Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä piraatteja olette ladanneet ilmaiseksi netistä?
17.02.2012 |
Käyttääkö mammat Pirate bayta tms.? laittomaan lattaamiseen?
Kommentit (4)
eikai kukaan nyt lataile mitään piraatteja netistä!
Olen ladannut Pirates of the Caribbeaniin perustuvan pornoleffan joskus muutama vuosi sitten.
Oli ihan jees.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
piraatin netistä. Nyt se istuu tuolla olkkarissa ja huutaa kaijalleen lisää merikeksejä. Ei kiva.
- adobe creative suite
- pc- pelejä
- leffoja
Alue: Aihe vapaa
eikai kukaan nyt lataile mitään piraatteja netistä!