Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miestä pitää kehua, jottei "rakkauspankki" tyhjene?

Vierailija
18.02.2012 |

Luen kirjaa nimeltä Rakkauden kieli. Avioliittoterapeutti puhuu siitä, että jokaisella ihmisellä on erilainen rakkauden kieli, toiset osoittavat rakkauttaan fyysisesti, toiset pienillä palveluksilla, toiset sanoilla, toiset lahjoilla.

Minun mieheni jätti minut 20 vuoden jälkeen. Hän ei enää rakastanut minua. Luen tuota kirjaa ja yritän saada selville, mikä tyhjensi hänen rakkauspankkinsa.

Kaikki muut rakkaudenkielet minä osoitin, mutta en osoittanut riittävästi sanallista kehumista.

Minä en koskaan nalkuttanut, enkä osoittanut vaatimuksia, enkä arvostellut häntä. Keskityin lähinnä tähän. En muistanut kehua häntä joka roskapussin viemisestä enkä nurmikon leikkaamisesta, koska se olisi tuntunut typerältä. Sanoin kyllä, jos hän remontoi erityisen hyvin, mutta en osannut kehua, kun hän hyvin asensi kotiteatterin.

Kertokaahan mammat, mitä minä tein väärin: miten sitä miestä olisi pitänyt kehua? Kuinka usein olisi pitänyt kehua? Mistä asioista sitä kehua voi antaa? Huomioikaa myös pitkä suhde.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän se elämä ilman sitä toista on jotenkin vajaata jos on hyvän puolison saanut ;)

Ei liika itsenäisyys ole hyvästä - silloin jää parisuhde käyttämättä kun kokoajan miettii kaiken kuin sinkkuaikana. Se oli eri aikaa se.

Vierailija
22/22 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa lapselliselta tai oudolta mutta kyllä mies taitaa vähän tarvita tilaa päättää isoja asioita perheen puolesta ja kokea olevansa tarpeellinen niistä miehisistä ominaisuuksistaankin johtuen.. (raskaat työt..korjailu).. "hei sami, et viitsis nostaa tuota varapatjaa kun ei voimat riitä ottaa sitä alas ;) "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän