Aamustondis
Miten on, arvon rouvat, vieläkö isännällä seisoo aamuisin nuorten poikien tapaan?
Olen itse +40 mies ja huomannut viime aikoina ihan konkreettisesti, että liika viinanklotaaminen ei tee hyvää: kun kiersin korkkia pienemmälle, nuoren pojan aamuseisokit palasivat.
Täsmennetään sen verran, että en aikaisemminkaan juonut mitenkään asiaksi asti, mutta silti näköjään enemmän kuin hyväksi oli.
Kommentit (4)
mulla omalla kohdalla sama juttu,lähestyn 50 v ja kun iltaisin kaljan juonti meni överiks niin aamuseisokit hävisi ja samalla muutkin seisokit. Rupesin rajoittaan juomista niin alkoi homma taas pelata.
mulla omalla kohdalla sama juttu,lähestyn 50 v ja kun iltaisin kaljan juonti meni överiks niin aamuseisokit hävisi ja samalla muutkin seisokit. Rupesin rajoittaan juomista niin alkoi homma taas pelata.
todellakin on tuo tallella... joutuu välillä oikein odottamaan tilaisuutta nousta jottei lapset näe...
43v
seisokeista mitään,kun en ole "nähnyt" niitä yli kahteen vuoteen;/..Meillä seksi jollakin lähes "totaalisella" tauolla yhdessä enkä edes "katsele" häntä enää sillä silmällä..Pitääpä kysyä?;)