Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sihteeri, mitä mielikuvia sana sinussa herättää?

Vierailija
15.02.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että seksuaalissävytteisiä.

Vierailija
2/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vaatimaton ja työpaikan miehet olettavat, että olet työpaikan kahvinkeittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava ja sosiaalinen nainen. Sellainen, jonka kanssa on helppo tulla juttuun ja rupatella niitä näitä. Käy töissä, mutta on henkilö, jolla on elämää työpaikan ulkopuolellakin.

Vierailija
4/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähän opiskellut ja matalapalkkainen."

Joopa joo. Sihteeriksi ei pääse edes merkonomin papereilla. Tradenomin papereilla joskus jos käy tuuri.

Vierailija
5/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muissa töissä.

Vierailija
6/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alushousuja, kyyristyy johtajan pöydänkulmalle, johtaja panee takaapäin, imee johtajan mulkkua vähän väliä.

Vierailija
7/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein kuitenkaan mitään yhtä tiettyä osaamisaluetta, muiden juoksutettavissa, muut osoittavat kiitoksensa apuusi alentuvasti ("ai että kun oot taitava, mihin jouduttais ilman sua"), ei erityisempää ammattiylpeyttä.

Vierailija
8/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnkuvaasi kuuluu? Itse olen sairaalassa osastosihteerinä. Että hei vain täältä, sihteeri!;)

Vierailija
9/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alushousuja, kyyristyy johtajan pöydänkulmalle, johtaja panee takaapäin, imee johtajan mulkkua vähän väliä.

Vierailija
10/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnkuvaasi kuuluu? Itse olen sairaalassa osastosihteerinä. Että hei vain täältä, sihteeri!;)

sairaalassa minäkin, mutta toimistosihteeri, ehkä tulevaisuudessa osastolla :) tykkäätkö työstäsi? onko mahdoton kiire?

naureskellen luen näitä kuvauksia

ap

Vierailija
11/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti näpsäkkä - ei, se ei kuvaa minua yhtään :D

koulutukselta olen yo-merkonomi ja peruspalkka noin 2300 euroa

työ on joo sinänsä siistiä, vaikka sairaalaympäristöhän tämä on, ja meillä on ihan tasapuoliset kahvinkeittovuorot

pukeudun aika rennosti, tällä hetkellä farkut ja huppari, kulahtaneet työkengät

yleispätevä, joo, sitä minä olen, ja opin ja teen ihan mitä vaan

ei mua oo kukaan pannu täällä töissä enkä kenenkään elimiä oo imeskellyt :D

ap

Vierailija
12/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa minäkin, mutta toimistosihteeri, ehkä tulevaisuudessa osastolla :) tykkäätkö työstäsi? onko mahdoton kiire?

naureskellen luen näitä kuvauksia

ap

Juu. Aika omituisia vastauksia olet saanut. Itse olen yrittänyt päästä merkonomin papereilla sihteerin töihin mutta koulutus ei riitä. Kaikkialla toitotetaan vähintään tradenomin ammattitutkintoa. Taustalla mulla on myös lähihoitajan ammattitutkinto mutta näillä kahdella tutkinnolla ei pääse sairaaloihinkaan osastonsihteeriksi tai edes terveyskeskusavustajaksi luukulle.

Vierailija
13/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivät meillä rauhallisia, puhelinkin soi nyt vähemmän. Viihdyn vaihtelevasti, kiireiset päivät on parhaita. Tykkään kun aika menee silloin nopeasti työn touhussa. Mites sun päivä on mennyt?

sairaalassa minäkin, mutta toimistosihteeri, ehkä tulevaisuudessa osastolla :) tykkäätkö työstäsi? onko mahdoton kiire? naureskellen luen näitä kuvauksia ap

Vierailija
14/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sorvannut muutamia työsopimuksia, lomia koneelle ym. poissaoloja, selvittänyt yhden lääkärin verokorttiasiaa, laittanut toteutuneet työvuorot palkkaohjelmaan ja siitä eteenpäin, opastanut eksyneitä ihmisiä jotka menossa jonnekin mutta eivät löydä perille....

ap

Vierailija
15/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakkupuku, silmälasit, sinkkuus ja seksikkyys!

Mut taitaa usein olla ihan jotain muuta :)

Vierailija
16/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakkupuku, silmälasit, sinkkuus ja seksikkyys!

Mut taitaa usein olla ihan jotain muuta :)

on mulla tästä listasta silmälasit :)

ap

Vierailija
17/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan meitä yhteen ketjuun.

Eipä ole minunkaan suussani yhtään sairaalan killutinta oleskelut eikä sen enmän muissakaan reikäsissä.

Vierailija
18/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoo yksi sihteeri joka haluaisi tekemään jotain ihan muuta.

Vierailija
19/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ammattinimikkeestä mieleeni mitään seksiin liittyvää, vain ammattitaitoa.

Ihmisenä voit sitten olla miten pakkaus tahansa :)

Vierailija
20/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oeln merkonomi, ilman sitä yo:ta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän