Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset lapset teillä olleet keskenään ku olette yötöissä?

Vierailija
18.02.2012 |

Siinähän se kysymys olikin.

Mä olen sekä yötöissä että joskus vuoro on 16-24.

Lapset on 8 ja 10.

Ei oo ketään, ei o varaa maksaa hoitajaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli niin monta, ja lisäksi tosiaan oltiin siellä korvessa, niin en osannut edes ajatella, että pelottaisi.

ja sellaista pelkäävää ei tietenkään voi jättää.

Vierailija
22/26 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteistänne.

Kiitos etenkin teille, jotka vastasitte kysymykseen ja kerroitte, minkäikäiset lapset ovat olleet yksin kotona yötä.

Eiköhän asiat järjesty meilläkin, lasten parhaaksi.

Ja te oikeudella ja lastensuojelulla tuntematonta uhkailevat, hankkikaa itellenne apua. Tai elämä. Siellä sattuu kaikennäköistä, hyvissäkin perheissä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen siis sellaisessa paikassa missä meillä työntekijöillä on oma ns. Lepohuone. Sinne olen erityisluvalla saanut ottaa ala-asteikäiset lapset mukaan, ovat käyneet nukkumaan heti kun olen yhdeksältä vuoroon mennyt ja aamulla ollaan lähdetty kotiin ja lasten koulupäivän ajan olen nukkunut..sujuu se näinkin ja onneksi yövuoroja on vähän, ei edes joka viikko.

Vierailija
24/26 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset samanikäisiä ja meilläkin yötöitä, jolloin 14v. tuttavatyttö tulee katsomaan. En uskaltaisi itse jättää vielä yöksi kotiin, päivällä ovat olleet 1-2 tuntia keskenään mutta yöksi ei.

Vierailija
25/26 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä, saisitko jonkun kuitenkin vahtimaan lapsia- ehkä joku lukiolainen tms voisikin tehdä halvalla, kun teillähän saa nukkua kuitenkin, lapset voivat herättää jos tarvitsee.

Jos et itse onnistu järjestämään, ota yhteys sosiaalitoimeen ja selitä tilanne. Periaatteessa olisivat velvollisia auttamaan.

Kolmas vaihtuehto on selvitellä, voisiko kuitekin olla tekemätä yövuoroja- ehkä joku haluaisikin tehdä niit! enemmän tms.

Vierailija
26/26 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni asia ei ole vielä ajankohtainen mutta tulevaisuudessa kylläkin. Olen miettinyt että ehkä siinä vaiheessa kun vanhempi on 13v. voisin jättää lapsi yövuoroni ajaksi. Ja silloinkin niin että itse pystyn vastaamaan puhelimeen ja naapurissa on joku aikuinen hädän tullessa saatavilla.

Sitä ennen yritän järjestää jonkun naapurin mummon tai lukiolaisen yöksi meille nukkumaan, korvausta vastaan tietenkin. Tai sitten lasten koulukaverien vanhempien kanssa harrastaa vaihdantataloutta. Eli minä pystyn olemaan päivisin kotona ja ottaa lapset koulusta vastaan ja joku voisi sitten vastavuoroisesti vahtia öisin meidän lapsia. Tai sitten pitää vaihtaa ammattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi