Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan liittyä Victoria Milaniin!

Vierailija
16.02.2012 |

Olen melkoisen surkeassa ja intohimottomassa parisuhteessa näivettyvä +30-v nainen. Edustavaksikin itseäni sanoisin. Mies on työnarkomaani eikä energiaa ja aikaa riitä sitten enää kotiin ja parisuhteelle. Seksielämämme on käytännössä olematon, intohimoa tai kiihkoa on ollut viimeksi varmaan 10 vuotta sitten.

Kauhean surullista ja surkeaa. Olen antanut miehelle vuosien aikana ukaaseja ja varoituksia, kehottanut miettimään arvomaailmaansa ja työn/kodin välistä balanssia. Varoituksilla ei ole ollut mitään vaikutusta. Tämä elämä riittää kuulemma miehelle, minulle se ei vaan riitä, enkä jaksa enää esittää että kaikki olisi kunnossa.

Olenkin ajatellut liittyä Victoria Milaniin. Ehkä siellä voisi tutustua samassa tilanteessa oleviin ihmisiin omilla ehdoillaan. Onko kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokoot moralisoijat mitä sanovat.

Et ole muuttunut tyhmästä ihanaksi kuten luulet, vaan petturiksi. Vai noinko miehesi on kertonut, kun olet kertonut totuuden?

Yllytät lisäksi toisia, niin mikä silloin olet? Vaikka itsekeskeisyydeltäsi et enää näe sitä, et tosiaankaan ole ihana. Miksi ansaitsisit sellaisen kuvitelman kun vielä yllytät toisia tuohon? Se on itsekeskeisin kuvitelma, minkä voit väittää, eikä vastaa todellisuutta.

Vierailija
22/25 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksinkertaisia paskahousuja.

Normaali ihminen lopettaa ei-tyydyttävän parisuhteen ennenkuin hankkii toisen. Kaksinaamaisuus ja selän takana puuhailu on hiukan säälittävän ressukan puuhaa.

Sinä ilmeisesti olet suhteesi lopettanut ja todennut ettei sitä uutta suhdetta ihan niin vaan hankitakaan. Mistä olet tuollaisen "normaalin" määritelmän kaivanut? Kyllä se vaan on niin että me epänormaalit flirttaillaan, pussaillaan ja muutenkin teemme tuttavuutta muihin vaikka olemme parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla. itse aloin aluksi vain viestitellä mukavan miehen kanssa, jonka kanssa huumori ja jutut osuivat yksiin. Seksi tuli kuvaan kyllä myöhemmin

Vierailija
24/25 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... salasuhde on jatkunut nyt vuoden.

On tämä tietysti rankkaakin, jatkuvaa ikävöintiä kun olosuhteiden pakosta emme voi nähdä usein (ehkä kerran kuussa). Mutta kun tietää, että se toinen on siellä olemassa ja ajattelee minua ja ikövöi yhtä lailla kuin minäkin häntä, on hyvä ja onnellinen olo.

Sanokoot moralisoijat mitä sanovat.

Noin kävi minullekin mutta olen mies. En juurikaan perusta noista moralisoijien viesteistä. Salasuhteeni loppui, mutta siitä jäi todella ihanat muistot. Parisuhteeseeni ei siitä ainakaan haittaa ollut. Päinvastoin todennäköisesti kestää kauemmin. Ikävä kyllä minullakin oli raastava, mutta kyllä siitäkin on pääsemässä eroon.

Vierailija
25/25 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaisi erota tuossa tapauksessa? Vai kiinnostaako ukon rahat liikaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme