Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kutsun, nyt pitäisi laihduttaa 22 päivässä

Vierailija
17.02.2012 |

Sain kutsun ystäväni valmistujaisjuhlaan. Juhliin on vajaa kuukausi aikaa.

Juhliin on kutsuttu myös entinen pitkä aikainen poikaystäväni. Eromme oli vaikea, hän jätti minut toisen naisen takia ja olin pitkään allapäin. Nyt olen päässyt suhteemme yli, mutta masentuneena lihoin pahasti.

Nyt haluaisin loistaa ja hehkua naiseuttani siellä juhlassa. Olen jo pyytänyt yhtä vaikutusvaltaista ja mukavaa miespuolista ystävääni sinne aveciksi. Kuinka paljon ja miten on mahdollista saada itsensä kuntoon tuossa ajassa? Ajattelin olla tiukalla ruokavaliolla ja lenkkeillä aamuin, illoin, mikäli jalat kestää. Miten saisin parhaan tuloksen? Mitä syödä tai tehdä? En haluaisi jäädä juhlista poiskaan, niin kuin pahimpana aikana tein.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minusta oleellisempaa on että näytät kauniilta; menet kampaajalle laitattamaan tukkasi juhlia varten.

Hanki joku naisellinen, kaunis mekko. Pyydä opastusta myyjältä! Osaan kuvitella että päälläsi on joku kauniskuvioinen, shifonkiunelna joka leijuu päälläsi kuin unelma.

Osta kauniit kengät, muista ajaa sisään ennen juhlia.

Ennenkö hankit mekon niin alle alusvaatteet joilla saat kurveja. Mene kunnolliseen alusvaatemyymälään ja satsaa sinne jos jonnekin!

Meikki, pari asustetta ja keväinen mieli.

Älä tosiaan juo liikaa viinaa juhlissa ja koita pitää juhlafiilis juttelemalla ihmisien kanssa, ei kyttäämällä sitä entistä.

Keksi etukäteen puheenaiheita avekin/muiden ihmisien kanssa niin et vaivaannu juhlissa.

Jos jalat ei kestä päivittäistä kuntoilua niin mene välillä uimaan.

Korosta parhaita puoliasi, ja häivytä heikkouksia. Ei siis tartte laihtua vaan pukeutua niin että vaikka korostat hartioita, rinnanseutua pois vatsasta, tai kauniita sääriä?

Vierailija
22/48 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon on varmaankin ollut ihan hyvät syynsä ja nyt sitten eron jälkeen mies voi huomata, että kaikkien muiden eroon johtaneidenden syiden lisäksi tälle ex-naiselle on tullut kilokaupalla lisää ihraa. Aikamoiselta tankiltahan tuo ap mittojensa perusteella kuullostaa. Miltäs se miehen uusi nainen näyttää?

Ihan varmaan ap ehtii laihtua huikeisiin mittoihin ennen juhlia..jännä vaan, että tähän asti on voinut tursottaa mitä tahansa mössöä suuhunsa kiloista välittämättä. Yleensä muutokset eivät tapahdu hetkessä, mutta ehkä ap pystyy muuttamaan hetkessä päänsisäisen maailmansa ja kontrolloimaan vastaisuudessa syömisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkeintä kaikesta, vaikka et saisi yhtäkään kiloa pois ennen juhlia, luota itseesi ja kanna itseäsi ylpeydellä ja hehkuvalla itsevarmuudella!

Tsemppiä!!!!!

Vierailija
24/48 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity syömiseen, liikunnalla ei tuossa ajassa ehdi laihtua mutta auttaa se muuten tervehtymään. Nutriletit, ACKD, cambridge...

Vierailija
25/48 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmessa viikossa ehtii laihtua 10 kiloa? Ei ehdi. Viisi ehtii, jos on kokonaan syömättä, tuosta 75 kilon lähtötasosta.

Vierailija
26/48 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei tässä ajassa pysty ihmeitä tekemään, tai ihmeitä kyllä, mutta pieniä. Odotukseni ei ole saada kaikkia kiloja pois juhliin mennessä, mutta kun muutenkin laihdutus urakka edessä, niin ihan hyvin voin nyt aloitaa ja olla juhlissa hehkuva. Liikunta ja kunnon alku tsemppi varmasti auttaa nostamaan mieltä vireäksi ja antaa toivoa tulevasta kesästä ja yleensäkkin edessä olevasta elämästä. Olisi kyllä upeaa olla juhlissa niin hyvässä kunnossa kun nyt tässä ajassa on mahdollista päästä, vaikka en vielä "valmiiksi" tulisikaan.

ap

Vierailija
27/48 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sinulta kysynyt mikä olisi mahdollinen kilomäärä saada tuolla ohjeella näissä kolmessa viikossa pois? Alunperin en ajatellut tuojottaa kiloihin, tuli vaan nyt mieleen, mutta tippuu mikä tippuu. Olisi aika upeaa jos pääsisin kuutosella alkavaan vaa'an numeroon. :)

ap

Vierailija
28/48 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut pudotettua juhliin mennessä! Ja sitten että kuinka monta kiloa pysyy poissa viikko juhlien jälkeen.

Veikkaus: ap yrittää kituuttaa noin viikon lähes paastolla ja liikkuu minkä jaksaa; sitten iskee väsymys, kyllästyminen ja ahdistus - ap lankeaa ahtamaan mahaansa mitä tahansa seuraavan viikon ajan. Sitten iskee taas itseinho ja katumus, joihin ap yrittää vastata paastoamalla ja vihdoin taas ahmimalla. Kierre on valmis ja lopputuloksena ap painaa kesään mennessä noin 85 kg.

Vierailija
29/48 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minusta oleellisempaa on että näytät kauniilta; menet kampaajalle laitattamaan tukkasi juhlia varten. Hanki joku naisellinen, kaunis mekko. Pyydä opastusta myyjältä! Osaan kuvitella että päälläsi on joku kauniskuvioinen, shifonkiunelna joka leijuu päälläsi kuin unelma. Osta kauniit kengät, muista ajaa sisään ennen juhlia. Ennenkö hankit mekon niin alle alusvaatteet joilla saat kurveja. Mene kunnolliseen alusvaatemyymälään ja satsaa sinne jos jonnekin! Meikki, pari asustetta ja keväinen mieli. Älä tosiaan juo liikaa viinaa juhlissa ja koita pitää juhlafiilis juttelemalla ihmisien kanssa, ei kyttäämällä sitä entistä. Keksi etukäteen puheenaiheita avekin/muiden ihmisien kanssa niin et vaivaannu juhlissa. Jos jalat ei kestä päivittäistä kuntoilua niin mene välillä uimaan. Korosta parhaita puoliasi, ja häivytä heikkouksia. Ei siis tartte laihtua vaan pukeutua niin että vaikka korostat hartioita, rinnanseutua pois vatsasta, tai kauniita sääriä?

Olin aikeissa antaa samanlaisia, mutta tässähän ne jo tulivatkin.

Pääasia, että näytät kauniilta, niin myös tyytyväiseltä nykyiseen elämääsi ja olotilaasi. Unohda juhlissa eksäsi läsnäolo ja keskity elämän hyviin puoliin. Harrasta liikuntaa saman päivän aamuna, että veri kiertää ja saat sisäistä hehkua endorfiinistä. Oikeanvärisillä ja -muotoisilla vaatteillä sekä sopivalla kampauksella ja meikillä teet ihmeitä. Äläkä unohda HYMYä.

Hauskoja juhlia!

Vierailija
30/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt ihanasta kannustuksestanne. Voipi olla, että eroon olikin ihan hyvät syyt, joltain osin otin kyllä opikseni ja kyllä luonteessani on vikoja jotka kaipaavat muutosta, mutta sitä tämä elämä on. Muuttumista ja muutoksessa elämistä.

Jännä juttu huomata, että nyt kun olen todella innostunut pitämään itsestäni huolta, niin tuntuu kuin entisen mieheni vaikutus "heikkenee" , vaikka ero oli kova paikka silloin, niin nyt näen hänenkin huonot puolet paremmin, silloin olin jotenkin sokea "liian lähellä" tilannetta. Exsäni nykyinen nainen on ihan nätti, ei mikään erikoisen kaunis, mutta hyvin huolehtinut itsestään ja hyvä se hänelle niin.

Tuo itse-inhonkierre on minulle tuttu juttu, mutta uskon että nyt onnistun, sillä en tee tätä vaan juhlien takia, vaan myös tulevan elämäni ja ennen kaikke itseni. Olen myös aikaisemmin laihtunut joitakin kiloja, mutta nyt tälle lihomiselleni oli syy masennuksessa joka oli suurelta osin myös surun tuomaa. Nyt olen elämässäni piristynyt ja kevättä rinnassa :) ps. ihanaa olla nainen!

Vierailija
31/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis edellinen on ap

Vierailija
32/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muut VLCD valmisteet. Otat tiukan kuurin tuollaisella niin sun ei edes tarvitse liikkua yhtään ja saat todella paljon kiloja pois.

Vierailija
33/48 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittele syviä vatsalihaksia niitä kun treenaa pitkin päivää vetäytyy automaattisesti vatsa sisään parissa viikossa, etsi netistä jenkkakahvojen sulatusohjeita,

tee sama perässä mitä nää tytöt tanssii aamuin ja illoin!! itseltäni paino on pudonnut 6kg näillä antimilla 2vk ja uskon jos saat lisättyä 2 kertaa viikossa uintia matkaksi tavoitteena kylmiltään 1km niin olet solakoitunut siihen mennessä huomattavasti! Muista syödä pieniä määriä ruokaa eläkä tosiaankaan kuin vain 3 kertaa päivässä ihan sama mitä, eläkä herkuttele turvotusta tulee heti vatsan alueelle!! muista kuitenkin se veden juonti. Toivottavasti nämä vinkit auttavat pääsemään reaaliseen nopeasti tavoiteltuun ihanne kroppaan.. näillä vinkeillä exäni kaverit ovat alkaneet ainakin huomaavan että näytän paljon hoikemmalta ja freessimmältä kuin ennen ;)

Vierailija
34/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vain, mutta kuntoilufriikin ruokavalio vaikuttaa anorektikon ruokavaliolta. jos fitnessalalle tähtäät niin tuollaisella ruokavaliolla ei saa kyllä lihaksia ollenkaan, koska lihakset vaativat proteiinia joka päivä! Laihtua sillä kyllä voi, no sehän olikin kyllä ap:n tarkoitus, mutta en pidemmän päälle suosittele!

Vierailija
35/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muut VLCD valmisteet. Otat tiukan kuurin tuollaisella niin sun ei edes tarvitse liikkua yhtään ja saat todella paljon kiloja pois.

Ei kai ole tarkoitus vain saada mahdollisimman paljon kiloja pois, vaan näyttää mahdollisimman hyvältä. Liikkumalla saa itsensä näyttämään paremmalta kuin pelkällä kitudieetillä. Liikunta tuo hehkua kasvoille, sulavuutta liikkeisiin ja kiinteyttää tehokkaasti! Ja tässähän halutaan näyttää hyvältä, ei riutuneelta! :)

Vierailija
36/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ja saat todella paljon kiloja pois.

Ei kai ole tarkoitus vain saada mahdollisimman paljon kiloja pois, vaan näyttää mahdollisimman hyvältä. Liikkumalla saa itsensä näyttämään paremmalta kuin pelkällä kitudieetillä. Liikunta tuo hehkua kasvoille, sulavuutta liikkeisiin ja kiinteyttää tehokkaasti! Ja tässähän halutaan näyttää hyvältä, ei riutuneelta! :)

Jos ongelma on liikakilot niin kyllä se eniten ulkonäköön auttava asia on mahdollisimman paljon liikakiloja pois. Ei se meinaan auta yhtään vaikka saisi lihasta ja ryhtiäkin kroppaan jos se sikspäkki ja muu on hautautunut läskimakkaroiden alle.

Mä olen aikoinaan laihduttanut Nutriletteilla aika nopeasti 16 kg ja en todellakaan näyttänyt kuurin jälkeen riutuneelta vaan oikein hyvältä verrattuna lähtötasoon. Liikunta ei minulla myös ulkonäköön muuta auta kuin että toki kehon muotoa saa muokattua jonkin verran lihastreenillä (ja sekin näkyy vain jos ei ole sitä liikarasvaa päällä), liikkeet on sulavat ja kasvot ok ilman liikuntaakin.

Vierailija
37/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liikunta auttaa pääsemään hyvään fiilikseen ja kyllä tää diettikin nyt maistuu. Hetken jaksaa näinkin ja saan tästä tosi pirteän ja hyvän mielen ja toivoa tulevaisuuteen, en ole aina ollut näin pullea, eikä se ole kohtaloni jatkossakaan, mutta itse on tehtävä hommat. Olen ollut nyt tiukilla, aika hyvä mieli juuri nyt.

ap

Vierailija
38/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotoa korjaavat alusvaatteet! Itse laitan ihan normaalipainoisenakin napakat Spanxit juhlakoltun alle. Runsaatkin muodot voi näyttää tosi hyvältä kun ei ole muhkuroita. Eikä siis pelkkiä kalsareita vaan sellainen body-mallinen, vaikka ihan Shape Suit tms. (Linkki http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/alusvaatteet/pikkuhousut/spanx-1… ihan esimerkkinä vaan.)

Ja sitten menet kosmetologille, käy jo hyvissä ajoin puhdistuksessa ja/tai vaikka mikrodermabrasiassa (äläkä enää viimeisellä viikolla ennen juhlia). Tulee ihoon raikasta ja tervettä hehkua. Käy kampaajalla leikkauttamassa ja värjäämässä tukka, ja ammattilaisen meikissä itse juhlapäivänä. Ja panosta hyvin leikattuihin, hoikentaviin vaatteisiin, joiden väri korostaa ihoasi (vilkaise vaikka värianalyysia).

Takaan että näiden kaikkien yhteisvaikutus on paljon parempi kuin muutaman kilon sinne tai tänne.

Ole varovainen painonpudotuksen suhteen. Näytät paremmalta hehkuvana ja hyväkuntoisena vaikka kiloja olisi enemmänkin, kuin nopeasti itsesi sippiin nälkiinnyttäneenä. Turvallinen tahti ei minusta salli enempää kuin korkeintaan pari kiloa viikossa, mikä tekisi maksimiksesi 8 kg painonpudotuksen.

Symppaan täysillä, sillä minun ylpeyttäni ainakin söisi (ja on kerran syönytkin) jos ex pääsisi töllistelemään minua itse "alennustilaksi" kokemassani olotilassa. Vaikkei kiinnostaisi enää koskea pitkällä tikullakaan, kyllä sitä prkl haluaisi kasvonsa säilyttää ja olla parhaimmillaan. (Vieläkin kaivelee ajatella sitä miten yksi ex tapasi minut vauvavuoden aikana tuhdissa kunnossa, rumissa vaatteissa ja tukka tylsänä. Nyppii kuvitella, miten se varmaan onnitteli itseään, kun oli päässyt kuin koira veräjästä. Vaikka itse sen olin jättänyt, ja kadun koko seurustelua! Turhamaisuus on tätä. ;-))

Vierailija
39/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten päädyin tälle sivulle, mutta luettuani tämän järkytyin..

Kuinka voit sanoa että tiedät asioista paljonkin ja ehdotat aamupalalla tuoremehua joka sis. pelkästään sokeria (yhtä paljon kun limut)

aamupalalta puuttui kokonaan proteiini...

kuka ehdottaa painonpudottajalle viinirypäleitä... ja muutenkin joka aterialla tärkein puuttuu, proteiini ja en voi uskoa että kukaan ravinnosta tietävä suosittelisi syömään illalla mysliä. 1 sana RAHKARAHKARAHKA

Vierailija
40/48 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon on varmaankin ollut ihan hyvät syynsä ja nyt sitten eron jälkeen mies voi huomata, että kaikkien muiden eroon johtaneidenden syiden lisäksi tälle ex-naiselle on tullut kilokaupalla lisää ihraa. Aikamoiselta tankiltahan tuo ap mittojensa perusteella kuullostaa. Miltäs se miehen uusi nainen näyttää?

Ihan varmaan ap ehtii laihtua huikeisiin mittoihin ennen juhlia..jännä vaan, että tähän asti on voinut tursottaa mitä tahansa mössöä suuhunsa kiloista välittämättä. Yleensä muutokset eivät tapahdu hetkessä, mutta ehkä ap pystyy muuttamaan hetkessä päänsisäisen maailmansa ja kontrolloimaan vastaisuudessa syömisiään.

Toivottavasti helpotti *pitää etusormea ja peukoloa kohotettuna päänsä päällä* :D

Olen itse laihduttanut 9 kg 4 vk näin:

aamulla puuro, mehukeittoa 1 dl

välipala: maitorahka 250 g makeutusaineella

lounas: kasviksia 300 g ja 100 g lihaa tai kanaa

päivällinen: sama kuin lounas

iltapala: sama kuin välipala

Paistoin kasvikset lorauksessa öljyä ja kiloja lähti mukavasti. Dieetin pohja on Jutta G:n keksimä, mutta se muokkautui tuollaiseksi omassa käytössäni. Liikuntana oli 3 x 45 min. uinti viikossa. Tuokin vähä tuntui alussa riittävän aika pitkälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme