Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon haluisit nyt munaa?

Vierailija
16.02.2012 |

onko kenelläkään sellainen olo, että haluisi nyt seksiä?kovaa?monta kertaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovis ja kuhan edes kerran sais just nyt ja kunnolla.

Vierailija
2/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan miten haluisit.. miten haluisit nyt? sano asento ni kerron miten ottaisin sut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaisin oven ja samantien kaappaisin sut mun syliin.. suutelisin intohimoisesti. painaisin sut seinää vasten ja riisuisin sun paidan.. suutelisin sun huuli, kaulaa.. rintoja.. kielellä pyörittäisin sun nännejä.. puristaisin sun peppua..avaisin housusi.. jatkanko?

Vierailija
4/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkareissa alkaa tuntua kosteaa lämpöä;)

Vierailija
5/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla olis enää pikkarit jalassa.. hyväilisin sun pillua niiden päältä.. tuntuisit lämpimältä..raottaisin sun pikkareita ja etsisin klitoriksesi.. pyörittäisin sitä hitaasti.. samalla suutelisin sun rintoja.. painaisin sormet sun sisään.. olisit ihan märkä.. painaisin ne pohjaan.. liikuttaisin niitä siellä.. voihkisit halusta.. lisää?

Vierailija
6/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko kohta laittaa omat sormet pöksyihin ja ummistaa silmät... Mä haluisin tunkea käteni nyt sun pöksyihin ja tuntea sun jäykistyvän kiimatippoja vuotavan kalun kädessäni, jatka ihmeessä vielä

Vierailija
7/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sormilla.. koventaen tahtia.. huutaisit halusta.. kääntäisin sut rinnat seinää vasten.. tulisin taaksesi.. löisin pakaroille ja painaisin kovan munani takaapäin sun sisään.. pitäisin pakaroista kiinni ja panisin kovaa.. välillä hieroisin sun klitorista samalla..

Vierailija
8/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menään sänkyyn jooko?

Vierailija
9/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannan sut sänkyyn.. heitän sut selällesi.. tulen sun päälle ja nostan sun jalat mun olkapäille.. painan kovan munani takaisin sun sisään.. syvälle.. nussin sua kovaa..

Vierailija
10/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele miten mun tiukka pillu alkaa supistelee ja lypsää sun suonikasta kalua koko varren mitalta. Sä tunnut vaan niin hyvältä mun sisällä.. jatka vielä, pane mut paksuksi.

Vierailija
11/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron puhelimessa loppuun miten panen sut paksuksi.. missä asennossa laukean sun sisään..

Tai sposti?

Vierailija
12/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sory.

Mieli tekis, mut järki voittaa, vaik täällä nyt sulle valunkin.;))

Vierailija
13/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kovana ja mun muna huutaa sun pillua.. nussisin sua nyt niin kovaa..

Vierailija
14/14 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sormetan ja kuvittelen nyt juuri, miten hyvälle tuntuu saada se sun kovaa kyrpä mun pilluuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi