Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys vain poikien äideille

Vierailija
16.02.2012 |

Kuinka kova paikka sinulle olisi, jos poikasi valitsisi vapaaehtoisesti lapsettoman naisen puolisokseen? Et siis koskaan saisi lapsenlapsia. Pystyisitkö hyväksymään tällaisen miniän perheeseesi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on silloin yhteinen päätös tai muuten biologinen kello erottaa eli halutaan niin eri asioita, että ero iskee.

on lapsiasiassa sellaisia "tulee jos vaimo haluaa" eli eivät haikaile lasten perään, mutta ovat helposti hommaan houkuteltavissa :)

Naiset ovat selvemmin vapaaehtoisesti lapsettomuuspäätöksen tehneitä.

Vierailija
22/23 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta mieti sitä tilannetta, kun kaikki ystävät puhuvat vain ja ainoastaan lapsenlapsistaan. Tulet olemaan täysin ulkopuolinen heidän seurassaan. Samalla tavalla kuin tahattomasti lapsettomat, jotka joutuvat päivästä toiseen kuuntelemaan ystäviensä lapsijuttuja.

Ja mä en tajua, että jollekin tulee edes mieleen poihtia moista. Mun pojat saa rakastua ihan oman mielensä mukaan ja koska mä rakastan mun poikia niin opettelen pitämään myös heidän puolisoistaan, opettelen siis, jos pitämistä ei automaattisesti tapahdu. Ja sillä ehdolla että ovat pojilleni hyviä ja rakkaita. Ihan sama, onko kyseessä tumma tai vaalee, nainen tai mies, lapseton tai lapsellinen, rikas tai köyhä, ruma tai kaunis...

pystytkö hahmottamaan, että mun elämässä on myös muuta sisältöä. Ja mulla on sitäpaitsi niin monta lapsetonta ystävää, että heille tuskin lapsenlapsiakaan ilmaantuu... Sit mä en juuri keskustele lapsista ystävieni kanssa. Niin miksi musta tulisi sellainen, joka tahtoisi jauhaa lastenlapsistaan? Ja kyllä, jos sellaisia joskus saan, tulen niitäkin rakastamaan kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin menettäneeni mahdollisuuden elämän yhteen isoon osa-alueeseen: saada lapsenlapsia. Mutta eihän se minun päätökseni ole enkä missään nimessä halua, että lapseni tekisivät vastoin omia intressejään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä