hyvin traagisella tavalla.

On väistämätöntä, että lapset aikuistuvat, mutta se voi tosiaan suistaa vanhemman tolaltaan. Ei siihen auta kuin aika ja kärsivällisyys.

Vierailija
24/24 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti pitää tytärtään ystävänä ja auttajana.....sick!