KYSYMYS: Näkyvätkö Whitneyn hautajaiset Suomessa?
Suoraa lähetystä olisi tarjolla klo 19 alkaen (Suomen aikaa), mutta näkyykö millään kanavalla Suomessa tai vaihtoehtoisesti netissä? Minulla ei ole satelliittikanavia, joten en pääse niiltä katselemaan.
Kiitos, jos joku osaa vastata.
Kommentit (9)
itselleen tuntemattoman ihmisen hautajaisia? Tunteehans en laulajana/näyttelijänä, mutta minusta tuntuisi että tirkistelisin muiden asioita. No, jokainen tyylillään.
vaikken tuntenut. Nyt on varmasti taas hienot järjestelyt sekä korkeatasoista musiikkia tarjolla. En varmaan ole ainoa, joka Suomessakin katsoo noita hautajaisia.
Sitä paitsi onhan se hyvä muistaa omaakin kuolevaisuuttaan. Kuolema voi tulla milloin tahansa. Olen suunnilleen samanikäinen kuin Whitney oli.
ap
vaikken tuntenut. Nyt on varmasti taas hienot järjestelyt sekä korkeatasoista musiikkia tarjolla. En varmaan ole ainoa, joka Suomessakin katsoo noita hautajaisia.
Sitä paitsi onhan se hyvä muistaa omaakin kuolevaisuuttaan. Kuolema voi tulla milloin tahansa. Olen suunnilleen samanikäinen kuin Whitney oli.
ap
Anteeksi. Kukin tietysti tekee omalla tavallaan, mutta tosi vaikea on samaistua sellaiseen ihmiseen joka itse tuhoaa oman elämänsä sekoilemalla ja käyttämällä ties mitä aineita.
Oma maailmani ei järkyttynyt kun Amy Winehouse kuoli, vaikka hän olikin samanikäinen kuin minä. Hän kuitenkin itse tuhosi itsensä.
Oman kuolevaisuutenii muistan kuitenkin muillakin tavoilla kuin seuraamalla jonkun ventovieraan hautajaisia.
vaan lopulta se tulee varmasti ja tuhoaa meistä jokaisen. Voi myös tapahtua onnettomuus ja hetkessä kaikki on ohi.
Whitneyn kuolema ei minua yllättänyt tai järkyttänyt, mutta kuolema on iso juttu. Läheisten hautajaisissa ei aina pysty miettimään asioita samalla tavalla kuin julkisuuden henkilön kohdalla.
ap
itselleen tuntemattoman ihmisen hautajaisia? Tunteehans en laulajana/näyttelijänä, mutta minusta tuntuisi että tirkistelisin muiden asioita. No, jokainen tyylillään.
Sä et sitten varmaan katso telkkaria ollenkaan koska siellähän on pääasias tuntemattomia ihmisiä. Eikä edes oo mitään tosijuttuja vaan suurin osa ihan keksittyy höttöö johon sun kaltanen ihminen ei halua samaistuu.
Etkä varmaan koskaan lue juttuja mistään naistenlehdistä koska niissäki tuntemattomat ihmiset avautuu. Menis tirkistelyks.
Täällä av-llaki olet ihan vaan välttelemäs muiden elämästä kertovia ketjuja koska mehän ollaan ihan tuntemattomia ihmisiä sulle. =)))
Sitten tulevat tänne kauhistelemaan, mitä telkkarissa näytetään heidän lapsilleen.
pahimmillaan on mennyt. Viimeisellä rajalla merkitsee ainoastaan se, että uskoiko ihminen Jeesukseen. Se, että tuolla hautajaisissa noiden ihmisten usko tuli esiin niin selvästi, oli hieno juttu!
En olisi tuota huomannutkaan, koska en ikinä käy tuolla sivustolla.
ap