Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin e-pillerit, eikä kuukautuisia kuulu!

Vierailija
17.02.2012 |

Lopetin pillerit viime viikon tiistaina ja tarkoitukseni ei ole hankkia lasta! Olemme käyttäneet kondomia. Mutta tyhjennysvuotoa ei vaan kuulu! (Viime viikonlopulla oli PMS-oireita, lähinnä vatsakipua, mutta ei mitään).

Voiko tämä johtua siitä, että söin 2 liuskaa peräkkäin (halusin siirtää kuukautisiani), mutta viimeisimmän LIUSKAN AIKANA tuli vuotoa? (En muista onko siitä edes neljää viikkoa).

Olen laihdutuskuurilla, mutta en ole paljoa ja nopeasti laihtunut, joten en pitäisi sitäkään selityksenä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että söit 2 liuskaa mutta pillerien hormonitaso ei riittänytkään pitämään vuotoa sisällä niin pitkään vaan vuoto tuli (joko kokonaan tai suurimmaksi osin) pois jo liuskan aikana. Itse en myös koskaan ole pystynyt syömään 2 liuskaa putkeen koska vuoto on tullut jo kesken liuskan.

Mutta missään nimessä tuo ei ole mikään huolestuttava tilanne, voi kestää kuukausiakin että kierto tasaantuu pillerien lopetuksen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että söit 2 liuskaa mutta pillerien hormonitaso ei riittänytkään pitämään vuotoa sisällä niin pitkään vaan vuoto tuli (joko kokonaan tai suurimmaksi osin) pois jo liuskan aikana. Itse en myös koskaan ole pystynyt syömään 2 liuskaa putkeen koska vuoto on tullut jo kesken liuskan.

Mutta missään nimessä tuo ei ole mikään huolestuttava tilanne, voi kestää kuukausiakin että kierto tasaantuu pillerien lopetuksen jälkeen.

kun yleensä on aina ne tyhjennykset tulleet (vaikka muulloinkin on tullut joskus noita välivuotoja) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla