Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kättekö verenluovutuksessa?
17.02.2012 |
Itse kävin elämäni ensimmäistä kertaa kuukausi sitten. Mielestäni kaikkien "kynnelle kykenevien" tulisi luovutuksessa käydä edes kerran vuodessa. Kyllä sitä verta ollaan vastaanottamassa mutta ei jakseta/viitsitä käydä luovutuksessa, kun on niin inhottavaa tms.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Veripalvelu kiertää ympäri Suomea, käy katsomassa heidän kalenteristaan ovatko tulossa teille päin.
Itse käyn harvoin heidän "konttorillaan", vaan odottelen kunnes tulevat paikkakunnalle tai lähistölle. Viimeksi kävin naapurikaupungin kauppaoppilaitoksella.