Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki velat kilahtaa 40-vuotiaina!

Vierailija
16.02.2012 |

Olen 44-vuotias äiti, jolla oli vielä 10 vuotta sitten vela-kavereita. 40-vuotiaina jokainen on valahtanut paniikkiin ja suurin osa jäänyt lapsettomiksi loppujen lopuksi tahtomattaan, kun on ollut 15 vuotta myöhässä yrityksissä perustaa perhe.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksipä ei olisi, totuushan tulee av-mamman suusta.

Vierailija
2/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä aika moni. Itse olen juuri tuossa iässä ja ennen olin hyvin huoleton lapsiasian suhteen, ajattelin että eipä se haittaa vaikkei niitä koskaan tulisikaan. En siksi etsinyt itselleni kumppaniakaan (olen sinkku). Nyt on tullut hätä että pitäisi sittenkin saada ainakin yksi lapsi ja sitä varten pitäisi se isäkin etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne nelikymppiset velat ovat jo tosi varmoja päätöksissään

Vierailija
4/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45-vuotias vela, enkä tietääkseni ole kilahtanut. Tuttavapiirissäni on paljon samanikäisiä ja vanhempia ei-kilahtaneita veloja. Varmaan meitä joku kilahtaakin, en kiellä.

Vierailija
5/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monella se velana eläminen ja sen hienouden korostaminen oli isolta osin itsesuojelua. Että kun elämä ei tarjonnut muuta, niin oli helpompi esittää, että kyseessä on oma ehdoton valinta.



Mutta aivan varmasti vähintään puolet veloista on oikeasti sitä vapaasta tahdostaan, ja haluaakin elää niin, katumatta sitä jälkeenpäin.

Vierailija
6/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten 37-vuotiaana alkaa kauhea pörräys ja ukon etsiminen. Toiset alistuu huonoon mieheen ja osa kohtaloonsa ja sitten ollaan surullisia ja kadehditaan pää kallellaan kun meidän perheen isukki pesee ripulia vauvan pyllystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähemmän heitä kaipaa, kun käy lapsiperheissä kyläilemässä. Hoivaviettiä voi toteuttaa monella muullakin tavalla. En ole koskaan halunnut tai ollut haluamatta lapsia, elämä on vain mennyt näin.



Yllättävän paljon lapsista ja nuorista on ongelmia, kun heillä kuitenkin ovat nämä "rakastavat" vanhemmat.