Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä alkaisit nyt opiskella jos pitäis vaihtaa alaa?

Vierailija
17.02.2012 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa saisi tehdä hommia yksin, rauhassa, tietokoneen ääressä...

Nyt olen opettaja.

Vierailija
22/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa työtä, mutta ei asiakaspalvelua... Tällä hetkellä tarjoilijana ja osa-aikaisena vastaanottovirkailijana. Käsittämätön määrä tuli taas eilen kuraa niskaan ihan syyttä (lennot myöhässä, surkea ruokalista, miten-niin-ei-ole-muka-tilaa-onhan-tuollakin-tyhjä-pöytä jne... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon kouluttaja aikuisopetuksessa mut työsuhteet on aika pätkittäisiä.

Vierailija
24/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisi "pakko" lähteä uudelleen opiskelemaan, niin KTM:ksi sitten varmaankin.

Vierailija
25/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä hetkellä vaikuttaa todella kiinnostavalta.

Vierailija
26/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo kiinnostaisi mutta ei niin paljon että jaksaisin aloittaa uudelleen maisteriopinnot. Ehkä eläkkeellä!

Vierailija
27/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla USA:ssa hammaslaakarit tienaa tosi paljon, mutta tekee murto-osan suomalaisista hammaslaakareista. Esim. normaali tarkastuskaynnilla hammashyienisti puhdistaa hampaat ja ottaa rontgenkuvat, sitten hammaslaakari vain kavaisee huoneessa katsomassa kuvat ja vilkaisemassa hampaat. Se siina ja jo kilahti satoja taaloja palkkapussiin. Aika rento meininki.

Nyt olen opettajana taalla, ja palkka yhta onneton kuin Suomessa.

Vierailija
28/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business tyypit halusi esim. hoitoalle, hitsut taas kaupalliselle puolelle, opet yksin tietokoneen kans nyhjään ja ne jo nyt nyhjääjät ihmisten ilmoille :)

Vierailija
29/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustussuunnittelijaksi tai johonkin sellaiseen missä ainainen kiire ja painostus loppuisi!

Vierailija
30/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liikaa vastuuta, ei pelkoa yt-neuvotteluista potkuista puhumattakaan, ei ylitöitä, joustavat työajat, töitä ei tarvitsisi miettiä kotona eivätkä ne tulisi uniin. En vaan oikein keksi, mikä työ täyttäisi nämä kriteerit :)

Vierailija
31/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit kätilöks

Vierailija
32/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriksi, nyt juristina, tylsää

mies lääkärinä, (niin ku on sukulaisia ja ystäviäkin.) kyllä käy kateeks, kun niitä juttuja kuuntelee.. niin monipuolista ja tarkoituksellista työtä. ite opiskelen oikiksessa. :D

Vierailija
33/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pari vuosikymmentä nuorempi, yrittäisin päästä opiskelemaan geologiaa. Voisi olla sekä mielenkiintoista että työllistävää näillä seuduilla.

Juristiksi ja lääkäriksi en aikanaan päässyt, tuskin vielä nytkään.

Tähtitiedettä olen aikonut alkaa opiskelemaan, jotta suhteellisuudentaju säilyy näissä maallisissa asioissa.

Vierailija
34/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai teoreettista fysiikkaa.

Vierailija
35/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. IT-pomo

Vierailija
36/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa työtä, mutta ei asiakaspalvelua... Tällä hetkellä tarjoilijana ja osa-aikaisena vastaanottovirkailijana. Käsittämätön määrä tuli taas eilen kuraa niskaan ihan syyttä (lennot myöhässä, surkea ruokalista, miten-niin-ei-ole-muka-tilaa-onhan-tuollakin-tyhjä-pöytä jne... :/

Sitähän se on lentokenttäelämä. Sitä liki 15 v. tehtyäni, ko. firmalla, päätin että nyt riittää! Tällähetkellä ihan muissa hommissa ollu vuoden ja vielä tuntuu hyvältä!

Vierailija
37/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apurahoja saat itse hakea. Väitöskirjoihin saattaa löytyä aluksi palkkaakin max. pariksi vuodeksi ja sitten se loppuu kuin seinään. Monillä jää kesken työt, kun ei sitä pyhällä hengellä elä. Palkka huono. EN suosittele!!

Kemisteillä myös pääkaupunkiseudulla surkea tilanne ollut jo vuosia. Ratikkakuskinakin on kuulema.

Vierailija
38/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tekninen koulutus ja työskentelen asiantuntijatehtävissä, joista pidän, mutta työilmapiiri vie terveyden. Päätös on vaikea.

Vierailija
39/41 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tekninen koulutus ja työskentelen asiantuntijatehtävissä, joista pidän, mutta työilmapiiri vie terveyden. Päätös on vaikea.

Vierailija
40/41 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mua ei varmaan ole luotu työn tekoon...:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi