Suihinotosta, loppuun asti
Haluaisin ottaa ensimmäistä kertaa loppuun asti suihin mieheltä. Okei, osaan homman todennäköisesti siihen asti kun mies tulee, mutta mitä sitten sen jälkeen? Jatkanko hellää suulla hyväilyä vai onko se niin herkkänä että on parasta jättää rauhaan?
Kommentit (56)
käteen ja kun äijä tulee niin purista täysillä tai lyö nyrkillä palleihin johan ukko kirkuu orkussaan
Joopa joo. Ottaski vaimo lastin kurkkun, mutta ei. Kuitenkin odotan sitä hetkeä aina, vaikka tiedän, että sitä ei koskaan tulekkaan.
Pahinta oli kerran kun käski laueta lakanalle tai lattialle. Tuon muistan aina pahana loukkauksena.
Imuttamien oli ed. liitossa antoisaa ja mahtavaa. Sen aikanen tyttöystävä kun hotkas palleja myöten hepin kurkkuunsa ja nieli kaiken. Piti sitä todella kiihottavana. Tietysti itsellenikin moinen oli suunnaton nautinto. Nyt on nyt. Vanhoja on silti mukava muistella, että joskus on sentään saanut...
Syvälle kurkkuun, vähä antaa kyökkimisen välis happee ja taas kahvaa myöden kitaan ja lopuksi nalli silmille, näin se menee...
Nielet sen mällin lopuksi ja se siitä!
Ai että turkulaiset on muka hitaita vai :)
Olen siis mies ja keski-ikäinen sellainen. Nuoruudessani taisin olla hieman vilkkaanpuoleinen ja kokemuksia naisista taisi kertyä keskimääräistä enemmän – osin varmaan siksi että ammattini puolesta olin jatkuvasti naisten kanssa tekemisissä ja vaikka itse sanonkin, olin nuorempana varmasti aika vetävän näköinen kaveri, joka herätti neidoissa erilaisia ajatuksia. Takana ovat nuo ajat.
Mutta loppuun asti imuttamisesta, siitä saa kiksejä kun nainen ottaa lastin suuhunsa ilman yökkäyksiä. Myös poissylkeminen laskee hieman tunnelmia – siis kannattaa niellä, jos haluaa pitää tunnelmaa yllä.
Nuorena tapailin hetken neitoa jolle taisin opettaa suuseksin ja nopeasti tuo oppikin. Jo ensimmäisen kerran alun vastustelun jälkeen hän otti lastin suuhunsa ja sitten yllätti minut suutelemalla heti perään kiihkeästi – tästä tuli hänen "tavaramerkkinsä": lasti suuhun ja välitön kiihkeä suudelma. Myöhemmin opin että ilmiötä kutsutaan jenkeissä termillä "snowballing" ja vanhempana törmäsin moniin naisiin, jotka tykkäävät jakaa suussaan olevan sperman kanssani suudellen. Melkoinen Turn On!
: lasti suuhun ja välitön kiihkeä suudelma. Myöhemmin opin että ilmiötä kutsutaan jenkeissä termillä "snowballing" ja vanhempana törmäsin moniin naisiin, jotka tykkäävät jakaa suussaan olevan sperman kanssani suudellen. Melkoinen Turn On!
[/quote]
Näin kannattaa tehdä. Itse ainakin saan aika kiksit tästä toiminnasta. Voi kun vielä joskus.
Pete
...sanoi looppun asti viedyn suukkihoidon jälkeen: "anna suukko"
Olen nyt saanut kolme kertaa otettua suihin loppuun asti ja saanut myös kiitokset elämänsä parhaasta orgasmista :). Tuommoisissa orkuissa on se paha puoli, että siinä saattaa nainen jäädä vallan ilman kun mies on niin loppuun asti imetty ja voipunut.
Mutta äärettömän kiihottavia ja kiihkeitä tuokioita on tullut vietettyä kulli suussa :)
ap
Huolehdi ensin omasta nautinnostasi ja ota sitten lopuksi suihin.. ;) Molemmat on tyydytettyjä. Tai pyydä mies käsitöihin oman orkkunsa jälkeen. Eihän kenenkään kuulu ilman jäädä, vai mitä?
kun suihinotto päättyy nielemiseen. Omalle videolle on kiva vaikka runkkailla..:)Jos olisi varmaa ettei mene eteenpäin niin voisin vaikka jaka..
Olin jo nukkumassa kun kaverini toi kämpille helsinkiläis rouvan. Alkukainostelun ja viinipullon jälkeen mentiin kaikki 3 saunaan.
Hyväkroppainen ehkä 45, 3 lasta ja aviossa onnellisesti, kuulemma.. No ainakaan ei ujostellut ja pillunkarvatkin oli erityisen siististi poistettu. Huomasin jo pukuhuoneessa tapaxinnarun häpyhuulien välissä. Kertoikin että se paikka nyt "varattu"!
Lauteilla alkoikin sitten suukottelu ja me molemmat saatiin suuhoitoa vuorotellen. Hän otti molemmilta loppuun asti ja pisaraakaan ei päässyt karkuun ahneelta imulta.
Aamulla sama uusittiin ja rouva kertoi lähtiessään tästä jääneen hyvä maku suuhun.!
No niin nyt miestä vietin eli oli nainen lukenut palstaa ja saanut idean kokeilla eli
Ilalla lupasi kokeilla nielemistä ilahduin tietysti moisesta. No illalla neiti ilmoitti että haluaa sitoa minut suostuin tietysti kun hyvää oli tiedossa tosin yllätyin kun pyysi että saisi sitoa myös jalat. Ja hetkenkulutua ilmesty vielä huivi silmille.
No homma eteni ja neiti piti lupauksen eli loppuun asti mutta sitten tuli yllätys märkä sudelma eikä ihan kaikkea oltuani nielty.
Eipä siinä mitään mielestäni ollut pahaa.
Tämän jälkeen minää pääsin kieli hommin ja neit suorastan valui päälleni ilmoitti että tuo suuteleminen suuhoidon jälkeen on ollu mielessä jo pidempään mutta rohkaistu vasta nyt ajatus kuulemma kiihottaa häntä kovasti
Kysyisinkin nyt että onko tämä yleistä naisten keskudessa?
Kyllä nainen on nainen vaikkei nielisikään lastia.
Minä tykkään ottaa kaiken vastaan mitä tulee viimeistä pisaraa myöten. Mies tykkää myös ruikkailla lastiaan pitkin kasvoja ja rintoja ja sekin on kiihottavaa.
Maku ei ole yhtään ällö ja nielet sen vaan kuin joisit vettä.