Disney kanava ja La Liga
Katsooko kukaan Espanjan La Ligaa? Televisiooikeudet siirtyivät Disney suoratoistoon. Kyllä eilen katsellessani Barcelona-Elche peliä tuli ikävä maikkarin selostajia ja suomen kieltä. Itse en ymmärrä englantia kauhean hyvin. Syyskauden ensimmäisessä pelissä oli monta uutta pelaajaa. Olisi ollut kiva tietää enemmän heidän taustoistaan. Toivoisin, että ainakin näiden suurempien seurojen pelit selostettaisiin suomeksi ja Dineyhyn tulisi erillinen urheilunimike, olisi helpompi löytää tulevat pelit.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Perjantaisin näitä näkyy ilmaiseksi Star-kanavalla ja selostus on suomeksi. Selostajina on näitä monella kanavalla selostaneita. Iloinen yllätys oli, että HJK- Gnistan näkyi eilen ilmaiseksi Nelosella.
Hyvä, kun näyttävät ilmaisena perjantaina, mutta silloin ei tule näitä Barcan ja Real Madridin matseja, ne tulee lähes aina lauantaisin, tai sunnuntaisin.
Realin matsi oli suomeksi. itsekin yllätyin että barca oli englanniksi. Onneksi Disney kk-hinta on edullinen
Mä olen aina katsellut ulkomaisista nettistreameista ilmaiseksi vaan. Minua ei haittaa olenkaan englanninkielinen selostus.
Näkyykö siellä oikeasti kaikki pelit sillä perushinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö siellä oikeasti kaikki pelit sillä perushinnalla?
juu La Liiga näkyy.
Asun sukulaisen luona ja sukulaisella on maksukanavia. Onko Tuomas Virkkunen lopettanut selostamisen kun ei selostanut UCL:n karsintoja ti-ke, eikä ilmeisesti myöskään viikonloppuna MTV:n maksukanavien pelejä?
Tuomas selosti eilen Juventuksen pelin maikkarilla, ainakin TV-ohjelman mukaan. itse en katsonut.
Ikävää kun tulee jostain sovelluksesta eikä pysty digiboksin kautta tallentamaan, käytettävyys heikkoa.
Ensi kaudella myös Mestareiden liiga siirtyy Ruutu+ sovellukseen pois MTV:ltä. Iso muutos.
Maikkarilta on siis poistunut F1, La Liiga ja seuraavaksi siis CL. Hinta ei toki laske.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun tulee jostain sovelluksesta eikä pysty digiboksin kautta tallentamaan, käytettävyys heikkoa.
Ensi kaudella myös Mestareiden liiga siirtyy Ruutu+ sovellukseen pois MTV:ltä. Iso muutos.Maikkarilta on siis poistunut F1, La Liiga ja seuraavaksi siis CL. Hinta ei toki laske.
Kun mestarien liiga poistuu maikkarilta, loppuu myös katselu.
Perjantaisin näitä näkyy ilmaiseksi Star-kanavalla ja selostus on suomeksi. Selostajina on näitä monella kanavalla selostaneita. Iloinen yllätys oli, että HJK- Gnistan näkyi eilen ilmaiseksi Nelosella.