Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä perus yh vai ns parempiosainen yh jos näin voi sanoa :DD

Vierailija
15.02.2012 |

Olen itse siis yh,mutten juurikaan käytä sanaa..se kalskahtaa korvaani, siitä tulee mieleen kurjuus. köyhyys,väsymys,nuutunut olemus jne jne. Itse en koe tätä kaksin lapsen kanssa asumista kurjana. Olo on parempi kuin avomieheni kanssa(lapsen isä). Saan enemmän vapaata, lapsi on isällään jokatoinen vloppu pe-ke, joskus tarpeen mukaan viikolla pari tuntia jos haluavat tavata. Onko suurella osaa yksinhuoltajista todellisuus sitä ettei juuri saada vapaata,isä ei kuvioissa? vai miksi yh on saanut sellaisen kurjan leiman?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kurjuusyh on typerää mustavalkoajattelua.

Vierailija
2/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on 3.lle eri miehelle ja ihan oon ihminen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa ei ydinperheessä eläessä minulle langennut (mies yrittäjä ja hänellä elintärkeät (!) harrastukset) ja taloudellinen tilanne oli erittäin tiukka (mies yrittäjä, minä matalapalkkainen konttorirotta = ei asumistukea tms.).

Nyt on toisin. Nyt on paljon paremmin. Nyt on varaa ja aikaa.

Vierailija
4/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin asiat ok, lapset isällään joka lauantai yötä (en halua jättää kahdeksi yöksi kun ovat mielestäni liian pieniä) ja joka samoin joka keskiviikko myös yökylässä. omaa aikaa on ja no, olen opiskelija ja saan tukia ja opintolainaa. mutta silti talous parempi kun mieheb kanssa eläessä eikä trvitse pelätä rahan suhteen niinkuin exän kanssa piti.

mutta onhan arki silti raskasta yksin.

Vierailija
5/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yksinhuoltajuus voi myös olla ihan hyvää elämää eikä vain sitä nuhjuista kurjuutta. :D

Meillä kolme lasta ja niillä kaksi isää. Isät ja isovanhemmat aktiivisia, kaikilla meillä on lisäksi keskenämme oikein hyvät välit. Ihan jokatoinen viikonloppu lapset ovat isillään, lisäksi isovanhemmat vievät lomille ja järjestävät extraa.

Isona plussana on myös se, että itse voin todella joustavasti järjestää omia reissuja tms. koska yhdessä tätä arkea jaamme ja pyöritämme.