Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä tuntemasi koulukiusaaja on nyt?

Vierailija
15.02.2012 |

Itse luin juuri lehdestä hänen ylenemisestään suuressa yrityksessä :/

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä, hän oli saanut vankilatuomion jostain huumausainerikoksesta. Tuomio saattoi tosin olla ehdollinen.

Minä (kiusattu) olen tekniikan tohtori ja hyvässä vakituisessa virassa yliopistossa.

Vierailija
2/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma koulusta tai töistä mutta viime näkemältä asui kaupungin huonomaineisimmassa lähiössä ja kertoi ettei tule ikinä saamaan lapsia jonkun syntymävian takia.

Muihin kiusaajiin en ole joutunut törmäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen törmännyt kaupan/kioskin kassana. Ihan kait niillä ok menee muhun verrattuna, kun työkyvytön ja syrjäytynyt olen.

Vierailija
4/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen kiusaaja-akka on yh.

Vierailija
5/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko luokasta löytyy joka lähtöön kulkijaa nykyäänkin. Hyvin menestyneitä ja huonommin.

Mulla itsellä menee kyllä nykyään hyvin. Näin rohkaisuksi nykyisille kiusatuille: kannattaa jaksaa vaan. Jonain päivänä kouluympäristön jutuilla ei enää ole väliä.

Vierailija
6/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli vaikeaa, en tiennyt mihin kuulun ja purin pahaa oloani niihin, jotka eivät osanneet puolustautua.

Vuosi sitten soitin kiusaamilleni ihmisille ja pyysin koko sydämestäni anteeksi. Vastaukseksi sain toivomuksia, että kuolen ja palan helvetissä. Olen onneton ja kadun.

Vierailija
7/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli vaikeaa, en tiennyt mihin kuulun ja purin pahaa oloani niihin, jotka eivät osanneet puolustautua.

Vuosi sitten soitin kiusaamilleni ihmisille ja pyysin koko sydämestäni anteeksi. Vastaukseksi sain toivomuksia, että kuolen ja palan helvetissä. Olen onneton ja kadun.

jos joku oikeesti pyytää anteeksi, niin aika älytöntä huudella tommosia. Nyttenhän he itse ovat sitten kiusaajia. Ei yhtään parempia kuin sinäkään.

Vierailija
8/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmilla heistä tuntuu menevän ihan hyvin, vaikuttavat onnellisilta suhteissaan ja lastensa kanssa. Yhdestä tosin en tiedä, enkä välitäkään. Haistattaisin kyllä, jos soittelisi.

Ja sitten ne "lievemmät" kiusaajat tuntuisi kanssa olevan menestyneitä.

Itsekin olen ihan ok, mutta kylä tosta aika pahat traumat jäi. Vaikea uskoa, että kukaan on vilpitön tai edes vähän tykkäisi minusta.

Vierailija
9/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa asetta ja toivottaa, että ammu itsesi. Ei mitään tarvetta antaa anteeksi.

Vierailija
10/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyypin loppu oli karmea. Toisaalta siitä ei ole mitään hyötyä, mutta jos joskus tulee mieleen.

Vierailija
11/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja vietän värikästä onnellista avioelämää, lapsiakin on jo useampi.

Vierailija
12/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusti oman firman. Ilmeisen hyvin pyykii.

Vierailija
13/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla yläasteella oli kaksi kiusaajaa, itse en ollut kiusattu. Tosi hyvin ovat molemmat tytöt menestyneet elämässään, hyvissä hommissa ovat ja kauniissa omakotitaloissa perheineen asustelevat. Mahtaako omatunto koskaan kolkutella, olisi mielenkiintoista tietää...

Vierailija
14/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi on serkkuni fb-kaveri yhteisten opiskelujen tiimoilta. Serkulla ei ole hajuakaan minun ja hänen "kytköksestä" toisiimme ja minun puolesta asia saa sellaiseksi myös jäädä.

Kiusaaja oli henkisesti tasapainoton jo teini-iässä ja täysin tunteeton opettajien selän takana minua ja paria muuta kohtaan. Edessäpäin oli ns. täydellinen oppilas, jota opettajat ihailivat avoimesti.

Mitäpä hänestä...Hän työskentelee nykyään sairaanhoitajana tai erityissairaanhoitajana, jommin kummin. Sitä ennen ehti toimia hyvän aikaa perhepäivähoitajana.

Ainoa asia joka minua on aidosti ilahduttanut hänen profiiilikuvansa näkemisessä on, että hänellä on nykyisin nenän paikalla Pinokkion pitkä puutikku potenssiin kymmenen. Jos hän porauttaisi pari reikää nenänvarteensa, hän saisi ilmaisen nokkahuilun itselleen.

Vierailija
15/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli pienen paikkakunnan tapa ajaa yksinäisyyteen ja saada minut tuntemaan itseni globaalisti huonoksi (muuta kokemusta kun ei ollut kuin se paikkakunta). Suurin osa niistä kiusaajistani on siellä paikkakunnalla äitinsä helmoissa edelleen, vetää kaljaa jossain lähibaarissa ja tekee hanttihommia. Yksi tosiaan meni ja tappoi jonkun ja joutui linnaan. Jos joku heistä väittäisi katuvansa, en varmaankaan uskoisi. Minulle ne ovat aina samoja kusipäitä, joille en koskaan tule antamaan anteeksi.

Vierailija
16/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt esimerkiksi "oppitunteja" ala-asteen kouluissa nettietikestä ja nettikiusaamisesta :DDDD

Vierailija
17/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kolkko kuin ennenkin, mutta sillä on homomainen mies. Siitä mä revin riemuni!

Vierailija
18/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haudassa, kuulemma tappoi itsensä.

Tunsin itseni helpottuneeksi kuultuani siitä.

Vierailija
19/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuilla menee ihan kivasti.

Sen sijaan kiusatut on aika säälittäviä reppanoita ja syrjäytyneitä tänä päivänäkin.

Vierailija
20/49 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuilla menee ihan kivasti.

Sen sijaan kiusatut on aika säälittäviä reppanoita ja syrjäytyneitä tänä päivänäkin.