Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olenko alkanut seurustella BIPOlaarisen miehen kanssa?

Vierailija
15.02.2012 |

Tai mikä sairaus k.o. Hlöllä on?

Olen deitannut häntä kuukauden. Tekstiviestit aivan ristiriidassa todellisuuden kanssa. Välillä ne ovat kuin toisen ihmisen kirjoittamia. Asiayhteydestä irrallisia. Kun kysyn mitä hän tark niillä, hä ei osaa vastata.

Tänään hän kertoi viestissä olevansa töissä Hgissä, mutta hetken päästä olikin Lahdessa. Ja näiden viestien välissä oli tullut maili, jossa kertoi juuri kuuntelevansa täysillä tiettyä biisiä.

Siis mitä ihmettä??! En ole ollenkaan nyt kartalla!

Auttakaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen sukulaisellaan on rinnakkaisliittymä. Seuraavaksi selitti, että serkkunsa leikki hänen puhelimellaan. Ei siis kauhean uskottavia selityksiä.

Sen tiedän, että tää mies on juonut parina kertana, kin viestejä on tullut. Ja tiedän, ettei tuo VOI johtua kaikki juomisesta, sillä olen elänyt 20v alkoholistin kanssa.

Ap

Jos et usko niin miksi vaivaudut? Maailma pullollaan miehiä. Miksi haluat suhteeseen jossa ei ole luottamusta? Et ole tainnut käydä terapiaasi ihan loppuun asti.

Vierailija
22/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pelkkääkin unilääkettä. Vie muistin. itse katselen aina aamulla mitä viestejä laitoin illalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse tiedä tekevänsä mitään ja lähettelee viestejä sinne tänne tokkurassa.

Vierailija
24/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jtn unilääkettä! Ja välillä varmaan alkon kera. OMG!

Ap

Vierailija
25/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ap.

Vierailija
26/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa eri tavoin eri ihmisiin. Itse en erota kännissä lainkaan tosi- ja mielikuvitusmaailmaa toisistaan ja siksi olen hyvinkin lähetellyt.ihmisille tuollaisia samantapaisia sekoviestejä joissa voin samana iltana sanoa olevani vaikka Pariisissa, kotona kipeänä tai vanhempien luona.

Vierailija
27/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta bipon oireilta. Voihan olla vaikka skitsofrenia, desorientaatio, vaikka mitä... Onko sekava puhuessaan vai puhuuko ristiriitaisia muuten selkeällä argumentaatiolla?

Vierailija
28/28 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo bipo vaikka muuten oliskin outo. Kaikki oudot ei ole bopoja. Eikä kyllä kaikki bipot niiiin outoja:)

t. bipon vaimo

Ei kuulosta bipon oireilta. Voihan olla vaikka skitsofrenia, desorientaatio, vaikka mitä... Onko sekava puhuessaan vai puhuuko ristiriitaisia muuten selkeällä argumentaatiolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän