Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananmunista

Vierailija
05.04.2012 |

Kaupasta olivat loppuneet ja minulle opetttiin joskus että uppoava muna on viellä hyväkuntoinen mutta pintaannouseva on pilaantunut. Löysin kaapistani 5kananmunaa joiden päiväys on mennyt jo mutta ne kyllä uppoavat veteen mutta eivät tasaisesti vaan toinen pää pyrkii pintaa kohti. Ovatkohan jo pilaantuneet? En viitsisi huviksi vain avata ja katsoa kun se haju on niin uskomaton ja se ei tunnu haihtuvan millään. nimimerkillä yhden pilaantuneen muna rikkonut ja ikuisen kammon saanut

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ovat hyviä vielä

Vierailija
2/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut pilaantuneen munan ainoastaan kerran lapsena mummolassa.Käytän munia päivittäin. Mummo oli unohtanut hakea kanalasta munat eli oli jäänyt johonkin piiloon yksi muna joka oli ihan kamean haajuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki "vanha" ole aina automaattisesti pilalla ja käyttökelvotonta.

Ei kananmuna, ei jauhot, ei mummo, ei puhelin, ei tietokone...

Vierailija
4/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhetessaan se normaalisti vain kuivuu. näin opetti aikanaan kanalan omistaja. käytä siis huoletta, jos ei ole kuukausia vanha

Vierailija
5/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna voi olla pilaantunut vaikka kuori on ehjä.Mutta vaikka muna nousisi veden pinnalle ei se välttämättä ole pilaantunut ,se on vain kuivunut eli siellä on enemmän ilmaa sisällä kuin tuoreessa munassa. Kopauta munaa rikki kyllä haju paljastaa jos se on pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi