Olen sihteeri, mitä mielikuvia sana sinussa herättää?
Kommentit (29)
olet vaatimaton ja työpaikan miehet olettavat, että olet työpaikan kahvinkeittäjä.
mukava ja sosiaalinen nainen. Sellainen, jonka kanssa on helppo tulla juttuun ja rupatella niitä näitä. Käy töissä, mutta on henkilö, jolla on elämää työpaikan ulkopuolellakin.
"Vähän opiskellut ja matalapalkkainen."
Joopa joo. Sihteeriksi ei pääse edes merkonomin papereilla. Tradenomin papereilla joskus jos käy tuuri.
Ei alushousuja, kyyristyy johtajan pöydänkulmalle, johtaja panee takaapäin, imee johtajan mulkkua vähän väliä.
ei oikein kuitenkaan mitään yhtä tiettyä osaamisaluetta, muiden juoksutettavissa, muut osoittavat kiitoksensa apuusi alentuvasti ("ai että kun oot taitava, mihin jouduttais ilman sua"), ei erityisempää ammattiylpeyttä.
työnkuvaasi kuuluu? Itse olen sairaalassa osastosihteerinä. Että hei vain täältä, sihteeri!;)
Ei alushousuja, kyyristyy johtajan pöydänkulmalle, johtaja panee takaapäin, imee johtajan mulkkua vähän väliä.
työnkuvaasi kuuluu? Itse olen sairaalassa osastosihteerinä. Että hei vain täältä, sihteeri!;)
sairaalassa minäkin, mutta toimistosihteeri, ehkä tulevaisuudessa osastolla :) tykkäätkö työstäsi? onko mahdoton kiire?
naureskellen luen näitä kuvauksia
ap
neiti näpsäkkä - ei, se ei kuvaa minua yhtään :D
koulutukselta olen yo-merkonomi ja peruspalkka noin 2300 euroa
työ on joo sinänsä siistiä, vaikka sairaalaympäristöhän tämä on, ja meillä on ihan tasapuoliset kahvinkeittovuorot
pukeudun aika rennosti, tällä hetkellä farkut ja huppari, kulahtaneet työkengät
yleispätevä, joo, sitä minä olen, ja opin ja teen ihan mitä vaan
ei mua oo kukaan pannu täällä töissä enkä kenenkään elimiä oo imeskellyt :D
ap
sairaalassa minäkin, mutta toimistosihteeri, ehkä tulevaisuudessa osastolla :) tykkäätkö työstäsi? onko mahdoton kiire?
naureskellen luen näitä kuvauksia
ap
Juu. Aika omituisia vastauksia olet saanut. Itse olen yrittänyt päästä merkonomin papereilla sihteerin töihin mutta koulutus ei riitä. Kaikkialla toitotetaan vähintään tradenomin ammattitutkintoa. Taustalla mulla on myös lähihoitajan ammattitutkinto mutta näillä kahdella tutkinnolla ei pääse sairaaloihinkaan osastonsihteeriksi tai edes terveyskeskusavustajaksi luukulle.
iltapäivät meillä rauhallisia, puhelinkin soi nyt vähemmän. Viihdyn vaihtelevasti, kiireiset päivät on parhaita. Tykkään kun aika menee silloin nopeasti työn touhussa. Mites sun päivä on mennyt?
sairaalassa minäkin, mutta toimistosihteeri, ehkä tulevaisuudessa osastolla :) tykkäätkö työstäsi? onko mahdoton kiire? naureskellen luen näitä kuvauksia ap
täällä sorvannut muutamia työsopimuksia, lomia koneelle ym. poissaoloja, selvittänyt yhden lääkärin verokorttiasiaa, laittanut toteutuneet työvuorot palkkaohjelmaan ja siitä eteenpäin, opastanut eksyneitä ihmisiä jotka menossa jonnekin mutta eivät löydä perille....
ap
jakkupuku, silmälasit, sinkkuus ja seksikkyys!
Mut taitaa usein olla ihan jotain muuta :)
jakkupuku, silmälasit, sinkkuus ja seksikkyys!
Mut taitaa usein olla ihan jotain muuta :)
on mulla tästä listasta silmälasit :)
ap
onhan meitä yhteen ketjuun.
Eipä ole minunkaan suussani yhtään sairaalan killutinta oleskelut eikä sen enmän muissakaan reikäsissä.
...sanoo yksi sihteeri joka haluaisi tekemään jotain ihan muuta.
Mä en saa ammattinimikkeestä mieleeni mitään seksiin liittyvää, vain ammattitaitoa.
Ihmisenä voit sitten olla miten pakkaus tahansa :)
itse oeln merkonomi, ilman sitä yo:ta
Täytyy sanoa, että seksuaalissävytteisiä.