Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekaa kertaa elämässä laihduttamassa

Vierailija
16.02.2012 |

raskauskiloja siis pois ja ennen luulin että se on kamalan vaikeaa mitä on kuullu ja nyt oikeesti IHMETTELEN suuresti naisia jotka on lihavia! en ymmärrä paino tippuu koko ajan tippumistaan ilman suurempia rehkimisiä eikä koko aikana oo mulla ollut edes nälkä kattoo vaan mitä sinne suuhunsa pistää. kohta ihannepainossa vaikka raskausaikana tuli kiloja reilusti yli 17 kiloa. lihavat on oikeesti laiskoja laihduttamisen suhteen ei siinä muuta ole.mikä ihme siinä muka on ettei voi olla mussuttamatta sokeria ja rasvaa?jos oikeesti oma lihavuus niin ällöttää..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset katsonut silloin mitä suuhusi laitat? Normaali painonnousu raskauden vuoksi on 5-10kg, eli sulla on hirmuisesti liikaa. Sori, et ole täydellinen!

Vierailija
2/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kilot tuli liikkumattomuudesta ja alkoholista. Sitä ennen olin hoikka ja urheilullinen. Makeista en ole koskaan erityisesti pitänyt, pizzaoasasto sensijaan viehättää punaviinin lisaäksi siis mutta anyway.

Nyt olen pudottanut painoa 8 kiloa vuoden alusta nutraamalla. Ehkä minulle sopii tällainen äärimmäisyysdieetti, olen ehkä muutenkin taipuvainen joko-tai ajatteluun, mutta tämä toimii!

Vielä toiset 10 kiloa saa mennä.

Jaan ap:n kanssa ajatuksen että perimmiltään kaikki on kiinni halusta laihtua, muu on tekosyytä ja laiskuutta. Kukaan ei pakota kädenliikettäsi kädestä suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi