Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini tytön huoneesta kuultua.....

Vierailija
17.02.2012 |

"Siis me ollaan alettu vähän niin kuin jo sekstata, tiiät sä niin ku mun hemmon kaa. No, se on ollu sillee niin ku ihan jees, mut sit mä rupesin funtsaa, ku ei me niit kortsuja mistään saatu, nii vedettiin paljaan. Ja sit nyt niin ku mä en oo vuotanut pariin kuuhun, et mist mä saisin sen tikun haettua?"

Siis tytölle tuli kaveri kylään, ikää heillä 15-16. Joo, ei saisi kuunnella oven läpi, mutta joskus se lienee sallittua. Siis tytön kaveri sanoi noin, pitäisikö minun nyt vain mennä huoneeseen raskaustesti kainalossa ja antaa se tytön kaverille? Vai miten edetä?

Ja olen huono teinien kanssa, oma lapseni vasta 4v, kyse siis mieheni tyttärestä ja hänen kaveristaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan puhu noin. Ja jokainen tietää mistä raskaustestejä saa, jos ei tiedä niin googlettaa.

Vierailija
2/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nyt hyvänen aika puhumaan niille järkeä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nyt hyvänen aika puhumaan niille järkeä..

Vierailija
4/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehkä veisin raskaustestin. Paljolti asia riippuisi myös siitä, että onko tyttö kuinka tuttu (tyyliin siis, nyt ekaa kertaa tapaat koko ihmisen vai onko useamminkin käynyt teillä).

Tietysti raskaustestin vienti voi olla vähän noloa tytölle (ts. olet kuullut koko keskustelun), mutta mitä aikaisemmin testin tekee, sitä parempi.

Vierailija
5/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis käy meillä monesti viikossa. Jos vien testin, silloinhan jään kiinni salakuuntelusta... Mutta pakkohan testi on tytölle jollain tavalla saatava. En vain tiedä mitä sanoa?

Onneksi miehen tytölle on ostettu kortsuja ja kerrottu, että jos tarvitsee lisää, niin voi jättää vaikka lapun pöydälle.

ap

Vierailija
6/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis käy meillä monesti viikossa. Jos vien testin, silloinhan jään kiinni salakuuntelusta... Mutta pakkohan testi on tytölle jollain tavalla saatava. En vain tiedä mitä sanoa? Onneksi miehen tytölle on ostettu kortsuja ja kerrottu, että jos tarvitsee lisää, niin voi jättää vaikka lapun pöydälle. ap

Vierailija
7/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että menet juoruamaan tästä asiasta jollekulle toiselle aikuiselle, niin että siitä lopuksi tietää koko kylä.

Mutta minä olisin varmaan koputtanut oveen ja sanonut että kuulin ohimennessä mistä kaverukset juttelivat ja että olisin valmis auttamaan.

Vierailija
8/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menis paljastamaan, että olen kuunnellut... Eiköhän tuon ikäinen keksi, mistä niitä tikkuja saa.

Vierailija
9/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks nyt vaa

Vierailija
10/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet sen testin, jäät automaagisesti salakuuntelusta kiinni. Ja se on paha juttu se, varsinkin kun ovat tyuon ikäisiä. Luottamus menee ja luullaan että kyttäät koko ajan ja pyrit urkkimaan. Ratkaisua en osaa tarjota.

Vierailija
11/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet sen testin, jäät automaagisesti salakuuntelusta kiinni. Ja se on paha juttu se, varsinkin kun ovat tyuon ikäisiä. Luottamus menee ja luullaan että kyttäät koko ajan ja pyrit urkkimaan. Ratkaisua en osaa tarjota.

Automagiaa!

Vierailija
12/20 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinhän olet juorunnut, kun tänne kirjoitit :/. Kyllä nyt olisi kannattanut olla aikuinen ja miettiä hiukan.

Ja meidän perheen teinit eivät kyllä puhu tuolla tavalla, että hiukan kyllä epäilen tätä juttua.

Jos asia pitää paikkansa, mieti tarkkaan mitä teet, mutta älä nyt tänne tule juoruamaan.

Vierailija
13/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuon tytön terveys ole tärkeämpi kuin se että jää kiinni salakuuntelusta. Ainakin tietää että saa apua ja tukea tarvittaessa.

Vierailija
14/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 15:02"]

No eikö tuon tytön terveys ole tärkeämpi kuin se että jää kiinni salakuuntelusta. Ainakin tietää että saa apua ja tukea tarvittaessa.

[/quote]

ja eiköhän tuo teini ole vauvansa jo saanut / abortin jo tehnyt jos olikin raskaana. Katsopa aloituksen päiväys.

Vierailija
15/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan miss päin suomea noin puhutaan?

Ja missä on n oin tyhmiä teinejä?

Ja avuttomia aikuisia?

Vierailija
16/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät oo saaneet kortsuja, camoon, kaupasta niitä saa, kun vaan viitsii mennä ostamaan, kuinka hölmöä on nykynuoriso.

Ja miten niin salakuuntelua, kyllä omassa talossa voi oven takana kuunnella, eikä se mitään salakuuntelua ole. Tuon ikästen puheita pitääkin joskus kuunnella.

Ja miten niin tarttee tehdä raskaustesti, jos on raskaana niin kantakoot vastuunsa ja synnyttäkööt.

Vierailija
17/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät oo saaneet kortsuja, camoon, kaupasta niitä saa, kun vaan viitsii mennä ostamaan, kuinka hölmöä on nykynuoriso.

Ja miten niin salakuuntelua, kyllä omassa talossa voi oven takana kuunnella, eikä se mitään salakuuntelua ole. Tuon ikästen puheita pitääkin joskus kuunnella.

Ja miten niin tarttee tehdä raskaustesti, jos on raskaana niin kantakoot vastuunsa ja synnyttäkööt.

Vierailija
18/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko poika vai tyttö?

Vierailija
19/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi: opettele yhdyssanat. Sen jälkeen menet kertomaan kuvitteellisille teineille mistä raskaustestejä saa ja suosittelet ostamaan myös perhepakkauksen kondomeja mikäli säikähdyksellä on tällä kertaa selvitty.

Vierailija
20/20 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstata? Hemmo? Taidat nyt vähän provota! Mun vanhemmat eivät edes käytä sanaa hemmo!