Apua! Olenko alkanut seurustella BIPOlaarisen miehen kanssa?
Tai mikä sairaus k.o. Hlöllä on?
Olen deitannut häntä kuukauden. Tekstiviestit aivan ristiriidassa todellisuuden kanssa. Välillä ne ovat kuin toisen ihmisen kirjoittamia. Asiayhteydestä irrallisia. Kun kysyn mitä hän tark niillä, hä ei osaa vastata.
Tänään hän kertoi viestissä olevansa töissä Hgissä, mutta hetken päästä olikin Lahdessa. Ja näiden viestien välissä oli tullut maili, jossa kertoi juuri kuuntelevansa täysillä tiettyä biisiä.
Siis mitä ihmettä??! En ole ollenkaan nyt kartalla!
Auttakaa!
Kommentit (28)
lopeta yhteydenpito.
Luuletko tosiaan että täältä saat diagnoosin?
Kyllä mäkin saatoin ennen vanhaan olla samana päivänä töissä kahdessa eri kaupungissa...
suoraan diagnoosia yritä antaa mutta ole varovainen ja tarkkaile tilannetta kun kerran oudontuntuisia juttuja ilmenee.
Mä olen ollut avoliitossa ihan diagnosoidun bipon kanssa ja oli kyllä sellainen helvetti ettenpä muille toivoisi. Sekoilua, pettämistä, rahojen tuhlaamista, sitä ettei toisesta yhtään tiedä kuka hän on oikeasti kun aina on vallalla joku sairauden aiheuttama mieliala...
niin monta naista yhtäaikaa ettei muista kelle mitäkin satuja kertonut.
Soitin hänelle ja kertoi olevansa sukulaisensa luona Hgissä, vaikka just viestitti, että on töissä. Siis what?
Miten voin uskoa mitään mitä hân sanoo?
Siis niin outoa!
Ap
että mies on erittäin aikaansaava, eikä matka Helsingistä Lahteen niin pitkä ole. Kuulostaa kuitenkin, ettei miehellä kaikki tontut ole kotona.
Oisko jollain lisää kokemuksia? Tietoa?
Soitin hänelle ja kertoi olevansa sukulaisensa luona Hgissä, vaikka just viestitti, että on töissä. Siis what?
Miten voin uskoa mitään mitä hân sanoo?
Siis niin outoa!Ap
Mikset KYSY????
Mitä kärvistelet siinä ja avaudut jossain palstalla ennen kuin olet antanut miehelle edes tiedon että olet hämmentynyt?
Mistä me av-mammat voidaan tietää mitä tuossa on taustalla? Oletko miettinyt että joku muu saattaa lähetellä hänen nimissään viestejä? Esim mustasukkainen eksä tai pilaileva teini? Mulla ainakin ennen oli palvelu jolla sai lähetettyä käyttäjätunnuksilla netitse tekstareita...
Tai turkkilaiselta, ovat tottuneet valehtelemaan ja hengaileen jopa 5 eri naisen kanssa samaan aikaan, sekoittaa viestit keskenään mikä millekin lähtee.
Tai turkkilaiselta, ovat tottuneet valehtelemaan ja hengaileen jopa 5 eri naisen kanssa samaan aikaan, sekoittaa viestit keskenään mikä millekin lähtee.
Ja turkkilaisia on lahdessa paljon. Ja käyvät sukulaisten luona usein.
Ja turkkilaisia on lahdessa paljon. Ja käyvät sukulaisten luona usein.
Niin voi lähteä mikä viesti sattuu ihan minne vain.
Siksi kyselen!
Olen mieheltä kysynytkin jo, mutten saa vastausta.
Oisko niin, että sillä on kaksi minää?! Pelottavaa!
Kiitos vastanneille! Koetan selvittää tätä casea.
Ap
jos tarve vaatii, olisin silti hyvin varovainen sen lähettyvillä. Pidä ainakin kännyykkä toisessa kädessä koko ajan ja yhteys hätänumeroon auki. Ovat arvaamattomia.
Siksi kyselen!
Oisko niin, että sillä on kaksi minää?! Pelottavaa!Kiitos vastanneille! Koetan selvittää tätä casea.
Ap
Ihmetyttää nämä naiset jotka eivät "saa vastausta". Siis miten olet kysynyt? Tekstarillako? Näetkö tätä miestä koskaan kasvotusten? Jos näet niin kyllä sinä jonkinlaisen vastauksen "saat" kun kysyt nii kuin aikuinen ihminen. Ihme avutonta porukkaa. Tässä esimerkkikysymys: "kuule, voisitko selittää että miksi sanoit olevasi Lahdessa ja sitten 5 minuutin päästä sanoitkin olevasi Helsingissä?"
Voisitko nyt edes kertoa mitä se mies on sitten sanonut jos kerran olet asiaa kysynyt? Vaikea mennä spekuloimaan ja antamaan neuvoja kun et yhtään kerro että miten mies reagoi sinuun.
Kysyisin mieheltä että onko jollain toisella pääsy hänen kännykkäänsä. Nyt ihan ekana.
Siksi kyselen!
Oisko niin, että sillä on kaksi minää?! Pelottavaa!Kiitos vastanneille! Koetan selvittää tätä casea.
Ap
Siis kysyit asiasta, mies oli vain hiljaa? Ja sinä annoit olla? Kyllä tässä itsekin alat vaikuttaa lahopäiseltä.
Taidat olla provo kun et vastaa esitettyihin kysymyksiin. Mitä se mies sanoi kun kysyit?
Hänen sukulaisellaan on rinnakkaisliittymä. Seuraavaksi selitti, että serkkunsa leikki hänen puhelimellaan. Ei siis kauhean uskottavia selityksiä.
Sen tiedän, että tää mies on juonut parina kertana, kin viestejä on tullut. Ja tiedän, ettei tuo VOI johtua kaikki juomisesta, sillä olen elänyt 20v alkoholistin kanssa.
Ap
Voi tietysti olla kulttuurieroja. Esimerkiksi afrikkalaisilla on melko suhteellinen totuuskäsitys.