Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla - Pian treffeistä

Vierailija
28.03.2012 |

Olenkohan jo aivan kalkkis kolmekymppinen, kun en oikein ymmärtänyt lähes viisikymppisen äidin käytöstä eilisessä Iholla-jaksossa..?

Kampaaja-Pia näki raflassa miehen, antoi lapulla hänelle treffiehdotuksen ja kas kummaa, heti jo oltiin yötä miehen luona ekoilla treffeillä. Ja aamulla suunnilleen suoraan mentiin treffeiltä töihin.

Ymmärtäisin tämän jotenkin, jos kyseessä olisi parikymppinen opiskelija-/sinkkutyttö, mutta että jo elämää nähnyt teini-ikäisen pojan äiti! Onpa siinä taas oiva roolimalli nuorelle miehelle...

Mielipiteitä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin vähän tota samaa asiaa. ei hyvä!

Vierailija
2/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei, jos ei ole esteitäkään. Saahan sitä elämässä rillua. En nähnyt jaksoa, mutta en ihan ymmärrä miksei noin saisi tehdä ja miksi se olisi huonon roolimallin paikka. On tärkeämpiäkin asioita joissa lapselle roolia näyttää mielestäni.

Ai niin mut naistenhan pitääkin elää nunnana lastensaannin jälkeen aina hamaan hautaan saakka.. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en mä ainakaan haluis et mun mutsi käyttäytyis noin! sanoo etsivänsä pidempiaikaista suhdetta, mutta tuskin saa tolla tyylillä...

Vierailija
4/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi ihmeessä ei voi jäädä yöksi ekoilla treffeillä?

Vierailija
5/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman mukaan ekoilla treffeillä yöksi. Aamupätkässä eri korvikset ja kaulaliina kuin leffaan mennessä.

Vierailija
6/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tuli sieltä silloin aamulla himaansa meikkaamaan ja vaihtoi samalla vaatteet

Vierailija
7/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tuli sieltä silloin aamulla himaansa meikkaamaan ja vaihtoi samalla vaatteet

Mutta vaikka olis viidennet, niin äiti ihminen ei saa jäädä yöksi?

Vierailija
8/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se poikakin ole täysi-ikäinen, ja pois muuttamassa. Tuntuu toivovan äidilleen vain parasta.

Nainen kertoi ettei ole käynyt treffeillä vuosiin, varmasti kaipa toista aikuista ja läheisyyttä. Mikä tässä on väärin?

Mutta ei kai sitä ikionnellisissa pitkissä parisuhteissa eläneet päivääkään yksin olleet av-mammat tajua.

Sitä paitsi jos natsaa niin voipa sitä viettää vaikka koko yön jutellen, niin kuin itse teki miehen kanssa alkuaikoina aika pitkän tovin ennen sänkyyn pomppaamista.

Vierailija
9/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä jäädään tai ei jäädä yöksi sen mukaan, mikä fiilis on. Itse olen kerran rakastunut niin nopeasti ja syvään, että ensimmäisiltä treffeiltä kotiin lähteminen olisi ollut sulaa hulluutta. Jättää nyt 25 vuotta etsitty sielunkumppani yksinään kotiinsa, kun on juuri tavattu ensimmäistä kertaa!! Haloo?

Jos taas meininki on tavanomaisempaa ja hitaasti lämpiävää, niin sitten voi mennäkin kotiin yöksi. Mutta aika pihalla täytyy olla, jos tekee tällaiset päätökset sen mukaan, mitä muut ihmiset ajattelevat tai millaista peliä pelaamalla mukamas on parhaat mahdollisuudet päätyä pitkään suhteeseen.

Huhhuh naiset, minkä ikäisiä te oikein olette?

Vierailija
10/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne: Muu maailma ei enää elä 1800-luvun moraalisääntöjen mukaan. Tiedetään että te olette kaikki lestoja jostain peräkylästä, mutta ei jaksa kiinnostaa. Ihmiset elää elämäänsä. Pysytelkää te vaan hiljaa siellä keittiössä. ;)))

Vierailija
11/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh? lesboja peräkylästä? ihan paljasjalkainen espoolainen, naimissa ja 30+. näköjään ihmisiä on sitten erilaisia, niitä joilla on moraali ja niitä joilla ei ole. itse en ainakaan hinkua viisikymppisenä miksikään "paremman kaupunginosan pubiruusuksi", siltähän se meno vähän vaikutti.

Vierailija
12/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, luin väärin :D en siis ole LESTA, mutten myöskåään lesbo...

Vierailija
13/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin ok.

Jos olikin ekoilla treffeillä yötä miehen luona niin so what? Ovat voineet esim. jutella koko yön ja tutustuneet toisiinsa=)

Hänen poikansakin on jo aikuinen, joten hän on vapaa menemään ja tulemaan.

Minä toivon kaikkea hyvää Pialle!!

Vierailija
14/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattutädeillä pullottaa taas otsasuonet....

"se harrasti seksiä"...

Vierailija
15/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mies jää baariin etsimään toista naista jos ei lähde mukaan.

Vierailija
16/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja toisen kokemuksen mukaan homma jää myös seksisuhteeksi, todella harvoin tulee mitään vakavampaa, jos aloitetaan makuuhuoneesta :)

Vierailija
17/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei jätkää enää kiinnosta nähdä uudestaan *facepalm*

...ja toisen kokemuksen mukaan homma jää myös seksisuhteeksi, todella harvoin tulee mitään vakavampaa, jos aloitetaan makuuhuoneesta :)

Vierailija
18/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia jotka antavat vasta naimisissa ollessaan. Se mikä minua jäi vaivaamaan oli se että Pia ei ollut enää neitsyt. Voiko mies kunnioittaa naista jonka neitsyys on jo mennyt? Ei voi.

Vierailija
19/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee taas puurot ja vellit sekaisin. on eri asia käyttäytyä fiksusti kuin olla neitsyt. miten keski-ikäinen äiti voisi ylipäätään olla neitsyt?! älkää nyt ruvetko sotkemaan tota uskonnollista paskaa taas tähänkin ketjuun!!

Vierailija
20/35 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siksi että minulla seksiin pitää liittyä jotain tunteita. En usko mihinkään salamarakkauksiin, kyllä se on nähty mitä niistä tulee. Mielestäni ihminen pitää tuntea ennenkuin sitä voi RAKASTAA, ihastumiset ovat sitten eri asia.

Seksuaalinen vetovoima ei ole harvinaista eikä sillä pidetä liittoa pystyssä. En hyppäisi satunnaisen baari- enkä minkään muunkaan tuttavuuden kanssa ensimmäiseksi sänkyyn.

Pitkitetty ilo on herkullisempaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi