Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita "säheltäjiä"?

Vierailija
28.03.2012 |

Tai säheltäjä ei oikeastaan ehkä ole ihan oikea nimitys sen takia, kun ei kuitenkaan ole sellainen, joka kompuroi joka toisella askeleella tai tiputtelee kahvikuppeja.

Mutta tiedättekö sellaisen ihmistyypin, joka näyttää tekevän kaiken aina täydellisesti, ja onnistuu kaikessa mitä yrittää? Liikkuu sulavasti ja harkiten, ilman yhtäkään väärää liikettä. Olen sellaisen vastakohta.

Onnistun AINA mokaamaan jotenkin. Esimerkkinä; silitin äsken pyykkejä, ja totta kai onnistuin sohaisemaan kuumalla raudalla käteeni. Muutenkin teen kaiken aina hitaasti, ja silti monet, jotka tekevät asiat nopeammin, tekevät ne myös paremmin.

Jos pitää koota joku Ikea-huonekalu, aivan varmasti kokoan sen ensin väärin, vähintään yksi osa on jotenkin väärinpäin. Aina. Missä tahansa, missä on kaksi vaihtoehtoa, valitsen sen väärän.

Annan myös itsestäni hieman yksinkertaisen vaikutelman, kun ensinnäkään en hirveästi kiinnitä huomiota ympärilläni tapahtuviin asioihin. Saatan esimerkiksi olla ystävän kanssa liikenteessä ja täysin onnellisena kävellä etsimämme liikkeen ohi. Olen kaikkea muuta kuin sellainen harkittu ja sulava. Ärsyttävää.

No, en kuitenkaan ihan täysi sählä.

Tunnistiko kukaan itseään vähän samanlaiseksi? Pidätkö itseäsi säheltäjänä, tai yksinkertaisena touhottajana?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on samanlainen. Hyvää ajattelee, mutta ajatuksissaan tekee hömöjä. En pidä itseäni enkä lastani yksinkertaisena,mutta onhan se kohdallani vähentynyt selvästia ikuisiällä. Tiputtelen useasti kaikkea yms enää nykyään enemmälti. Sellainen onnettomuudet seuraavat perässäni- tilannetta ei ole enää ollut näin aikuisena.

Osa tälläisestä voi johtua huolimattomuudesta, mutta minä ole tosi huolellinen kaikessa. Joskus vain sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla