Apua! Olenko alkanut seurustella BIPOlaarisen miehen kanssa?
Tai mikä sairaus k.o. Hlöllä on?
Olen deitannut häntä kuukauden. Tekstiviestit aivan ristiriidassa todellisuuden kanssa. Välillä ne ovat kuin toisen ihmisen kirjoittamia. Asiayhteydestä irrallisia. Kun kysyn mitä hän tark niillä, hä ei osaa vastata.
Tänään hän kertoi viestissä olevansa töissä Hgissä, mutta hetken päästä olikin Lahdessa. Ja näiden viestien välissä oli tullut maili, jossa kertoi juuri kuuntelevansa täysillä tiettyä biisiä.
Siis mitä ihmettä??! En ole ollenkaan nyt kartalla!
Auttakaa!
Kommentit (28)
tai pelkkääkin unilääkettä. Vie muistin. itse katselen aina aamulla mitä viestejä laitoin illalla...
Ei itse tiedä tekevänsä mitään ja lähettelee viestejä sinne tänne tokkurassa.
Varmaan jtn unilääkettä! Ja välillä varmaan alkon kera. OMG!
Ap
Vaikuttaa eri tavoin eri ihmisiin. Itse en erota kännissä lainkaan tosi- ja mielikuvitusmaailmaa toisistaan ja siksi olen hyvinkin lähetellyt.ihmisille tuollaisia samantapaisia sekoviestejä joissa voin samana iltana sanoa olevani vaikka Pariisissa, kotona kipeänä tai vanhempien luona.
Ei kuulosta bipon oireilta. Voihan olla vaikka skitsofrenia, desorientaatio, vaikka mitä... Onko sekava puhuessaan vai puhuuko ristiriitaisia muuten selkeällä argumentaatiolla?
Ei oo bipo vaikka muuten oliskin outo. Kaikki oudot ei ole bopoja. Eikä kyllä kaikki bipot niiiin outoja:)
t. bipon vaimo
Ei kuulosta bipon oireilta. Voihan olla vaikka skitsofrenia, desorientaatio, vaikka mitä... Onko sekava puhuessaan vai puhuuko ristiriitaisia muuten selkeällä argumentaatiolla?
Jos et usko niin miksi vaivaudut? Maailma pullollaan miehiä. Miksi haluat suhteeseen jossa ei ole luottamusta? Et ole tainnut käydä terapiaasi ihan loppuun asti.