Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamustondis

Vierailija
16.02.2012 |

Miten on, arvon rouvat, vieläkö isännällä seisoo aamuisin nuorten poikien tapaan?

Olen itse +40 mies ja huomannut viime aikoina ihan konkreettisesti, että liika viinanklotaaminen ei tee hyvää: kun kiersin korkkia pienemmälle, nuoren pojan aamuseisokit palasivat.

Täsmennetään sen verran, että en aikaisemminkaan juonut mitenkään asiaksi asti, mutta silti näköjään enemmän kuin hyväksi oli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisokeista mitään,kun en ole "nähnyt" niitä yli kahteen vuoteen;/..Meillä seksi jollakin lähes "totaalisella" tauolla yhdessä enkä edes "katsele" häntä enää sillä silmällä..Pitääpä kysyä?;)

Vierailija
2/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla omalla kohdalla sama juttu,lähestyn 50 v ja kun iltaisin kaljan juonti meni överiks niin aamuseisokit hävisi ja samalla muutkin seisokit. Rupesin rajoittaan juomista niin alkoi homma taas pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla omalla kohdalla sama juttu,lähestyn 50 v ja kun iltaisin kaljan juonti meni överiks niin aamuseisokit hävisi ja samalla muutkin seisokit. Rupesin rajoittaan juomista niin alkoi homma taas pelata.

Vierailija
4/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on tuo tallella... joutuu välillä oikein odottamaan tilaisuutta nousta jottei lapset näe...

43v