Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua kivan näköisesti raskaana?

Vierailija
18.02.2012 |

Olen onneton shoppaaja ja tyylitajuton myös, kun en juuri koskaan vaatteita ostele. Nyt olisi tarkoitus hankkia muutama äitiysvaate. Antakaa vinkkejä mitä kannattaisi ostaa, millaiset vaatteet yhdessä näyttäisi kivalta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja käytin itse hyvin paljon mekkoja. Trikoo- ja neulosmekot, perusmalliset, joustavat yleensä sen verran että ne menevät pitkällekin raskauteen päälle ja näyttävät siististä. Itsellä oli musta ja harmaa mekko, näillä kahdella selvisin melko pitkälle. Vaihtelun koruja ja huiveja, näin sai helposti luotua "uusia" asuja. Kiinnittynyt myös erityisesti huomiota hiuksiin, kihartelin jne ajan ja tilanteen mukaan.

Erityisiä äitiysvaatteita en sukkahousujen lisäksi juuri ostellut, viime vuonna muoti oli sellaista että menivät päälle mahakkaanakin. Äitiysfarkut hankin mutta niissä en oloani mukavaksi tuntenut, tuntui että olin entistä isompi ja kävelykin meinasi ne jalassa alkaa vappua... :)

Vierailija
2/7 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotan ensi kesää ja syksyä kun maha oikeasti on jo kookas. Ei tällaiselle parikymppiselle oikein istu ne H&M:n kukkakuosiset vaatteet, jotka on selvästi suunniteltu vähän vanhemmille ihmisille. No, ehkä ostelen jotain löysiä mekkoja ja xl-kokoisia paitoja... Toisaalta hyvä, että on kesä, niin ei ainakaan kovin paljon tarvitse käyttää mitään kamalia mammahousuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja äitiysvaatteita saa ainakin täältä : www.asos.com. Nuorekkaita malleja ja ok hinnat. Hyviä äitiyssukkiksia saa Lindexiltä ja H&M:lta saa pitkiä toppeja ja perus t-paitoja.

Vierailija
4/7 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilasin asokselta ja nextiltä housuja ja farkut (löytyi mammahousuja petite-mitoituksella) Myös jotain neuleita ja trikoopaitoja tilasin. Nellysiltä tilasin Mamaliciousin farkkuhameen kesäksi. Aika pitkään pärjäsi ihan normipaidoilla,kun olen niin lyhyt. Mammapaidat on tosi isoja ja lötköjä. Ne HM:n ei ollu sopivia edes loppuraskaudessa. Ihme valaille tarkoitettuja rytkyjä siellä.

Vierailija
5/7 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä etsin jotkut sukkikset ja sit mekon. mahtaako niillä vaan tarjeta näin talviaikaan...no, kotona ainakin.

Vierailija
6/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös koittaa pukeutua nuorekkaasti ja kevyesti. Täällä on kauniita paitoja ja muita nuorekkaita äitiysvaatteita ja imetysvaatteita. Myös kauniita mekkoja on jokamakuun. Ja jos haluat yhdistellä niin löytyy myös äitiyslegginssejä.

Vierailija
7/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pilli-mallisista äitiysfarkuista ja sitten ihan perus trikoopaidoista. Vk 30 piti siirtyä s-> m. Minusta tuntuu ihan valaalta löysissä äitiys paidoissa tai mekoissa. Mielummin venytän pari trikoopaitaa ja ostan sitten raskauden jälkeen uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän