Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Kouvola. Alkaa heti masentaa, kun sinne joutuu.
Vahva kilpailija on Pieksämäki.
Forssa ja Loimaa ovat aitoja junttiloita.
kahta Suomen kamalimmista junttimestoista, eli
HAAPAVESI
ja
HAAPAJÄRVI!
Haapavesi on kriminaaleja päihdeongelmaisia täynnä, ja Haapajärvi taas... noh, ei voi takapajuisempaa olla. Paikkakuntaa kuvastaa hyvin se, että varhaisteini siellä joutui seks.rikoksen uhriksi kolmean aikuisen miehen hyökättyä kimppuun, niin koko paikkakunnalla oltiin sitä mieltä että oma vika, oikein sille horatsulle (ketju murha.infossa).
Venäläistyylinen pikkukaupunki, jossa porukka luulee sukupolvesta toiseen elävänsä jossain erityisessä paikassa Suomessa.
Terveisiä Keski-Euroopasta.
Lisäksi kaikki Itä-Suomen käpykylät Kajaani yms.
En ole ikinä missään muussa kaupungissa tavannut yhtä epäkohteiliaisiin ja tylyihin ihmisiin kuin Helsingissä!
se on riihimäki mikä vie voiton noista kaikista.
totuuden että alkuperäiset helsinkiläiset on mukavaa ja reilua porukkaa ja minua he eivät ole ikinä katsoneet kieroon kun puhun reilusti omaa Oulun murrettani. Sen sijaan jostain korvesta Helsinkiin muttaaneet on niin leuhkaa ja kaupunkilaista että. Niin ja se juntein paikka Raahe.
Istuu tunnin ruuhkassa ja miettii sitä
Kemi kirjaimellisesti on saatanasta. Asuinpaikaksi naamioitu vankileiri ulkosivuilta halvan harmaa kuutio joiden nurkissa reittä pitkin kusevat spurgut virtsan hajuissa, liejun limaiset ojat ja revitty asfaltti
Joku tarjosi jo Iisalmea, mutta mielestäni voiton vie Sonkajärvi. Olen hiljattain joutunut tutustumaan sonkajärviseen sielunelämään ja .... vetää hiljaiseksi. Siinä ei junttiudella ole määrää aikä rajaa.
Minä olen asunut Kemissä ja Raahessa, ja onhan se Kemi nyt pahin ylivoimaisesti. Onkohan muuten Suomen vasemmistolaisin kunta?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2012 klo 20:42"]
[/quote] [quote author="Vierailija" time="20.12.2012 klo 20:42"]
[/quote] Kyllä täälä Kouvolassa on ihan hyvä asua
Kaikki paikat Helsingistä pohjoiseen. Tamperetta ei lasketa mukaan.
...junteinta ikinä. Ihmiset ahdasmielisiä, epäluuloisia kyräilijöitä..itse kaupunki voisi olla ihan nätti, ilman niitä kaikkea "outoa" tuijottavia heinolalaisia.