G: Hartain toiveesi (vain yksi)
Kommentit (35)
yhtä hyvin kuin nyt on. Minulla on onnellinen ja kiva elämä, en haluaisi muuttaa mitään.
En osaa valita kahdesta.
Toinen on, että lapseni isä jättäisi minut rauhaan (ihan sama millä tavoin, vaikka sitten luonnollisen poistuman kautta, mrrh). Mä voisin elää loppuelämäni olematta missään tekemisissä sen ihmishirviön kanssa, mutta valitettavasti se ei nyt onnistu.
Toinen toive olisi saada mieheni kanssa yhteinen lapsi.
Toisaalta, elämä on hyvää nyt, poislukien tuo exä, että kyllä mä vauvahaaveistani huolimatta kallistuisin mieluummin ekan suuntaan.
että vauvani syntyisi terveenä ja turvallisesti
että teinin kapinavaihe menisi ohi. Kaikki energia menee tällä hetkellä siihen, kun yrittää saada teinin käymään koulussa, tulemaan ajoissa kotiin, olemaan käyttämättä päihteitä, menemään nukkumaan ajoissa ainakin arkisin jne. Kiitokseksi teinin paiskoo ovia, murjottaa ja on jatkuvasti vihainen. HUOH!
että löytäisin ja saisin toivomani työpaikan.
että lapseni isä jättäisi minut rauhaan (ihan sama millä tavoin, vaikka sitten luonnollisen poistuman kautta, mrrh).
että tuo nyt ei ihan pidä paikkansa, en tietysti mitään kuolemaa toivo. Kaikki ylimääräiset yhteydenotot vaan pois, se riittää, kiitti!
on toki neljä tervettä oloneuvosta, kaikki alle 65v, mutta YKSIKÄÄN ei ole kiinnostunut lapsistani, ei ole ikinä hoitanut, leikittänyt, sylittänyt tai viitsi käydä tapaamassa lapsia.
Voi kun taivaasta tipahtaisi uudet isovanhemmat! :)
Eilen itkeskelin, kun ystävänpäivän takia oli kuopuksella tarhassa isovanhempien päivä ja ne paskaiset LUPAS mennä sinne.
Sitten kun ip:llä soitin, että miten meni, niin "ei me viittittykään mennä, kun särki päätä".
VITTUVITTUVITTU!!!! Kun tää ei oo eka kerta, mutta oli tasan viimeinen. Meiltä ei tule kutsun kutsua synttäreille eikä muuallekaan.
Mutta mulla on hiukan paremmin asia kun sulla, mutta on anoppi sentään, joka välittää. Asuu vaan niin kaukana =(
Tämän hetken hartain toive: rahahuolet pois.
(joo, muuten ollaan ok ja reippaita ja terveitä. toki tietty ennaltaehkäisevästi pitäisi toivoa maailmanrauhaa tai sitä ettei sairastuta ikinä tai jotain muuta.9
käytöshäiriöinen esiteinini pysyisi kaidalla tiellä ja oppisi hillitsemään itsensä, jottei tarvitsis koskaan saada nähdä uutisissa oman lapsensa ylittäneen rajaa.
kyllä ekana kuitenkin toivoisin terveyttä koko perheelle, enkä tarkoita nyt mitään flunssia, vaan ettei mitään vakavia sairauksia tulisi. Ne on mun ykköspelko.
laskettu aika on parin viikon päästä. Vielä vuosi sitten hartain toiveeni oli saada lapsi.
Jostain syystä asuntolaina ahdistaa minua, vaikka sitä ei ole edes liikaa tuloihin nähden.
En enda sak är viktig
och det är hjärtats lust
och att få vara samman med varandra.
Meinasin myös kirjoittaa että lottovoitto (niin voisi toteuttaa kaikkia kivoja pikkuhaaveita) mutta niin vain on että hartain toiveeni on hyvästä ihmissuhteesta tuleva onni. Ei niin etteikö sellaista ihmissuhdetta jo olisikin. Se ei vain riitä.
- että miehelläni ei olisi alkoholiongelmaa
- että olisin täysin terve
- että miehellä ei olisi ex-vaimoa
on toki neljä tervettä oloneuvosta, kaikki alle 65v, mutta YKSIKÄÄN ei ole kiinnostunut lapsistani, ei ole ikinä hoitanut, leikittänyt, sylittänyt tai viitsi käydä tapaamassa lapsia.
Me olemme olleet autuaan onnellisia, kun olemme saaneet ihan rauhassa olla kolmestaan eikä kukaan ole ollut tempomassa lastamme luokseen, kukaan vieras, vieraitahan he olivat, koska vain me olemme perhe ja vain me nautimme toisistamme. Nyt työntävät onnellisina koiranputkea.
.. Olisi tulla raskaaksi pian alkavien lapsettomuushoitojen avulla. :(
löytäisin itselleni hyvän miehen. Saataisiin lapsia ja oltaisiin onnellisia.
Pakko lisätä vielä toinen..että uskoni vahvistuisi.
Aina toivon, että saisimme elää koko perhe terveen elämän ja en nyt tarkoita flunssaa vaan ettei tulisi mitään vakavia sairauksia kuten syöpää ym
Ja vielä poikkeuksellisen älykäs. Eikö olis elämä helppoo ;)