Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kättekö verenluovutuksessa?

Vierailija
17.02.2012 |

Itse kävin elämäni ensimmäistä kertaa kuukausi sitten. Mielestäni kaikkien "kynnelle kykenevien" tulisi luovutuksessa käydä edes kerran vuodessa. Kyllä sitä verta ollaan vastaanottamassa mutta ei jakseta/viitsitä käydä luovutuksessa, kun on niin inhottavaa tms.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veripalvelu kiertää ympäri Suomea, käy katsomassa heidän kalenteristaan ovatko tulossa teille päin.



Itse käyn harvoin heidän "konttorillaan", vaan odottelen kunnes tulevat paikkakunnalle tai lähistölle. Viimeksi kävin naapurikaupungin kauppaoppilaitoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla