Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa Suomi

Vierailija
15.02.2012 |

liian vähän asukkaita maan kokoon nähden, väestö liian homogeeninen: erilaisuutta kammotaan. Ahdistaa, että jos olet erilainen sinut yritetään runnoa samaan muottiin tai sitten olet ilmaa vaan.

Lääkärit, hoitajat ja kätilöt harrastavat henkistä väkivaltaa. Poliisit ja vartijat hakkaavat. Työkkäri ja Kela kiristää ja kyykyttää.

Yleisilmapiiri erittäin ahdistava. Missä on vapaus? Suurin osa suomalaisista ei ole sitä koskaan kokenut.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähän asukkaita maan kokoon nähden, väestö liian homogeeninen: erilaisuutta kammotaan. Ahdistaa, että jos olet erilainen sinut yritetään runnoa samaan muottiin tai sitten olet ilmaa vaan.

Lääkärit, hoitajat ja kätilöt harrastavat henkistä väkivaltaa. Poliisit ja vartijat hakkaavat. Työkkäri ja Kela kiristää ja kyykyttää.

Yleisilmapiiri erittäin ahdistava. Missä on vapaus? Suurin osa suomalaisista ei ole sitä koskaan kokenut.

Lääkärit ovat olleet erittäin ystävällisiä, myös hoitajat ihan joka paikassa. Kuten käitötkin, upeita ihmisiä!

Poliisi ei ole hakannut vaan on tullut ripeästi paikalle kun olet heidät paikalle soittanut.

Vartijat pitävät juopot ja mustalaiset kurissa jotta saan shoppailla rauhassa.

Työkkärissä en ole käynyt pitkään aikaan, Kelassa ei edes tarvitse käydä.

Ilmapiiri on oikein myönteinen.

Vapaus on heti ulko-oven takana.

Älä valita turhasta!

Tällaista on elämä Suomessa JOS ET POIKKEA MASSASTA.

Vierailija
22/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vieläkin uskotte että on lottovoitto syntyä tänne.

parempi syntyä Intiaan, Pohjois-Koreaan, Venäjälle jne?

Miksi näissä keskusteluissa aina otetaan maat jotka vielä kauheampia? Onhan niitä maita joissa on helpompi elää kuin täällä...vaikka maanpäällistä paratiisia ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jos poliisit ja vartijat hakkaacniin silloin voipi olla omissa toimintatavoissakin tarkistettavaa.

<a href="http://takku.net/article.php/200710022319038" alt="http://takku.net/article.php/200710022319038">http://takku.net/article.php/200710022319038</a&gt;

Mutta kyseessä on kuitenkin harvinainen yksittäistapaus, kuten ymmärrät.

Vierailija
24/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat olleet erittäin ystävällisiä, myös hoitajat ihan joka paikassa. Kuten käitötkin, upeita ihmisiä!

Poliisi ei ole hakannut vaan on tullut ripeästi paikalle kun olet heidät paikalle soittanut.

Älä valita turhasta!

Juuri näin! Tällaista on elämä Suomessa JOS ET POIKKEA MASSASTA.

mutta ettehän te massaan kuuluvat sitä voikaan ymmärtää. Teidät on jo päiväkodissa ohjelmoitu siihen.

Vierailija
25/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jos poliisit ja vartijat hakkaacniin silloin voipi olla omissa toimintatavoissakin tarkistettavaa.

&lt;a href="<a href="http://takku.net/article.php/200710022319038" alt="http://takku.net/article.php/200710022319038">http://takku.net/article.php/200710022319038</a&gt;" alt="<a href="http://takku.net/article.php/200710022319038" alt="http://takku.net/article.php/200710022319038">http://takku.net/article.php/200710022319038</a&gt;"&gt;<a href="http://takku.net/article.php/200710022319038&lt;/a&gt;" alt="http://takku.net/article.php/200710022319038&lt;/a&gt;">http://takku.net/article.php/200710022319038&lt;/a&gt;</a&gt;

Mutta kyseessä on kuitenkin harvinainen yksittäistapaus, kuten ymmärrät.

sillä poliisit eivät saaneet syytteitä, vaikka katsoivat vieressä ja osallistuivat. Syytetty toimi virassaan myös tutkinnan ajan.

Vierailija
26/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita turhasta!

Juuri näin! Tällaista on elämä Suomessa JOS ET POIKKEA MASSASTA.

mutta ettehän te massaan kuuluvat sitä voikaan ymmärtää. Teidät on jo päiväkodissa ohjelmoitu siihen.

haluatko kertoa tarkemmin, minkälainen olet, ja minkä seikkojen arvelet vaikuttavan siihen että sinulla on vaikeaa Suomessa? Kiinnostaisi tietää.

Vierailija
27/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lyttää itseäni maanrakoon, pyrin keskittymään siihen mikä on hyvin enkä keksi aina kaikkia valituksen aiheita.

Olen puhelias ja iloinen. En ole pragamaattinen mitä Suomessa ihannoidaan. Olen lapsirakas, empaattinen js vieraanvarainen. Käytöstavat ovat tärkeitä minulle. En ole laumasielu. En halua olla harmaahiiri vaan pidän huolta itsestäni. Olen pitkä ja hoikka.

Vierailija
28/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lyttää itseäni maanrakoon, pyrin keskittymään siihen mikä on hyvin enkä keksi aina kaikkia valituksen aiheita.

Olen puhelias ja iloinen. En ole pragamaattinen mitä Suomessa ihannoidaan. Olen lapsirakas, empaattinen js vieraanvarainen. Käytöstavat ovat tärkeitä minulle. En ole laumasielu. En halua olla harmaahiiri vaan pidän huolta itsestäni. Olen pitkä ja hoikka.

Hankala käsittää. Eivät nuo ominaisuudet niin massasta erottuvilta kuulosta, että niiden uskoisi tekevän elämästäsi vaikeaa. Pikemminkin ajattelisi, että sinusta pidetään kovasti. Et lyttää itseäsi, mutta lyttäätkö sitten ehkä huomaamattasi muita?

Vierailija
29/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala käsittää. Eivät nuo ominaisuudet niin massasta erottuvilta kuulosta, että niiden uskoisi tekevän elämästäsi vaikeaa. Pikemminkin ajattelisi, että sinusta pidetään kovasti. Et lyttää itseäsi, mutta lyttäätkö sitten ehkä huomaamattasi muita?

ja työympäristössä on aina ollut sitten erityyppisiä ihmisiä jotka eivät pidä kuin omantyylisestään.

Vierailija
30/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähän asukkaita maan kokoon nähden, väestö liian homogeeninen: erilaisuutta kammotaan. Ahdistaa, että jos olet erilainen sinut yritetään runnoa samaan muottiin tai sitten olet ilmaa vaan. Lääkärit, hoitajat ja kätilöt harrastavat henkistä väkivaltaa. Poliisit ja vartijat hakkaavat. Työkkäri ja Kela kiristää ja kyykyttää. Yleisilmapiiri erittäin ahdistava. Missä on vapaus? Suurin osa suomalaisista ei ole sitä koskaan kokenut.

kuinka monta kertaa poliisit ja vartijat on sut hakannu?

Monesti lääkärit ja hoitajat henkisesti pahoinpidelly sua?

Työkkärikin kiristäny pakottavansa sut töihin?

Jos sulle ei noita kaikkia ole tapahtunut, niin sitten ne on kuulopuheita ja ei mikään ihme että ahdistaa jos olet noin hyväuskoinen.

Vierailija
31/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työympäristössä on aina ollut sitten erityyppisiä ihmisiä jotka eivät pidä kuin omantyylisestään.

Toivottavasti löydät parempaa seuraa.

Vierailija
32/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan näitä asioita tapahtuu meillä ja mikä on pahinta, on se, että ne lakaistaan maton alle.

Kunnon valvontaa ei ole, rangaistukset mitättömiä. Tiedät varmaan miten vähällä pedofiilit ja raiskaajat Suomessa pääsee.

Valvira, Evira, kaikki se korruptiosotku, mistä puhutaan maan tapana.

Teepä hoitovirheestä kantelu. Useimmiten korvausta ei saa. Potilas on lääkärien armoilla.

Meillä ei ole edes perustuslakituomioistuinta.

Vierailija
33/38 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaiset orjuudessa. Kas kun ei ruoskita.

Vierailija
34/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että kuvailemiesi piirteiden johdosta Kela/työvoimatoimisto sinua kyykyttäisi tai poliisi hakkaisi, ja mitä kaikkea ap:n avauksessa väitettiin massasta erottuvalle tapahtuvan.

Minä myös olen puhelias, iloinen, ulospäin suuntautunut, lapsi- ja ihmisrakas (sekä pitkä ja hoikka - vaikka en ymmärrä miten nämä piirteet mihinkään tässä liittyisivät) ja koen elämäni ihmisten keskellä helpoksi.

Olen huomannut, että hymyllä saa paljon enemmän aikaan kuin yrmeydellä. En todellakaan osaa ajatella muita ihmisiä vihollisinani - sellainen ajatusmaailma olisi kovin raskas.

Parempaa tulevaisuutta sinulle!

Vierailija
35/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
36/38 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kela kieltäytynyt myöntämästä sinulle vastikkeetonta rahaa?

Käytätkö runsaasti päihteitä?

Onko tullut lintsattua koulusta niin paljon, että olet ryssinyt oman tulevaisuutesi?

Muutoinhan voit kielitaitoisena ja koulutettuna vaikka muuttaa jonnekin muualle, mikäli suomalainen mentaliteetti on sinulle kovin vastenmielinen. Tai sitten pyrit muokkaamaan suomalaisuutta uuteen uljaaseen suuntaan.

Vaihtoehtoja onneksi on.

Vierailija
37/38 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä....mutta onko se todellinen......

Vierailija
38/38 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä homogeeninen väestö? Suomalaisten geeniperimä eroaa hyvin paljon toisistaan. Esimerkiksi itä- ja länsisuomalaiset ovat kauempana toisistaan kuin englantilaiset ja ruotsalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän