Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan kertonut et tav.kaupasta saa rask.testei?

Vierailija
15.02.2012 |

Siis oon ostanut aina apteeksta jotai 7-12e testejä lukuisat kerrat elämäni aikana ja tänään tajusin et prismasta saa 2,90 e 2KPL raskauatestejä!! Huh onko mua huijattu luulemaan et apteekki vaan näitä myy! Miks kukaan ostaa apteekista, vai onko nuo kaupan luotettavia, miksi ei olisi?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin heti kertonut tän sulle, jos vaan oisit halunnut tietää. ;) Mut ne Prisman testit on samoja testejä kuin apteekin raskaustestit, saman valmistajan tekemiä ja aivan identtisiä muutenkin, kuten varmaan huomasit.

Vierailija
2/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut edes kysyä. Hirveen vähän kyl kukaan puhunu et ois kaupasta ostanu ruokaostosyen lomasssa, meikäläi lähtenyt joskus keskustaan apteekkiin ostaa testiä vaik cittari ja prisma vieres! ;)

No toiv. Tulis plussaa tänään sitten!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka olen kolmesta eri prismasta etsinyt, niin en ole löytänyt ja näin siis aina jjoutunut menemään apteekkiin.

Vierailija
4/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli luontaistuote osastolla ihan alarivissä ainakin meijän prismas. Mä etsin ekana sieltä miksi kondomit jnemut ei ollu. Vaik en tiedä miten ne liittyy vitamiineihin ja luontaistuotteisiin...