Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi 2v huutaa ku sikaa tapettais

Vierailija
16.02.2012 |

Varmaan protestoi kun telkkari ei ole auki. Kauankohan tätä kestää?

Mä oon muutenkin aika finaalissa tämän pikkulapsivaiheen kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan huutaa. Kestää 5-10 minuuttia. Meillä ainakin tuntuu vaan suuttuvan enemmän, jos yritän mennä väliin.

Vierailija
2/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin leikittää laittamalla narun omaan autoon ja vetelin sitä kämppää ympäri.. vähän sitä ja tätä yleensä mieleistä yritin, mutta ei. HIrveä parku vaan...

ja kun yritin ottaa syliin, suuttui vaan entistä kovemmin.

Ah, anna mun kaikki kestää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne mahtuu ääntä. On meillä myös Peltorit, eli korvasuojaimet päähän ja ah on hiljaista. :D Kannattaiskohan sun lähteä jonnekin, missä tapaisit muita aikuisia?

Vierailija
4/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meilläkin pitää huudot huutaa, ei siihen mikään hirveästi auta. Lapsi saattaa jopa itse könytä syliin huutamaan ja kahden sekunnin päästä heittäytyy selkä kaarella pois ja potkii mennessään. O_o Ota näistä nyt selvää... Ei muuta kuin kahvia keittelemään ja lehmänhermot kehiin!

Vierailija
5/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siinä mielessä annan, että käyn aina sanomassa, että nyt olet vihainen tai nyt sua harmittaa ja perustelut päälle. Sen jälkeen kysyn haluaako tulla syliin vai olla rauhassa ja kerron vielä, että käyn välillä katsomassa, että kaikki on hyvin ja että äiti on tuolla lähellä jos haluaa tulla syliin.

En kokonaan yksin jättäisi itkemään, koska noin pieni tarvitsee aikuisen tukea päästäkseen yli ikävistä tunteistaan.

Vierailija
6/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meidän 4v ei enää huuda suoraa huutoa, mutta vänisee ja inisee senkin edestä. 2v sitten kiljuu täyttä kurkkua, jos harmittaa. Meillä sama juttu tuon telkkarin kanssa, 4v tulee AINA kitisemään lastenohjelmia, jos joku erehtyy pistämään telkkarin päälle ja katsoo jotain muuta... Huoh! Sitten kun sanon että tee jotain muuta, niin "ei jaksa". Niinpä niin.

Anna protestoida, ei ne uhmaikäiset sitä kiljumista lopeta ennen kuin itse haluavat.

Vierailija
7/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokonaan yksin jättäisi itkemään, koska noin pieni tarvitsee aikuisen tukea päästäkseen yli ikävistä tunteistaan.

Sitä minäkin tarkoitan, ettei se huutaminen ole vaarallista, mutta aina se ei lopu sormia napsauttamalla. Silloin pitää antaa lapsen itkeä itkunsa ja olla saatavilla, mutta ei tosiaan tarvitse mitään pillipellepartiota pistää pystyyn lasta viihdyttämään ja äkkiä-äkkiä-äkkiä itkua tukahduttamaan. Huutakoon jos huudattaa, sitten kun lopettaa, niin tehdään jotain muuta. :)

Vierailija
8/8 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasissa tilanteissa sanon et juu sua harmittaa nyt ku telkkari ei ole päällä, mutta sitä ei nyt silti laiteta päälle. Alan sitten itse tekemään jotain muuta, kuten kuuntelemaan äänikirjaa korvanapeilla ja laittamaan pyykkejä narulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi