Suihinotosta, loppuun asti
Haluaisin ottaa ensimmäistä kertaa loppuun asti suihin mieheltä. Okei, osaan homman todennäköisesti siihen asti kun mies tulee, mutta mitä sitten sen jälkeen? Jatkanko hellää suulla hyväilyä vai onko se niin herkkänä että on parasta jättää rauhaan?
Kommentit (56)
antaa tosi voimakkaan orkun kun vetää loppuun asti.
Okei, eli vartta voi käsitellä varovasti? Terskaa ei?
ap
antaa tosi voimakkaan orkun kun vetää loppuun asti.
Okei, eli vartta voi käsitellä varovasti? Terskaa ei?
ap
vartta voi.. oletko antanut naamalle laueta?
loppuun asti suuhun-kokemuksen, mutta ehkä paras sitten vetäytyä kun on tullut?
ap
ja sit nielet ja sen jälkeen hitaasti nuolet munan vartta..
kunnes mälli lentää?
On tää vaan hyvä palsta kun ei tämmöisiä oikein työpaikan kahvipöydässä voi kysellä :D
ap
eli kyllähän mua panettaakin. En tiedä koska seuraava tsäänssi on, toivottavasti nyt viikonloppuna :D
ap
kerro ni sanon mitä mieltä olen? :)
Kiusaan kielellä, lipaisen sieltä ja täältä kevyesti, hengitän kuumasti, kiemurtelen kielellä pitkin munan vartta, nuolen kasseja hellästi. Kun en kestä enää niin annan miehen työntyä huulien väliin, suipistan vähän niin tuntuu tiukemmalta. Kielellä työskenteken munan kimpussa kun vetelen edes takas suulla.
Liukastan syljellä käden ja vetelen sillä samaan tahtiin kyrvän vartta kun imen. Välillä otan munan kokonaan ulos ja annan työntyä käden läpi suuhun, tiukahkosti puristaen.
Välillä otan pieniä kiusoittelutuokioita ja sitten jatkan taas kunnon menoa.
Vähän vaikea selittää, ovat tykänneet kuitenkin kovasti
ap
olisitpa tässä.. olisin valmis sulle.. Miten voisin tavata sut?:)
mites saisin suhun yhteyttä? Haluisin kuulla lisää sun suihinotto tekniikasta??
29 vuotias, ikäni olen urheillut kolme vuotta ammtikseni, kunnes loukkaannuin.. hyvä kroppa.. kiihkeä.. tummat hiukset.. 188cm 94kg.. ottaa naisen huomioon ja antaa naiselle nautintoa enemmän kuin itse sitä tarvii sitä..
kelpasko?
nieletkö yleensä?