Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihinotosta, loppuun asti

Vierailija
16.02.2012 |

Haluaisin ottaa ensimmäistä kertaa loppuun asti suihin mieheltä. Okei, osaan homman todennäköisesti siihen asti kun mies tulee, mutta mitä sitten sen jälkeen? Jatkanko hellää suulla hyväilyä vai onko se niin herkkänä että on parasta jättää rauhaan?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ajan siitä joka viikko ohi.. mun pitää mennä.. laita spostiosoite niin laitan viestiä ensi viikolla?nopeesti..

Vierailija
22/56 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/56 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetan miten jatkat suihin ottoa laukeamisen jälkeen:)

Vierailija
25/56 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyä nyt omaan käteen :)

ap

Vierailija
26/56 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuon vonkaajan :D

ap *jännittää*

Vierailija
27/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jokin aika sitten otin suihin ensimmäistä kertaa uudelta miesystävältä. En halua ottaa spermoja suuhun, ajatuskin ällöttää. Kerran nuoruudessa yksi tyyppi laukesi kurkkuuni, ja meinasin oksentaa.

No, pahoitteln tälle nyk. miehelle, etten halua ottaa lastia suuhun. Mies katsoi vatsansa päällä olevia spermoja, ja totesi vain, ettei yhtään ihmettele :D

Mutta kiva jos joku tykkää :)

Vierailija
28/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo tuo yksi vonkaaja, joka ei voinut osoitettaan antaa, olisi luonut jonkun tunnistamattoman gmailin vaikka!

Mutta asiaan. Kuulisin mielelläni miten meni loppuun asti suihinotto? Minä en ole loppuun asti ottanut, muutaman kerran käynyt niin, että on ehtinyt vähän tulla suuhun (ei tämän miehen kanssa) ja olen vaistomaisesti vetänyt pään pois siinä vaiheessa, enkä ole yhtään tykännyt siitä tunteesta tai mausta... Mutta nykyiselle miesystävälle haluaisin antaa tämän käsittelyn, etenkin täältä luettuani, ettei nainen ole mikään nainen jos ei ota loppuun asti. =D Ja jos sillä saisi miehelle ikimuistoisen kokemuksen, niin miksipä ei! Mutta vähän "jännittää" juuri tuo, että tuleeko siitä joku oksennusreaktio tms.Se ei ehkä miehestäkään olisi niin kovin mukavaa...

Vierailija
29/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi miehenäkin kiva kuulla, että onnistuiko se loppuun ottaminen ja mitä sitten sen jälkeen tapahtui?

Kerran olen saanut tulla suuhun asti, mutta siinäpä se sitten oli. Tais nainen niellä lastin, tai sitten valutteli osan pitkin kalua pakaroideni väliin ja lakanoille. Enkä kyllä itse maistanut suudelmissa sen ihmeempää makua, joten en osaa kommentoida sperman makuun. Kyllähän se suihinotto ihan mukavalle tuntui, kuten orgasmi yleensäkin. Sillä vehkeellä ei vain sitten naiselle enää tuotettu mitään mielihyvää, mutta onneksi on terveet sormet kummallakin.

Vierailija
30/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erimakuisia makuliukuvoiteita, käytämme niitä puolin ja toisin, suosittelen asiointia lähimpään seksivälinepuotiin

Vierailija
31/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni myös "tosi lutkaksi" kun otan suukkiin ja nielen ihan kaikki. Kuin itselleni samalla pikku orkku. Olen tehnyt tätä 16 täytettyäni eli yli puolet elämästäni, ja viimeiset 4v vain miehelleni.

Vierailija
32/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mies haluskn tulla sit kuitenkin pilluun. Höh, vähän harmittaa ja pisti miettimään, että enks mä sitten ollutkaan niin hyvä suihinottaja kuin luulin?

ap

Vierailija
33/56 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestäkin rupes jännittämään? Tai sitten vain halusi saada pillua sillä kertaa.

Varmasti mies tykkäsi siitä mitä teit :)

Vierailija
34/56 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tajus, että se jännitti mua kuitenkin aika paljon eikä sit sen takia halunnutkaan. Kyllä se vaikutti tykänneen käsittelystä, ainakin pitkään sain sitä tehdä. Niskat on ihan jumissa :D

ap

Vierailija
35/56 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermat ruikahti suoraan kurkkuun ja nätisti ne sain ne näppärästi nielaistua. Ei tullut mitään yäk-fiiliksiä eikä yökkimisrefleksiä. Ei se maistunu edes pahalle :)

Laukeamisen jälkeen annoin vielä työntyä muutaman kerran mun suuhun omaan tahtiinsa ja kun lopetti liikehtimisen niin lopetin minäkin. Luulisin että se meni ihan hyvin vaikkei sitä suullisesti analysoitukaan :)

ap

Vierailija
36/56 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että onnistui. Hitsi, kunpa itsekin uskaltaisin joskus. Pelkään vaan, että tulee oksennusrefleksi.

33/39

Vierailija
37/56 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli tämä kokeiltua. Ei ollut kauheaa ollenkaan eikä tullut mitään yökkimisreaktiota! Itse asiassa sperma ei maistunut juuri miltään eikä nieleminen ollut ollenkaan vaikeaa (olin tätä "pelännyt").

Mieskin tuntui kovasti tykkäävän. ;) Tulee varmasti saamaan saman käsittelyn uudestaankin!

34

Vierailija
38/56 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en ole edes ikinä uskaltanut maistaa. ja pelkään sitä että sitten yökkäytää ja se ei ole kivaa kummallekkaan.

mutta jostain syystä mua on nyt alkanut kiihottamaan ajatus ottaa suihin loppuun asti.

mutta tämäkin vain salarakkaaltani ;)

Vierailija
39/56 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä kerkee pahemmin maistamaankaan. Mitään yökkäysrefleksiä ei kyllä tullut vaikka pelkäsin ja yökin joskus jopa hampaita pestessäni!

ap

Vierailija
40/56 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en ole edes ikinä uskaltanut maistaa. ja pelkään sitä että sitten yökkäytää ja se ei ole kivaa kummallekkaan. mutta jostain syystä mua on nyt alkanut kiihottamaan ajatus ottaa suihin loppuun asti. mutta tämäkin vain salarakkaaltani ;)

Mullakin kyseessä oli itse asiassa salarakas. ;) Ja koska hän tekee _kaikkensa_ minun nautintoni eteen, haluan myös olla hänen silmissään se parhain ja ihanin ja tietysti haluan tuottaa hänelle mahdollisimman suurta nautintoa.

34/43 (joka myös pelkäsi sitä makua/hajua/yökkimistä, turhaan!)