Miksei kukaan kertonut et tav.kaupasta saa rask.testei?
Siis oon ostanut aina apteeksta jotai 7-12e testejä lukuisat kerrat elämäni aikana ja tänään tajusin et prismasta saa 2,90 e 2KPL raskauatestejä!! Huh onko mua huijattu luulemaan et apteekki vaan näitä myy! Miks kukaan ostaa apteekista, vai onko nuo kaupan luotettavia, miksi ei olisi?!
Kommentit (4)
En tajunnut edes kysyä. Hirveen vähän kyl kukaan puhunu et ois kaupasta ostanu ruokaostosyen lomasssa, meikäläi lähtenyt joskus keskustaan apteekkiin ostaa testiä vaik cittari ja prisma vieres! ;)
No toiv. Tulis plussaa tänään sitten!
Ap
Mutta vaikka olen kolmesta eri prismasta etsinyt, niin en ole löytänyt ja näin siis aina jjoutunut menemään apteekkiin.
Oli luontaistuote osastolla ihan alarivissä ainakin meijän prismas. Mä etsin ekana sieltä miksi kondomit jnemut ei ollu. Vaik en tiedä miten ne liittyy vitamiineihin ja luontaistuotteisiin...
oisin heti kertonut tän sulle, jos vaan oisit halunnut tietää. ;) Mut ne Prisman testit on samoja testejä kuin apteekin raskaustestit, saman valmistajan tekemiä ja aivan identtisiä muutenkin, kuten varmaan huomasit.